Mr Ning Ning Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Stämningen på forumet börjar bli ganska löjlig med dessa drev som jagar varandra. Vuxna (tror jag) personer jagar inlägg för att få trycka dit ett minus karma. Detta oavsett vad personen skriver. Jag undrar hur folk mår som orkar hålla på så. Det liknar mer och mer som det är på Facebook mm. Bekräftelsenördar och hatsvansar. Sen kan samma personer tycka att det är tråkigt när någon medlem hoppar av forumet. Vore kanske inte dumt att se hur ni själva beter er i trådarna. Det finns bara några enstaka trådar där tjafset inte förekommer. Det känns inte så angeläget längre att varken skriva eller lägga in bilder i denna cirkus. Så vill ni ha ett trevligare forum eller fortsätta i sandlådan? Själv välkomnar jag en skärpning. Mr N-N. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 16 minuter sedan, skrev Stein: Har du ett drev efter dig? Det är väl bara de som är lögnare och är otrevlig mot andra som får "drevet" efter sig. Slappna av och fortsätta posta dina bilder och inlägg som är trevliga. Till skillnad mot BTT så bidrar du till ett bra forum. Det är väl mot BTTsom drevet går, han behöver bara skriva Hej så blir det två sidor. Du är då inte den trevligaste på MPR så dina åsikter är inte mycket värds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 8 minuter sedan, skrev Stein: Hörrudu, jag är otrevlig eller bitsk mot dom som är otrevlig. Annars beter jag mig gott och väl mycket bättre än dig. Ha en trevlig helg. Då är alla enligt dej otrevlig. Ha en bra helg du med🎅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 7 minuter sedan, skrev Stein: Nej så är det inte alls. Allt kretsar inte kring dig och BTT. De flesta är trevliga och dom är jag trevlig mot också. God jul! Läser du aldrig vad du skriver själv, gå tillbakas och läs dina inlägg och julen är slut, bara en påminnelse så du vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Själv välkomnar jag en skärpning. Den önskningen gick som synes inte riktigt hem i stugorna, inte ens i närheten. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev Stein: Nej så är det inte alls. Allt kretsar inte kring dig och BTT. De flesta är trevliga och dom är jag trevlig mot också. God jul! Om MPR är en cirkus så är Boa direktören och BTT clownen! Ändrades Mars 29, 2019 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Det känns inte så angeläget längre att varken skriva eller lägga in bilder i denna cirkus. Mr N-N. Misstänker vi är flera, vi som enbart kör på sparlåga numer. Till glädje för vissa kanhända - och till vissas förtret. (Blir mycket PM dialoger nuförtiden) Forumet speglar väl på sitt sätt samhållet av idag. Det puttrar och på sina håll kokar det över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 57 minuter sedan, skrev Stein: Va, du som började med jultomtar. Försökte bara vara snäll. Han fick garanterat inga julklappar så elak som han är. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 28 minuter sedan, skrev Bibben: Han fick garanterat inga julklappar så elak som han är. Det var väl inget elakt skrivet, julen är slut för länge sen och gossen har väl inte skrivet så snälla saker, eller hur Sen verkar det som många tål inte ett skit så är det elakt skrivet men själv kan dom skriva vad som helst Tycker inte det är så många som skriver " elakt " på forumet det är ju bara lite skoj och vissa tål inte lite retsamma skämt och jag fick julklappar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Stämningen på forumet börjar bli ganska löjlig med dessa drev som jagar varandra. Vuxna (tror jag) personer jagar inlägg för att få trycka dit ett minus karma. Detta oavsett vad personen skriver. Jag undrar hur folk mår som orkar hålla på så. Det liknar mer och mer som det är på Facebook mm. Bekräftelsenördar och hatsvansar. Sen kan samma personer tycka att det är tråkigt när någon medlem hoppar av forumet. Vore kanske inte dumt att se hur ni själva beter er i trådarna. Det finns bara några enstaka trådar där tjafset inte förekommer. Det känns inte så angeläget längre att varken skriva eller lägga in bilder i denna cirkus. Så vill ni ha ett trevligare forum eller fortsätta i sandlådan? Själv välkomnar jag en skärpning. Mr N-N. Kan inte annat än hålla med. Har varit alldeles för mycket gubbgnäll i vissa trådar på senare tid. Bättre än att dessa gnällspikar går ute på stan och slår ner folk iof sig... Man skulle ju kunna tro att klientelet som häckar här är betydligt närmare dagis än döden men så är det ju inte. Själv gissar jag att en och annan medlem blir hunsad där hemma av lilla thaifrun och sedan tar ut sin frustration på forumet. Bara en teori där och det finns säkert fler anledningar till att vissa verkar gå igång på att gnabbas på nätet såsom ett allt kyligare samhällsklimat. Bättre då att ta och svära lite grand för sig själv(dock inte så högt att grannarna hör om man har några) och sedan ta några djupa andetag för att sedan bara låta det va. Det leder ju sällan nånstans ändå eftersom ingen vill ge sig. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Någon idi*t har ju hittat på en forlåt tråd, där kan ni ju skriva ni som bara skriver en massa helvetes skit. Lägg ut bilder istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev Stein: Håller med. Skriv där i stället @Scandinaviancorner Man kan lägga in en bild samtidigt man säger förlåt. Blir extra känslosamt då. Ha en fin kväll. Kram. Du har hål i huvudet Mister Stein Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 7 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Någon idi*t har ju hittat på en forlåt tråd, där kan ni ju skriva ni som bara skriver en massa helvetes skit. Lägg ut bilder istället Sluta lägg upp bilder och skriv i den tråden som du blivit kommenderad att göra, lärde du dig inget som matros? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Du har hål i huvudet Mister Stein 1. Det är en tatuering. 2. Det är inte pannbenet. 3. Bättre kan du. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 10 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Någon idi*t har ju hittat på en forlåt tråd, där kan ni ju skriva ni som bara skriver en massa helvetes skit. Lägg ut bilder istället Ha! Vad händer då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 6 minuter sedan, skrev Stein: Då får man ett pannben inslaget! Jag tycker @Scandinaviancorner borde svara Bibben. Det räcker väl med att du och Bibben är samma person. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev stefan5300: Det räcker väl med att du och Bibben är samma person. Vi är fler än så, häng med för fan. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 5 minuter sedan, skrev Stein: Nej, nu är du förvirrad. Hur tänkte du nu? Inte så svårt att läsa hur du/ni skriver meningar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 6 minuter sedan, skrev Bibben: Vi är fler än så, häng med för fan. Drevet går så det står härliga till. Kan inte ni gamla Raj di Dajare återskapa er egen lilla lekstuga så vi slipper sandlådan härinne? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Precis nyss, skrev broder tuk tuk: Drevet går så det står härliga till. Kan inte ni gamla Raj di Dajare återskapa er egen lilla lekstuga så vi slipper sandlådan härinne? BTT Följer du med dit då? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Följer du med dit då? Sure jag är ju det perfekta mobbingoffret. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 10 minuter sedan, skrev stefan5300: Inte så svårt att läsa hur du/ni skriver meningar. Oj. Så vi kan skriva hela meningar, ja, då är det klart att vi sticker ut på detta forumet, det måste göra det svårt för dig (och din LILLA hangaround) att hänga med då va? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 56 minuter sedan, skrev Bibben: Oj. Så vi kan skriva hela meningar, ja, då är det klart att vi sticker ut på detta forumet, det måste göra det svårt för dig (och din LILLA hangaround) att hänga med då va? Nä inte ett dugg, rätt kul faktiskt att läsa idi0tin. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev stefan5300: Nä inte ett dugg, rätt kul faktiskt att läsa idi0tin. Men omöjligt att förstå alltså, så lite som hela ditt ditt liv som obildad, ok, då förstår jag, det låter rimligt. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 (ändrad) 5 hours ago, Mr Ning Ning said: Stämningen på forumet börjar bli ganska löjlig med dessa drev som jagar varandra. Vuxna (tror jag) personer jagar inlägg för att få trycka dit ett minus karma. Detta oavsett vad personen skriver. Jag undrar hur folk mår som orkar hålla på så. Det liknar mer och mer som det är på Facebook mm. Bekräftelsenördar och hatsvansar. Sen kan samma personer tycka att det är tråkigt när någon medlem hoppar av forumet. Vore kanske inte dumt att se hur ni själva beter er i trådarna. Det finns bara några enstaka trådar där tjafset inte förekommer. Det känns inte så angeläget längre att varken skriva eller lägga in bilder i denna cirkus. Så vill ni ha ett trevligare forum eller fortsätta i sandlådan? Själv välkomnar jag en skärpning. Mr N-N. Medhåll. Extra intressant blir det dessutom av att inläggen hittills i den här tråden till runt 90 % är skrivna av de som jag antar du avser. För egen del tänker jag numera alltid en extra gång innan jag skriver ett inlägg här. Bristen på moderering , som är ett tidigare förklarat medvetet val av moderatorerna är en förklaring. Självsaneringen, som då enligt tidigare uttryckta förhoppningar från moderatorhåll ska träda in i stället, funkar inte. Du får tex bra med karma på detta inlägg, men de som skriker, f-låt skriver, är de som fört forumet till vad det främst är idag. En dagis för bittergubbar. Tror det blir svårt att förändra. Ändrades Mars 29, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu