andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Fan vad det blev mycket flygsnack. Kanske på tiden att jag gör något av det. Blir att kolla in viktbegränsningar o.s.v. Jag tar enbart handbagage idag, då jag kan lasta på en massa kg så länge jag inte checkar in något. Bild är ett måste. Fortsättning döljer i annan tråd Här ser man hur svullen min väska är. Mina muskler säger att den väger minst 50kg. Men det ska nog gå bra. Får kolla upp max tillåten bagagevikt vid incheckningsmaskinen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Typiskt perfekt carry on bagage. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Såja, då har jag anlänt flygplatsen. 4 incheckade bagage + 8kg handbagage. Jag förstår inte varför man väljer att dela upp det, då det är valfritt om man vill checka in sina kilon eller inte. 100kg verkar det som att jag få ta med mig. 4*23 + 8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 38 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Såja, då har jag anlänt flygplatsen. 4 incheckade bagage + 8kg handbagage. Jag förstår inte varför man väljer att dela upp det, då det är valfritt om man vill checka in sina kilon eller inte. 100kg verkar det som att jag få ta med mig. 4*23 + 8. Prova att lasta kabinväskan med 100kg bly och släppa in den i planet. Kasta upp den i hyllan och klagar någon är det ju bara säga att du inte checkat in nått bagage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Prova att lasta kabinväskan med 100kg bly och släppa in den i planet. Kasta upp den i hyllan och klagar någon är det ju bara säga att du inte checkat in nått bagage. Ska nog inte vara några problem då jag inte har taxfree varor med ett okänt antal kilon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Håhå, jaja. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu