Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2019


conservator

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev HajKaj:

serieledarlivet.thumb.png.a5c93a03bcbe6a1f7815239285dd535b.png

 

 

sticker naturligtvis ut hakan nu... men vafaaan kan ju inte låta ajk:arna posta vad skit dom vill..

Lika bra att ta ut segern i förskott, i efterhand kan det vara försent🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 509
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    82

  • Peolito

    67

  • Soengsang

    37

  • GreenValley

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Snarare flyt ! Men av 42 matcher så har Malmö vunnit 20 oavgjorda 5 resten har Djurgården haft flyt i (bortsätt ifrån cupfinalen kan jag gå med på) :-)

Ett bra lag har flyt [emoji1]
IMG_4464.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter


Ett bra lag har flyt [emoji1] Nu ser jag att bilden redan är med men den tål att visas igen.
IMG_4464.thumb.JPG.e33f032a198f387dc26c0cc43918d832.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk




Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska ni se att Svff ser till att AJK vinner guld i år igen. Inte bara att man gett dommarkåren order om lätta straffar, när det inte hjälper så ska man nu diska Östersund för att rita om tabellen. kommer naturligtvis drabba ALLA anda än AJK.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev HajKaj:

Nu ska ni se att Svff ser till att AJK vinner guld i år igen. Inte bara att man gett dommarkåren order om lätta straffar, när det inte hjälper så ska man nu diska Östersund för att rita om tabellen. kommer naturligtvis drabba ALLA anda än AJK.

Om domarkåren fått instruktioner att ge röda kort även till djurgårdare så hade tabellen troligen sett annorlunda ut!

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev HajKaj:

Nu ska ni se att Svff ser till att AJK vinner guld i år igen. Inte bara att man gett dommarkåren order om lätta straffar, när det inte hjälper så ska man nu diska Östersund för att rita om tabellen. kommer naturligtvis drabba ALLA anda än AJK.

Tyvärr är det nog så, det slutar nog med att SVFF ser till att AIK oavsett vad får fördel.

Men kanske gör ÖFK en Leksand och drar upp några gatstenar?

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Nu blev Boa avstängd.

?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mff:s passning till de allsvenska konkurenterna inför kvällens match mot Dynamo Kiev

"det är skönt att vara under dogs för en gångs skull"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Peolito:


Får skylla på min mancold.

Förresten
IMG_4464.JPG

Hehe


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Mandomsprovet kommer 2/11. Trots en säsong i besvikelsens tecken ska vi göra vårt bästa för att vara goda värdar🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frogfish:

Mandomsprovet kommer 2/11. Trots en säsong i besvikelsens tecken ska vi göra vårt bästa för att vara goda värdar🍻

....och ta tre poäng !💪

Link to comment
Dela på andra sajter

Vidrigt, missar öppet mål efter att aik blivit rejält upprullade, sen får råttorna årets billigaste straff efter att Gollum vunnit sin andra Oscar med en avslutande piruette.

Gollum som förövrigt skulle haft rött i en sekvens senare, Gnaget=Svenska fotbollsförbundets lag🤢

Skönt att grisarna kommer bomma guldet oavsett!

 

Och Vibe missar ett friläge i början på andra, råttorna har inte skapat ett skit förutom sin gåva från domaren. 

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Den straffen som AIK fick slår nog alla rekord i att vara patetisk. Uttrycket "stockholmsstraff" har aldrig varit mer passande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad sägs om det röda kortet? Inte för inte att man undrar ifall domarna är mutade ibland.

Hur det skitlaget kan ligga i toppen är en gåta, fast de hade ju sett annorlunda ut med neutrala domare såklart.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som tycker allt är snurrigt @GreenValley Hur många straffar skulle det bli/match om alla kastade sig som primadonnor vid kontakt, 10-20st?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Du som tycker allt är snurrigt @GreenValley Hur många straffar skulle det bli/match om alla kastade sig som primadonnor vid kontakt, 10-20st?

Rannsaka era klumpiga backar i stället, armkrok/fasthållning i straffområdet är straff!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...