Jump to content
IGNORERAD

Ska ni följa Melodifestivalen i år


Kenneth4618

Ska ni föja året Meodifestival ?   

92 röster

  1. 1. Ska ni följa årets "höjdpunkt" i musikvärlden ;)

    • Jomenvisst
      10
    • Skulle aldrig falla mig in
      82


Recommended Posts

Ett alternativ är säsongspremiären av Indy just nu. Två svenskar med, Marcus och Felix, dem ska jag heja på ikväll. Forza Motorsport.

 

297151877_laddaned.jpg.6b35622d3812790106955c28a09d286d.jpg

 

1030269668_laddaned(1).jpg.3806e905867ab22b36d8ed6f9741d64a.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 360
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Enis

    48

  • Kenneth4618

    24

  • rolba

    23

  • M33

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618

Nu har det börjat 😉

IMG_20190309_200348.jpg.16a291b550821976224c9bdfcb3d8f96.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

En buffé av det bästa musiken har att erbjuda väntar nu.

Säger som Fylking, ÄNTLIGEN!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Bra produktion och mycket väl gjort av SVT som vanligt, men ingenting jag vill lägga mina skattepengar på numera. Fortfarande en klubb för inbördes beundran som borde granskas av några utomstående. Galenskaperna fortsätter år efter år och ingen regerar. Jag hoppas dom granskar det som dom gjort med SR med ca 7,000 med lyssnare i snitt. 

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Vilket skräp hittills men Heroes var okay, nä nu ska jag fixa till fiskfileérna och kanske lägga in ett par bilder senare.

 

Ashes to ashes hette den visst.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

53373508_10156790581412420_466592710027902976_n.jpg.7149e740ad7f0ddd96991c16e4acf12f.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, en neger skall representera Sverige i melodifestivalen, han lär inte komma bland de 10 bästa vågar jag påstå...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

När börjar melodyfestuvalen, har sett en massa reklam om den men inte sett den sedan Jacob Dahlin var programledare.

 

 

 

Ps.

Har inte saknat den...………………...Ds.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

7 hours ago, Bananen said:

Suck, en neger skall representera Sverige i melodifestivalen, han lär inte komma bland de 10 bästa vågar jag påstå...

Är det för att han är "neger" som du suckar så djupt och drar slutsatsen om ett misslyckande i Eurovision Song Contest? Hur var låten och framträdandet förresten?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som inte är insatt i Mello eller vad det kallas för har en fråga,

Var det rätt låt som van eller inte. Hörde för övrigt inte en enda bidrag och är helt okunnig om detta.

De kommer säkert att diskuteras på jobbet imorgon, Vad ska man ge för kommentar???

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev JJC:

Fel

Precis, fel låt vann 😀

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Är det för att han är "neger" som du suckar så djupt och drar slutsatsen om ett misslyckande i Eurovision Song Contest? Hur var låten och framträdandet förresten?

Värdelöst...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Bananen:

Värdelöst...

Håller med, inte imponerad av varken låt eller framförande. Den stack inte ut mot de andra bidragen utan kändes som vanligt bortglömt radioskval.

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

kalasbullen
On 2019-02-16 at 21:47, skrev Guest wUThai:

Jag kan med stolthet säga att jag inte sett en sekund på mellon... förra året lackade bojan ut riktigt när fel låt vann. Hon lovade sig själv att aldrig kolla på det igen! Tackar satan för det! Men igår när jag satt och lirade lite på datorn så kom hon in och börja jävlas och dryga sig och sjöng på en cp-låt som har blivit viral utan dess like! Jag undrade vad fan hon höll på med?!?! :)

 

Bojan, har faktiskt humor ibland. :) 

 

Aja, här är cp-låten! 2.3 Miljarder visningar på YT!

 

 

 

Ja den var rätt CP

 

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Vilken tur att det var en skitlåt som vann. Hoppas norrmännen får ta kostnaden nästa år, så vi slipper det.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Bananen said:

Värdelöst...

Det var tråkigt om låten inte höll måttet, den verkar ju ha vunnit både juryns och folkets röst dock. Ska se finalen senare, men ikväll är det fokus på Vinterstudion.

 

Annars verkar "negern" som du kallar honom vara en rätt sympatisk och framgångsrik person. Låten som Björn Skifs och Agnes framförde vid kronprinsessans bröllop minns jag, tilltalar till och med en icke-rojalist som mig. En stor ära för en svensk oavsett att få skrivna  låtar framförda på detta bröllop.

 

"Lundvik skrev tillsammans med Jörgen Elofsson låten "When You Tell the World You're Mine", som framfördes av Björn Skifs och Agnes Carlsson vid vigseln av kronprinsessparet i Storkyrkan 19 juni 2010.[3]

Han har varit låtskrivare åt artister som Isac Elliot, Anton Ewald och Sanna Nielsen samt skrivit filmmusik till Snabba Cash.[4] Han medverkade i Allsång på Skansen i augusti 2016, bland annat i duett med Lill Lindfors.[5] Han har även skrivit låtar till TV-serien Empire."

 

Född i London, adopterad av svenska föräldrar och uppvuxen i Växjö tydligen. 

 

Men i din värld reducerad till "negern", och därmed  uppenbarligen inte en värdig representant för Sverige? Intressant människosyn.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det var tråkigt om låten inte höll måttet, den verkar ju ha vunnit både juryns och folkets röst dock. Ska se finalen senare, men ikväll är det fokus på Vinterstudion.

 

Annars verkar "negern" som du kallar honom vara en rätt sympatisk och framgångsrik person. Låten som Björn Skifs och Agnes framförde vid kronprinsessans bröllop minns jag, tilltalar till och med en icke-rojalist som mig. En stor ära för en svensk oavsett att få skrivna  låtar framförda på detta bröllop.

 

"Lundvik skrev tillsammans med Jörgen Elofsson låten "When You Tell the World You're Mine", som framfördes av Björn Skifs och Agnes Carlsson vid vigseln av kronprinsessparet i Storkyrkan 19 juni 2010.[3]

Han har varit låtskrivare åt artister som Isac Elliot, Anton Ewald och Sanna Nielsen samt skrivit filmmusik till Snabba Cash.[4] Han medverkade i Allsång på Skansen i augusti 2016, bland annat i duett med Lill Lindfors.[5] Han har även skrivit låtar till TV-serien Empire."

 

Född i London, adopterad av svenska föräldrar och uppvuxen i Växjö tydligen. 

 

Men i din värld reducerad till "negern", och därmed  uppenbarligen inte en värdig representant för Sverige? Intressant människosyn.

Han har dessutom skrivit låten som vann i England i år så han kommer tävla mot sitt eget bidrag i finalen i Israel

 

Hörde att Madonna skall vara "halftimeshow" på finalen i Israel

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
3 timmar sedan, skrev spooncreek:

Det var tråkigt om låten inte höll måttet, den verkar ju ha vunnit både juryns och folkets röst dock. Ska se finalen senare, men ikväll är det fokus på Vinterstudion.

 

Annars verkar "negern" som du kallar honom vara en rätt sympatisk och framgångsrik person. Låten som Björn Skifs och Agnes framförde vid kronprinsessans bröllop minns jag, tilltalar till och med en icke-rojalist som mig. En stor ära för en svensk oavsett att få skrivna  låtar framförda på detta bröllop.

 

"Lundvik skrev tillsammans med Jörgen Elofsson låten "When You Tell the World You're Mine", som framfördes av Björn Skifs och Agnes Carlsson vid vigseln av kronprinsessparet i Storkyrkan 19 juni 2010.[3]

Han har varit låtskrivare åt artister som Isac Elliot, Anton Ewald och Sanna Nielsen samt skrivit filmmusik till Snabba Cash.[4] Han medverkade i Allsång på Skansen i augusti 2016, bland annat i duett med Lill Lindfors.[5] Han har även skrivit låtar till TV-serien Empire."

 

Född i London, adopterad av svenska föräldrar och uppvuxen i Växjö tydligen. 

 

Men i din värld reducerad till "negern", och därmed  uppenbarligen inte en värdig representant för Sverige? Intressant människosyn.

 

Delar din åsikt till 100%........:thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Bananen:

Suck, en neger skall representera Sverige i melodifestivalen, han lär inte komma bland de 10 bästa vågar jag påstå...

Noterade att han fick högsta betyg, 12poäng, av alla de internationella juryerna, så han har nog en hyfsad chans?

Men jag vet inte om jag hört låten...

Höll på å lagade mat och TVn stod på i köket, så det är möjligt.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Noterade att han fick högsta betyg, 12poäng, av alla de internationella juryerna, så han har nog en hyfsad chans?

Men jag vet inte om jag hört låten...

Höll på å lagade mat och TVn stod på i köket, så det är möjligt.

 

MVH

Ingen erkänner väl att dom sett på melodifestivalan och alla som inte sett tycker att alla låtar är skit, konstigt

Så har det varit i alla år även om vissa låtar har blivit en bra låt

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

Ingen erkänner väl att dom sett på melodifestivalan och alla som inte sett tycker att alla låtar är skit, konstigt

Så har det varit i alla år även om vissa låtar har blivit en bra låt

Du får tro vad du vill, det är nog bäst så, inget jag skriver kommer ändå att fastna i din teflonhjärna.

 

Nu har jag hört vinnarbidraget, jag tyckte inte den var nåt särskilt, hörde även den som kom på tredjeplats, men det var på radio.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Nuuuuuuuu köööööööör  viiiiiii

 

mello.JPG.209e77fcba14eecd842be05e370f21c5.JPG

 

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jönssonligan på 4;an.

 

 

Haddirajjan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...