Bibben Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Stort grattis HC!!! đ đș đșđž  Ett envist rykte sĂ€ger att Apple förberett din ankomst i flera mĂ„nader, och att de rullat ut en röd matta som Ă€r lika lĂ„ng som antal aktier du Ă€ger, sen om det var i tum eller meter vet jag inte. Du ska fĂ„ ett rum uppkallat efter dig, Ă€r troligen deras aktieanalysrum.  Din ursprungliga plan var att besöka din antipod denna dag men det blev ett antiklimax.  MĂ„ du ha en alldeles fantastisk dag i det heligaste av heliga i din vĂ€rld, Apples HQ.   manstekerliksom.com "patraska = hĂ€ll en skumpa över en smĂ„sparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bĂ€st" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!    Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Stort grattis [emoji172][emoji172]Skickat frÄn min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 6 timmar sedan, skrev Bibben: Stort grattis HC!!! đ đș đșđž  Ett envist rykte sĂ€ger att Apple förberett din ankomst i flera mĂ„nader, och att de rullat ut en röd matta som Ă€r lika lĂ„ng som antal aktier du Ă€ger, sen om det var i tum eller meter vet jag inte. Du ska fĂ„ ett rum uppkallat efter dig, Ă€r troligen deras aktieanalysrum.  Din ursprungliga plan var att besöka din antipod denna dag men det blev ett antiklimax.  MĂ„ du ha en alldeles fantastisk dag i det heligaste av heliga i din vĂ€rld, Apples HQ.   Stort grattis, kommer osökt att tĂ€nka pĂ„ @ellim63:s fruktstund i bilen nĂ€r jag ser denna bild Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Ett stort Grattis Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis!     Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Anade inte att HC bara har 5 Är kvar till att bli omyndigförklarad( bli tilldelad folkpension). Du har vel knÀskydd pÄ dig, ifall det blir en knÀvandring likt den som dom gör i Tibet nÀr dom nÀrmar sig det heligaste templet. Grattis pÄ bemÀrkelsedagen. GammelnÀstorn Born41 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis Gubbe Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis! Hoppas att du fÄr en bra födelsedag. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis  Alkohol löser inga problem, men det gör Ä andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis [emoji1634]Skickat frÄn min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis, HC! PensionÀrer suger - bunt ihop och slÄ ihjÀl! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis ! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis pÄ födelsedagen Herr Chang!  Ha det sÄ gott!   MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis herr C Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis  /Enis "Om du inte Àr en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Ja stort grattis pÄ bemÀrkelsedagen.hurra,hurra,hurra,hurra Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis HC âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Stort grattis pÄ födelsedagen frÄn oss! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 VĂ€lkommen in i 60 klubben dĂ€r vissa av oss redan Ă€r, dom andra kommer efter! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis HC. DÄ har det gÄtt 10Är sedan jag flög till Thailand första gÄngen för att vara med pÄ din 50Ärs fest i Chiang Mai. Hoppas du mÄr bra. Mr N-N Veteran Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis !   Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis!  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Grattis pÄ dej BAJEN 4-EVER Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu