Jump to content
IGNORERAD

Dagens insändare


Enis

Recommended Posts

visst skall domar för grova brott att vissa rättigheter upphör. men skall man alltid vara straffad för något man redan tagit straffet för?

Exempel:en kille i 20 års åldern har en tjej som han älskar och varit tillsammans ett bra tag med. helt plötsligt upptäcker han att hon under lång tid varit otrogen med en hel hop andra män. I sin förtvivlan super killen sig dyngrak och konfronterar sin flickvän som under otrevliga former ger snäsiga och sårande svar. i sitt omskakade tillstånd ger killen henne ett par örfilar. tjejen anmäler honom och han blir dömd och tar sitt straff. därefter lever killen ett fläckfritt liv och träffar en thaitjej 15 år senare. skall han då hindras att få leva med henne i Sverige? enligt mitt tycke så skall han självklart ha ett straff för misshandeln men han bör knappast få lida för detta många år senare.

ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    6

  • svarten

    2

  • Neil

    2

  • Taxi1963

    2

Mest aktiva i denna tråd

Avregistrerad clion

Min fru fick frågan När hon var på intervju på ambassaden .Lennart har vart gift 2 gånger är du inte

rädd?? :diablo: .Kanske tjejerna blir informerade när dom är på intervjun men väljer att åka ändå :dance1:  

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

"Ett par örfilar" får man väl knappast nåt fängelsestraff för,och sen är det väl frågan om att kunna kontrolera sin vrede  :whistle: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...