Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2019


conservator

Recommended Posts

  • Svar 509
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    82

  • Peolito

    67

  • Soengsang

    37

  • GreenValley

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Precis nyss, skrev Peolito:

Det var lugnt. En ny era i svensk fotboll.15170fe161d9c2a46fbc94fbc053a62c.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Grattis till guldet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till Team Ling (som tjejen säger)! :rotfl: 

 

Det var en spännande upplösning på Allsvenskan där Peking och Häcken visade stort hjärta för sina färger och stretade emot i sina matcher trots att de inte hade något att spela för. Århundradets största jävla minus till örebro som totalt lägger sig i två sista matcherna.. Pinsamt.....

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Peolito:

Det var lugnt. En ny era i svensk fotboll.15170fe161d9c2a46fbc94fbc053a62c.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Ograttis då 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Stort grattis till Stockholms avart och dess supportrar med cola-bosse i spetsen!

Bästa laget segrade även om rosengris kämpade väl, skadeglädjen finns ändå där att fanskapet fick avsluta som 2:a, dvs first loser!

 

Själv fick man nöja sig med enkla 7-1 mot fuskbygget!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Starkt gjort av Djurgården, värdiga mästare!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va tyst det är på brajjenvraken och solnatattarna idag då.....

sm-guld2019.jpg

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till Team Ling (som tjejen säger)! :rotfl: 
 
Det var en spännande upplösning på Allsvenskan där Peking och Häcken visade stort hjärta för sina färger och stretade emot i sina matcher trots att de inte hade något att spela för. Århundradets största jävla minus till örebro som totalt lägger sig i två sista matcherna.. Pinsamt.....

Ja det kommer inget gott från Örebro [emoji23]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev HajKaj:

Va tyst det är på brajjenvraken och solnatattarna idag då.....

sm-guld2019.jpg

Mja, jag har ju gratulerat men i vanlig ordning så finns det noll ödmjukhet hos en apjävel.. Så jävla pinsamt....

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Knasen:

Mja, jag har ju gratulerat men i vanlig ordning så finns det noll ödmjukhet hos en apjävel.. Så jävla pinsamt....

att kalla ett lags suportrar för apjävlar och team ling är ju ödmjukheten själv.  SM-Guld nr 12. hur många var det brajjenvraken hade sa du????

Ändrades av HajKaj

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev HajKaj:

att kalla ett lags suportrar för apjävlar och team ling är ju ödmjukheten själv.  SM-Guld nr 12. hur många var det brajjenvraken hade sa du????

Om du lär dig att läsa så var det inte jag som kallade er för team ling. Vad gäller apjävlar så kom det efter ditt patetiska vrakande.. Jag kan förstå folk som är besvikna och dåliga förlorare, men dåliga och uppblåsta vinnare är det värsta jag vet.. 

Ändrades av Knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Knasen:

Om du lär dig att läsa så var det inte jag som kallade er för team ling. Vad gäller apjävlar så kom det efter ditt patetiska vrakande.. Jag kan förstå folk som är besvikna och dåliga förlorare, men dåliga och uppblåsta vinnare är det värsta jag vet.. 

Word!

Inget till övers för några Stockholmslag, Serien ljuger inte och mästare är mästare. Men få vet hur man beter sig som mästare;)

 

Lyfter på hatten för Malmö som lyfter silverpokalen😂

 

#avundsjuk7amenändånöjd

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev hamnoi:

Word!

Inget till övers för några Stockholmslag, Serien ljuger inte och mästare är mästare. Men få vet hur man beter sig som mästare;)

 

Lyfter på hatten för Malmö som lyfter silverpokalen😂

 

#avundsjuk7amenändånöjd

Som sagt tabellen ljuger sällan och mästare är mästare, men just nu är den enda trösten att EL kvarstår-ny match på torsdag !

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev conservator:

Som sagt tabellen ljuger sällan och mästare är mästare, men just nu är den enda trösten att EL kvarstår-ny match på torsdag !

 

Man kan inte vinna varje gång.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev conservator:

Som sagt tabellen ljuger sällan och mästare är mästare, men just nu är den enda trösten att EL kvarstår-ny match på torsdag !

I slutet så höll jag två tummar för er, eller att Peking skulle göra ett mål.

Men det hjälper tydligen inte när man har tummarna mitt i handen;)

 

Fin säsong av alla top 3 och löjligt rolig spänning att följa från mittens rike, tackar för underhållningen!

Sett till mitt lag/top 3, så är Bajen den klart bästa/värsta motståndaren.

Och Mästarna den sämsta, lika klen tröst som en stor k*k i ett fattigt hem ungefär.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis, DIF!

 

Starkt att komma tillbaka i andra. Men nästa år är vi med igen.

 

Sen ett tips till vissa vinnare, gläds över segern istället för att håna andra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev HajKaj:

att kalla ett lags suportrar för apjävlar och team ling är ju ödmjukheten själv.  SM-Guld nr 12. hur många var det brajjenvraken hade sa du????

13 guld har Peking

Hur många guld har ni?

Så bra som gamla Peking

Det kan ni aldrig bli

:14:

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Knasen:

Grattis till Team Ling (som tjejen säger)! :rotfl: 

 

Det var en spännande upplösning på Allsvenskan där Peking och Häcken visade stort hjärta för sina färger och stretade emot i sina matcher trots att de inte hade något att spela för. Århundradets största jävla minus till örebro som totalt lägger sig i två sista matcherna.. Pinsamt.....

Tack ska du ha. Även om Bajen inte står högst på min lista, ganska långt ner faktiskt så har Bajen vart det svåraste laget att möta i år, väldigt vasst anfall. Mvh Stolt Apa. :-)

 

40607215_1109670972518000_1875541673325363200_n dif mot rubbet.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähhh de kan vara lite kaxiga idag, det får man när man vunnit, och det kommer inte att bli någon vana för dem, så låt dem suga på segerns sötma. 

Hade vart 10gr värre  om AIK vunnit ;)
Bara att gratulera mästarna.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer själv från Norra Skåne o håller ju naturligtvis på lagen här nere , Men som Djurgården ångat på i slutet så visst värdig vinnare känns lite bittert men ett bra lag som håller i hopa det till slutet e en värdig vinnare,,, Annat e det uppe i jaktstugan har fyra sillastypare i laget o Mjällby ja vad ska man säga fotboll e  ju religion i det området.  Ska bli roligt o följa Mjällby i år o ge pikar till kompisarna men känsligt e det ...😎

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev GreenValley:

13 guld har Peking

Hur många guld har ni?

Så bra som gamla Peking

Det kan ni aldrig bli

:14:

Haha, ja det var ju mycket o skryta med😂

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...