conservator Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 10 minuter sedan, skrev Mankan: Vad det gäller boa så handlar det nog mer om hans otrevliga sätt att hugga på allt och alla om precis vad som helst som han inte vet något om. Han oförmåga att stava ät nog egentligen ett mindre problem. Att hugga på skitsakerna blir då tyvärr en följd. Om du anser att boa är mobbad så måste du väl ändå rannsaka han egen del i det hela. Att du över huvud taget reagerar på Btt:s sanningar, Boas elakheter eller Atoms visdom säger kanske mer om dig än om dem Vissa människor är bara arga ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 8 minuter sedan, skrev Alarik: Boa gillar mothugg.... Tror han gillar att kramas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 1 minut sedan, skrev conservator: Att du över huvud taget reagerar på Btt:s sanningar, Boas elakheter eller Atoms visdom säger kanske mer om dig än om dem Vissa människor är bara arga ! Ok kan inte du berätta om mig då så jag vet vad det säger. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Tror han gillar att kramas Säg nu inte att det kommer en kramtråd också ...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 1 minut sedan, skrev Mankan: Ok kan inte du berätta om mig då så jag vet vad det säger. Du verkar vara lättirriterad slappna av ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 4 minuter sedan, skrev conservator: Du verkar vara lättirriterad slappna av ! Ok lättirriterad det var inte mycket det sa om mig men va fan jag får väl jobba på det lilla. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 20 timmar sedan, skrev Boa52: Det var väl inget elakt skrivet, julen är slut för länge sen och gossen har väl inte skrivet så snälla saker, eller hur Sen verkar det som många tål inte ett skit så är det elakt skrivet men själv kan dom skriva vad som helst Tycker inte det är så många som skriver " elakt " på forumet det är ju bara lite skoj och vissa tål inte lite retsamma skämt och jag fick julklappar Boa vad har hänt med dig? Du skriver fyra rader med text och jag förstår allt. Possitiv överraskning, fortsätt så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 2 minutes ago, Wanchai said: Boa vad har hänt med dig? Du skriver fyra rader med text och jag förstår allt. Possitiv överraskning, fortsätt så. Jag tror Boa är Bibben. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 39 minuter sedan, skrev swedenfarang: Jag tror Boa är Bibben. Ja, helt klart är att många kör med flera nick, ffa bland moddarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 3 hours ago, Mankan said: Bra där. Det finns ju ingen anledning att logga in och skriva massa milslånga inlägg när du egentligen inte vill det. Så ta ett steg tillbaka. Kanske om 2 veckor har P3 tillsammans med sina moderatorer rätat upp oss så det passat den kloke mannens agenda. Om inte kanske du förverkligar ditt ultimatum. Nej, det vore ju ofantligt korkat att skriva en massa milslånga inlägg om man inte vill det. Fan vet om det inte är rejält korkat att skriva milslånga inlägg även om man vill det. Det enda jag kan tänka mig som är mer korkat är nog att sitta på MPR i över 10 år och snitta på 10 inlägg om dagen utan att någonsin verka tycka det är roligt. Jag vill logga in och skriva mina långa inlägg även om jag vet att världens buttraste Mankan redan påpekat 20 gånger att de är alldeles för långa för honom. Jag har successivt minskat från flera gånger om dagen till en gång i veckan och det kanske blir en gång i månaden och senare inte alls; precis som det blev med Soi Sixten. Jag skulle tycka det var trist men hellre att lägga av än att sitta och skriva bittra tvåradersinlägg dagarna i ända. Du tycker mina inlägg är alldeles för långa men tydligen är de inte långa nog, för du ville också att jag skulle skriva om min "agenda" och mitt "ultimatum". Nu var ju mitt inlägg milslångt så det tar ju tid att läsa om det, men gör det gärna. Hittar du någon "agenda" eller något "ultimatum" så hör gärna av dig igen. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 29 minuter sedan, skrev Atom: Nej, det vore ju ofantligt korkat att skriva en massa milslånga inlägg om man inte vill det. Fan vet om det inte är rejält korkat att skriva milslånga inlägg även om man vill det. Det enda jag kan tänka mig som är mer korkat är nog att sitta på MPR i över 10 år och snitta på 10 inlägg om dagen utan att någonsin verka tycka det är roligt. Jag vill logga in och skriva mina långa inlägg även om jag vet att världens buttraste Mankan redan påpekat 20 gånger att de är alldeles för långa för honom. Jag har successivt minskat från flera gånger om dagen till en gång i veckan och det kanske blir en gång i månaden och senare inte alls; precis som det blev med Soi Sixten. Jag skulle tycka det var trist men hellre att lägga av än att sitta och skriva bittra tvåradersinlägg dagarna i ända. Du tycker mina inlägg är alldeles för långa men tydligen är de inte långa nog, för du ville också att jag skulle skriva om min "agenda" och mitt "ultimatum". Nu var ju mitt inlägg milslångt så det tar ju tid att läsa om det, men gör det gärna. Hittar du någon "agenda" eller något "ultimatum" så hör gärna av dig igen. "Jag vill logga in och skriva mina långa inlägg även om jag vet att världens buttraste Mankan redan påpekat 20 gånger att de är alldeles för långa för honom." Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 (ändrad) 36 minuter sedan, skrev Atom: Nej, det vore ju ofantligt korkat att skriva en massa milslånga inlägg om man inte vill det. Fan vet om det inte är rejält korkat att skriva milslånga inlägg även om man vill det. Det enda jag kan tänka mig som är mer korkat är nog att sitta på MPR i över 10 år och snitta på 10 inlägg om dagen utan att någonsin verka tycka det är roligt. Jag vill logga in och skriva mina långa inlägg även om jag vet att världens buttraste Mankan redan påpekat 20 gånger att de är alldeles för långa för honom. Jag har successivt minskat från flera gånger om dagen till en gång i veckan och det kanske blir en gång i månaden och senare inte alls; precis som det blev med Soi Sixten. Jag skulle tycka det var trist men hellre att lägga av än att sitta och skriva bittra tvåradersinlägg dagarna i ända. Du tycker mina inlägg är alldeles för långa men tydligen är de inte långa nog, för du ville också att jag skulle skriva om min "agenda" och mitt "ultimatum". Nu var ju mitt inlägg milslångt så det tar ju tid att läsa om det, men gör det gärna. Hittar du någon "agenda" eller något "ultimatum" så hör gärna av dig igen. Ha ha det var värst vad du spann igång på långa inlägg. Jag kommer inte ihåg ens att jag påpekat det förut men det är mycket möjligt. Och visst det är riktigt, du använde inte ordet agenda eller ultimatum men jag tror nog du är smart nog att räkna ut vad jag syftade på. Ändrades Mars 30, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 Helt klart så gillar jag lite längre inlägg som har nåt vettigt att säga mycket bättre än kortare gnällinlägg utan nån som helst stil eller finess. Är dom senare dessutom i helt fel trådar kan jag faktiskt bli lite irriterad, bara så ni vet. Gnällspiken Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev norris55: "Jag vill logga in och skriva mina långa inlägg även om jag vet att världens buttraste Mankan redan påpekat 20 gånger att de är alldeles för långa för honom." Nåja så jävla roligt var det väl inte. Att kivas med den så fantastiska Atom vinner inga popularitetspoäng kan man lugnt säga. Men det är inget jag heller räknat med. Ändrades Mars 30, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 8 minuter sedan, skrev Fritz: Helt klart så gillar jag lite längre inlägg som har nåt vettigt att säga mycket bättre än kortare gnällinlägg utan nån som helst stil eller finess. Är dom senare dessutom i helt fel trådar kan jag faktiskt bli lite irriterad, bara så ni vet. Gnällspiken Fritz.. Ingen fara. Irriterar dig gör jag med glädje.😂 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 1 minut sedan, skrev Mankan: Ingen fara. Irriterar dig gör jag med glädje.😂 Känner du så med flera så måste du vara lyckligast på forumet! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 (ändrad) 18 minutes ago, Mankan said: Ha ha det var värst vad du spann igång på långa inlägg. Jag kommer inte ihåg ens att jag påpekat det förut men det är mycket möjligt. Och visst det är riktigt du använde inte ordet agenda eller ultimatum men jag tror nog du är smart nog att räkna ut vad jag syftade på. Det krävs allt bra mycket mer än "långa inlägg" för mig att spinna igång. Hemma efter 2 veckor i Kina och kylskåpet fullt av IPA så är nog mer harmonisk än Boa är efter att han byggt ett kärnkraftverk av två avlagda tuk-tuks och en uttjänt spark. Det kan vara så att du inte påpekat mina långa inlägg 20 gånger, än, men det är garanterat fler gånger än antalet positiva inlägg du skrivit senaste året. Nog förstår jag vad du syftar på men jag har lite svårt att köpa varför du skriver som du gör då jag verkligen varken har någon "agenda" eller skrev något "ultimatum". Jag skrev bara exakt vad jag tycker men direkt går du i försvarsställning. Du raljerade nyligen om Boa's och andras avsaknad av utbildning men du är lika snabb att slå åt andra hållet mot mig och några andra som du verkar tycka "har för mycket utbildning". Alla ska vara som Mankan; lagom utbildad och lagom butter och alltid 10 stycken 2-radersinlägg om dagen Ändrades Mars 30, 2019 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 1 minut sedan, skrev Fredman: Känner du så med flera så måste du vara lyckligast på forumet! 😂 Absolut det ska väl inte bara var Fritz förunnat. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Fritz: Helt klart så gillar jag lite längre inlägg som har nåt vettigt att säga mycket bättre än kortare gnällinlägg utan nån som helst stil eller finess. Är dom senare dessutom i helt fel trådar kan jag faktiskt bli lite irriterad, bara så ni vet. Gnällspiken Fritz.. k*k (Kalle Urban Kalle) Ändrades Mars 30, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev Atom: Det krävs allt bra mycket mer än "långa inlägg" för mig att spinna igång. Hemma efter 2 veckor i Kina och kylskåpet fullt av IPA så är nog mer harmonisk än Boa är efter att han byggt ett kärnkraftverk av två avlagda tuk-tuks och en uttjänt spark. Det kan vara så att du inte påpekat mina långa inlägg 20 gånger, än, men det är garanterat fler gånger än antalet positiva inlägg du skrivit senaste året. Nog förstår jag vad du syftar på men jag har lite svårt att köpa varför du skriver som du gör då jag verkligen varken har någon "agenda" eller skrev något "ultimatum". Jag skrev bara exakt vad jag tycker men direkt går du i försvarsställning. Du raljerade nyligen om Boa's och andras avsaknad av utbildning men du är lika snabb att slå åt andra hållet mot mig och några andra som du verkar tycka "har för mycket utbildning". Alla ska vara som Mankan; lagom utbildad och lagom butter och alltid 10 stycken 2-radersinlägg om dagen Vilka tycker jag har förmycket utbildning menar du? Jag har dessutom inget problem med de som har låg eller ingen utbildning. Att jag ralijerar över boa beror på hans sätt på forumet men har jag verkligen raligerat över hans och andras avsaknad av utbildning. Ändrades Mars 30, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 7 minuter sedan, skrev Tommy: k*k Tack för den korta och kärnfulla kommentaren till mitt inlägg. Den gjorde mig svarslös och eftersom jag dessutom är trötter så loggar jag ut för i dag. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 1 timme sedan, skrev Atom: Nej, det vore ju ofantligt korkat att skriva en massa milslånga inlägg om man inte vill det. Fan vet om det inte är rejält korkat att skriva milslånga inlägg även om man vill det. Det enda jag kan tänka mig som är mer korkat är nog att sitta på MPR i över 10 år och snitta på 10 inlägg om dagen utan att någonsin verka tycka det är roligt. Jag vill logga in och skriva mina långa inlägg även om jag vet att världens buttraste Mankan redan påpekat 20 gånger att de är alldeles för långa för honom. Jag har successivt minskat från flera gånger om dagen till en gång i veckan och det kanske blir en gång i månaden och senare inte alls; precis som det blev med Soi Sixten. Jag skulle tycka det var trist men hellre att lägga av än att sitta och skriva bittra tvåradersinlägg dagarna i ända. Du tycker mina inlägg är alldeles för långa men tydligen är de inte långa nog, för du ville också att jag skulle skriva om min "agenda" och mitt "ultimatum". Nu var ju mitt inlägg milslångt så det tar ju tid att läsa om det, men gör det gärna. Hittar du någon "agenda" eller något "ultimatum" så hör gärna av dig igen. Du verkar ha lite att göra och skriva såna långa inlägg som ingen förstår vad du menar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 3 timmar sedan, skrev swedenfarang: Jag tror Boa är Bibben. Det var oförskämt, du ligger på minus, bläää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Boa52: Du verkar ha lite att göra och skriva såna långa inlägg som ingen förstår vad du menar Att du har problem med att förstå, får nog stå för dig.... Sen är det nog fler som oftast inte förstår dig gode Boa, särskilt efter dunken... Ändrades Mars 30, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 15 minuter sedan, skrev Mankan: Vilka tycker jag har förmycket utbildning menar du? Jag har dessutom inget problem med de som har låg eller ingen utbildning. Att jag ralijerar över boa beror på hans sätt på forumet. Vilket är mitt sätt på forumet tycker du då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu