Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2019


conservator

Recommended Posts

  • Svar 509
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    82

  • Peolito

    67

  • Soengsang

    37

  • GreenValley

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

ÖSK har lagt i överväxeln nu så se upp i toppen [emoji857].

Hehe, ÖSK suger getpung.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Peolito:


Hehe, ÖSK suger getpung.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Nu ska vi inte börja könsorda,ärligt talat så är det med sorg i hjärtat jag konstaterar att det står mellan DIF och MFF

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska vi inte börja könsorda,ärligt talat så är det med sorg i hjärtat jag konstaterar att det står mellan DIF och MFF

MFF förstår jag men DIF är ju magiskt vackert en ren njutning för ögonen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev måne:

Nu ska vi inte börja könsorda,ärligt talat så är det med sorg i hjärtat jag konstaterar att det står mellan DIF och MFF

Nja, så länge AIK sladdar så e det ok...huvudsaken de inte vinner.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

AIK och mitt MFF har ju även Europaspelet som sliter på spelarna (Europaspelet är på gott och ont)

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-08-20 at 11:29, skrev 65Selander:

AIK och mitt MFF har ju även Europaspelet som sliter på spelarna (Europaspelet är på gott och ont)

Ja men ni kommer ju gå vidre till gruppspelet och tjäna storkovan igen.För Aik blir det stopp,dom är inte tillräckligt bra för att ta Celtic över 2 matcher.Norrköping förlorade onödigt i Israel och är borta från europa ,det israeliska laget Malmö möter ska vara betydligt sämre än det Peking mötte.

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kenneth073:

Ja men ni kommer ju gå vidre till gruppspelet och tjäna storkovan igen.För Aik blir det stopp,dom är inte tillräckligt bra för att ta Celtic över 2 matcher.Norrköping förlorade onödigt i Israel och är borta från europa ,det israeliska laget Malmö möter ska vara betydligt sämre än det Peking mötte.

Vi har haft tur men förlorat mot sämrte lag som du skriver så får gnaget det tufft. Vore bra om båda lagen tar sig vidare, bättre för rankingen.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev GreenValley:

Malmö ser väldigt starka ut, israelerna är helt utspelade.

Kul att se men aldrig riktigt spännande, det kunde blivit 6-7 mål om man inte bevakade 0:an så starkt vilket iofs var klokt, efter 1:a halvlek så var publiken mer intresserade av att krossa Djurgården i nästa match inför ett slutsålt stadion.

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-08-20 at 06:27, skrev Peolito:

Än så länge håller Djurgården. Blir spännande detta. Malmömatchen blir kanske avgörande.
Att Dif leder utan riktigt bra målskytt känns ju bra och hoppas nyförvärvet producerar framöver.
Får också gratulera Malmö till lånet av Beijmo han var kanon när han spelade i Djurgården.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Grabben gjorde ett klokt val för det kommer inte att vara så kul att ha en Djurgårdströja på sig inför ett slutsålt stadion på söndag när slutsignalen går :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Grabben gjorde ett klokt val för det kommer inte att vara så kul att ha en Djurgårdströja på sig inför ett slutsålt stadion på söndag när slutsignalen går :-)

Det blir nog en jämn match som Djurgårdarna vinner då de tunnlar Felix och sätter den i krysset :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Peolito:


Det blir nog en jämn match som Djurgårdarna vinner då de tunnlar Felix och sätter den i krysset :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Bjuder på minuskarman :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Och mitt kära ÖSK städade av Sirius med viss möda,ett steg närmare nytt kontrakt 😍.Att spela toppfotboll i en halvlek räcker dock inte i längden men några lag ska nog kunna ruskas om.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Peolito:

Tjallallalla Djurgården var bäst idag så rättvist.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Har hejat på AIK sen barnsben men jäklar va skönt att MFF åkte på spö 😁

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Djurgården påminner  om Norrköping 2015 ,ingen trodde på dom men blir bättre o bättre ju längre sässongen lider.

Tror dom kan gå hela vägen. Malmö och Aik har ju europa att tänka på

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu krossade vi skåningarna också. Sjätte nollan. Ser bra ut

Krossa och krossa ? 1-0 men mycket strongt att vinna ,respekt

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

3 lagen i topp = Stockholms-lag imorgon?

Stockholm är fotbollens vagga.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

3 lagen i topp = Stockholms-lag imorgon?

Stockholm är fotbollens vagga.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Fotbollens vagga :rotfl:Svider med kvällens fölust men hade Stockholm varit fotbollens vagga så hade det säkert varit stoltare anhängare än de som dyker upp en gång var 5:e till 10:e år :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Nicholas:

3 lagen i topp = Stockholms-lag imorgon?

Stockholm är fotbollens vagga.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Det där var värt ett minus, AIK måste nog ha problem med den där vaggan, Kameruns avbytarbänk ser ju ljus ut jämfört med deras.

DIF inte längt efter.

Bajen är det enda laget med lite stil o kultur i Sthlm.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där var värt ett minus, AIK måste nog ha problem med den där vaggan, Kameruns avbytarbänk ser ju ljus ut jämfört med deras.
DIF inte längt efter.
Bajen är det enda laget med lite stil o kultur i Sthlm.

Nämen, bara namnet Bajen ger ju en klang av illaluktande brun sörja.




Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Tung förlust igår, skall mycket till nu för att kunna hålla sig toppp 3. Får väl leka i Europa istället.


sad andre johnson GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

på söndag avgörs det. Vinner Djurgården mot Ajk så tror jag det är klart. Men annars är det vidöppet igen.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...