Jump to content
IGNORERAD

Cirkus MPR.

Mr Ning Ning

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Att du har problem med att förstå, får nog stå för dig....

Sen är det nog fler som oftast inte förstår dig gode Boa, särskilt efter dunken...

Helt övertygad om att du fatta nada men vill vara med dom storpojka som skriver metervis

Dela på andra sajter

• Svar 119
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Mankan

26

• stefan5300

11

• Bibben

10

• Boa52

10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

15 minutes ago, Boa52 said:

Du verkar ha lite att göra och skriva såna  långa inlägg som ingen förstår vad du menar

Det här är min lyckligaste MPR-dag på mycket länge. Mina två största fans, de norrländska enäggstvillingarna Mankan och Boa, kritiserar mig båda för att skriva för långa inlägg. Boa får dem dock till ”metervis” och Mankan till ”milslånga” men jag överlåter analysen av de beskrivningarna till er andra 😀

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Vilket är mitt sätt på forumet tycker du då.

Ditt sätt att ständigt tala illa om ”sörmlänningar”.

Ditt ständiga gnäll på andras resebilder om att dom bland annat super för mycket i ditt tycke.

Din självgodhet. Du lovordar din by i Sverige och Thailand alla andra ställen är bara skit. Även ställen du inte besökt vet du allt om dåligt det är och allla som åker dit är idi*ter.

Du skriver i trådar om sånt du inte förstår och skriver att alla andra är dum i huvudet. Du missförstår ständigt diskussioner och  eldar upp dig och vägrar inse att du har fel fast flera förklarat och tillrättavisat dig.  Med mera 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Atom:

Det här är min lyckligaste MPR-dag på mycket länge. Mina två största fans, de norrländska enäggstvillingarna Mankan och Boa, kritiserar mig båda för att skriva för långa inlägg. Boa får dem dock till ”metervis” och Mankan till ”milslånga” men jag överlåter analysen av de beskrivningarna till er andra 😀

De där var fan lågt att para ihop mig med den träskallen.

Dela på andra sajter

Guest Fredman
6 minuter sedan, skrev Mankan:

Ditt ständiga gnäll på andras resebilder om att dom bland annat super för mycket i ditt tycke.

Din självgodhet. Du lovordar din by i Sverige och Thailand alla andra ställen är bara skit. Även ställen du inte besökt vet du allt om dåligt det är och allla som åker dit är idi*ter.

Du skriver i trådar om sånt du inte förstår och skriver att alla andra är dum i huvudet. Du missförstår ständigt diskussioner och  eldar upp dig och vägrar inse att du har fel fast flera förklarat och tillrättavisat dig.  Med mera 

Jag tycker att sörmlänningar är riktigt trevliga. Här på forumet har vi Stefan som är en förbannat trevlig kille.

Dela på andra sajter

1 minute ago, Mankan said:

Jag vet mycket väl att du i verkligheten är en trevlig och bildad man; jag har trots allt träffat dig några gånger. Men det kan ju faktiskt också mycket väl gälla Boa, ser inget som tyder på att han skulle vara en träskalle. 

Hade jag aldrig träffat dig, och bara baserat mina åsikter på vad och hur du skriver på MPR, så står jag nog fast vid att du och Boa skulle kunna varit tvillingar; kanske inte enäggs men någon ovanlig form av treäggs.

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mankan:

Nja, jag tycker det var till 99% korrekt!

Förresten hatar Boa52 inte (bara) "Sörmlänningar" hen hatar ju många fler än så!

"Sörlänningar" (människor som bor på sydligare breddgrader än Hen) är det värsta som finns, enligt Henom...

Hoppas hen aldrig får sen en jordglob, och fattar att Thailand ligger söder om Bastuträsk (eller var gränsen för hens Sörlänningar än går.).

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Atom:

Jag vet mycket väl att du i verkligheten är en trevlig och bildad man; jag har trots allt träffat dig några gånger. Men det kan ju faktiskt också mycket väl gälla Boa, ser inget som tyder på att han skulle vara en träskalle. 

Hade jag aldrig träffat dig, och bara baserat mina åsikter på vad och hur du skriver på MPR, så står jag nog fast vid att du och Boa skulle kunna varit tvillingar; kanske inte enäggs men någon ovanlig form av treäggs.

Och de baserat på att jag råkade skriva ”milslånga inlägg”. Jag har inget problem att läsa långa inlägg bara det finns något intressant i dom. Min kritik till ditt inlägg handlade om något helt annat än att det var för långt men det lyckades du tydligen haka upp dig på. Har jag tidigar möjligen nån gång påpekat att du skrev ett lång inlägg. Några likheter med boa har jag inte men det är väl ditt sätt att ge tillbaka för mitt kritiska inlägg mot dig.

Ändrades av Mankan

Dela på andra sajter

GreenValley
1 timme sedan, skrev Boa52:

Du verkar ha lite att göra och skriva såna  långa inlägg som ingen förstår vad du menar

Hellre det än dina korta inlägg som ingen heller förstår! :rotfl:

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev GreenValley:

Hellre det än dina korta inlägg som ingen heller förstår! :rotfl:

:rotfl:🤣

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fredman:

Jag tycker att sörmlänningar är riktigt trevliga. Här på forumet har vi Stefan som är en förbannat trevlig kille.

Japp, är man från Nyköping är man född trevlig, typ!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

GreenValley
1 minut sedan, skrev Stefan:

Japp, är man från Nyköping är man född trevlig, typ!

//S

Gäller det även Tunabergare och Buskhyttebor?

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev GreenValley:

Gäller det även Tunabergare och Buskhyttebor?

Nja, de är av definitionen tusenbröder! 😉

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
1 timme sedan, skrev Alarik:

Karl Gerard kunde vara fan så bitsk.

Japp, men hjärtat var på rätt ställe.........:thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

On 2019-03-30 at 16:20, skrev Mankan:

Ska du verkligen prata om självgod ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Changnoi:

Ska du verkligen prata om självgod ?

Ja

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Japp, men hjärtat var på rätt ställe.........:thumbsup:

Men ibland var snoppen på "fel ställe"...….

Dela på andra sajter

On 2019-03-30 at 16:47, skrev conservator:

Att du över huvud taget reagerar på Btt:s sanningar, Boas elakheter :-) eller Atoms visdom säger kanske mer om dig än om dem :-) Vissa människor är bara arga !

tjeeeeeena

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...