ReKa Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 (Ă€ndrad) Vilka sorgliga figurer. Som tur Ă€r har jag aldrig sett nĂ„n. https://www.boredpanda.com/begpackers-tourists-travel-begging-locals-money/?fbclid=IwAR0tHTduF3ri3I0nQs9GR7WhtcgkEOb7ZIQc4tL8ZlXUwixI7lV2HcYEyQs&utm_source=lm.facebook&utm_medium=referral&utm_campaign=organic Ăndrades Juli 5, 2019 av ReKa TillĂ€gg Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 1 timme sedan, skrev ReKa: Vilka sorgliga figurer. Som tur Àr har jag aldrig sett nÄn. https://www.boredpanda.com/begpackers-tourists-travel-begging-locals-money/?fbclid=IwAR0tHTduF3ri3I0nQs9GR7WhtcgkEOb7ZIQc4tL8ZlXUwixI7lV2HcYEyQs&utm_source=lm.facebook&utm_medium=referral&utm_campaign=organic Aldrig sett nÄn? Vardagligt inslag tycker jag, i klass med de som postar lÀnkar med en herrans massa klick att ta sig förbi innan men ser "faktan". Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Jag var med Àldsta dotter in till Bangkok men vet ej vilken del men blev mycket förvÄnad över att se "falanger" tigga det var 4 Är sen Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Juli 5, 2019 TrÄdstartare Dela Inlagd Juli 5, 2019 1 timme sedan, skrev M33: Aldrig sett nÄn? Vardagligt inslag tycker jag, i klass med de som postar lÀnkar med en herrans massa klick att ta sig förbi innan men ser "faktan". Massa klick? Syftar du pÄ min lÀnk rÀcker det med ett klick för att komma till artikeln. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Jag Àr antagligen dum i huvudet men jag skÀms nÀr jag ser dom. Dom Àr ett hÄn mot de riktigt fattiga, som har ett helvete att fÄ mat och vatten för dagen. Jag har bara sett begpackers i Bangkok aldrig i Pattaya. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 9 minutes ago, Abercrombie said: Jag Àr antagligen dum i huvudet men jag skÀms nÀr jag ser dom. Dom Àr ett hÄn mot de riktigt fattiga, som har ett helvete att fÄ mat och vatten för dagen. Jag har bara sett begpackers i Bangkok aldrig i Pattaya. Men det Àr ju uppenbart mÀnniskor med trasig moralisk kompass, ingen etik. Inte helt rÀtt i huvet. BerÀttigade rövhÄl som sÀkerligen har alla möjligheter i vÀrlden men pÄ nÄgot sÀtt tycker att detta Àr ett acceptabelt sÀtt att bete sig pÄ.  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 I HK men likförbannat lyxtiggare  manstekerliksom.com "patraska = hÀll en skumpa över en smÄsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bÀst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!    Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Har sett en hel del trasiga figurer i omrÄdet kring Khao San Road.  Oftast Àr dom missbrukare med. Flummare utan normal tankeförmÄga.  MÄnga hamnar i fÀngelse pÄ immigration efter ett tag.  BTT Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019  En "trasig typ"....?  Antagligen Àr det nÄn sorts tÀvlan bland backpackers om vem som rest billigast...   /hakancnx Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Juli 6, 2019 TrÄdstartare Dela Inlagd Juli 6, 2019 Ok, sÄ det Àr alltsÄ en rÀtt vanlig syn. Jag har inte varit i Asien pÄ ca 5 Är och dÄ sÄg jag aldrig nÄn sÄn dÀr luffare. Undrar hur lÄng tid det tar att tigga ihop en reskassa.  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Beror alldeles pÄ vilket kön du Àr Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Kan inte vara sÄ att bara rumÀner har rÀtt att tigga.Alla eller ingen.Demokrati.Skickat frÄn min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 1 timme sedan, skrev Nicholas: Kan inte vara sÄ att bara rumÀner har rÀtt att tigga. Alla eller ingen. Demokrati. Skickat frÄn min SM-N950F via Tapatalk  Lite sÄ Àr det dom föds ju med offerkoftan pÄ. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 14 timmar sedan, skrev Bibben: I HK men likförbannat lyxtiggare  Fy fanđ Finns det sĂ„ korkade mĂ€nniskor att de ger pengar till en sĂ„dan dĂ€r? âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Fy fanđ Finns det sĂ„ korkade mĂ€nniskor att de ger pengar till en sĂ„dan dĂ€r? Tja det Ă€r vĂ€l upp till var och en? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Ja Greenvally skulle det inte vara frivilligt att ge pengar till vem man vill, eller vad menar du med din snurriga gubbe? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Jaha, tydligen fanns det sĂ„ korkade mĂ€nniskor âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Jaha, tydligen fanns det sÄ korkade mÀnniskor Ja den dÀr Illbattingen slÄr alla rekord i dumhet.  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jaha, tydligen fanns det sÄ korkade mÀnniskor Att du orkar... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 52 minutes ago, Batting said: Tja det Àr vÀl upp till var och en? Givetvis, som alltid i Pattaya Up to you. vid krysset klang road/soi buakhao alltsÄ söder om infarten till buakho sÄ drÀller det en hel del indier i kvarteren och dom frÄgar inte efter naan bread En del Britter ibland ocksÄ, Nordbor har jag inte sett hittills   Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 8 minuter sedan, skrev judazzz: Givetvis, som alltid i Pattaya Up to you. vid krysset klang road/soi buakhao alltsÄ söder om infarten till buakho sÄ drÀller det en hel del indier i kvarteren och dom frÄgar inte efter naan bread En del Britter ibland ocksÄ, Nordbor har jag inte sett hittills   Hur f.n ska dom kunna med att sitta dÀr? Klangen Ä buakao Àr vÀl en vÀldigt hög trafikerad korsning. Inga stannar vÀl till dÀr iaf. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Tja vad ska man sÀga. SÄ lÀnge det Àr TillÄtet att tigga sÄ FÄr ju vem som helst göra det. Sedan Àr ju frÄgan vilka skÀl man har till att stÄ dÀr med hatten i handen. Och slutligen, vem vill du hjÀlpa? Som nÄgon nÀmnde, up to you..... SjÀlv skulle jag inte ge pengar till en farang som behöver stÄlar för att resa vidare.        Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 14 minutes ago, berlitz said: Hur f.n ska dom kunna med att sitta dÀr? Klangen Ä buakao Àr vÀl en vÀldigt hög trafikerad korsning. Inga stannar vÀl till dÀr iaf. JasÄ? 90 % av grisbilarna svÀnger in vid Buakhao. Tiggarna stÄr inte ute pÄ gatan, dom parkerar sig lite söder om korsningen innan buakhao.  Hur dom kan med fÄr du ta med med dom, Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 11 minuter sedan, skrev judazzz: JasÄ? 90 % av grisbilarna svÀnger in vid Buakhao. Tiggarna stÄr inte ute pÄ gatan, dom parkerar sig lite söder om korsningen innan buakhao.  Hur dom kan med fÄr du ta med med dom, 90% av bath taxin passerar dÀr? jag mÄste ha missat detta. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 (Ă€ndrad) . Ăndrades Juli 6, 2019 av Kingen Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu