Jump to content

BTT.S spartipstråd

broder tuk tuk

Recommended Posts

Tommy

OK, många svårslagna tips i tråden, skall försöka bidra igen.

1. Försök få Berit (eller nån annan) betala, och glöm av att betala tillbaks, det har väl BTT iofs redan använt, men en påminnelse är aldrig fel!

2. Googla, och övertyga dej om att det du läser betyder att du faktiskt upplevt detta.

3. Se till att ha en hyfsad försäkring innan du reser, drick sedan vatten från närmaste toalett/rännsten, bli sjuk och hamna på sjukhus (om försäkringen är betald kan du få flera dagar gratis boende OCH kräva tillbaka pengar från ditt bolag för din "förstörda" semester) samtidigt som du blir ompysslad av söta sjuksköterskor!

MVH

• Ge karma 1
  • Haha 4

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

• 2 weeks later...
  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Tommy

19

• acarls

11

• Kenneth4618

11

• broder tuk tuk

8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skaffa aldrig Thaidam, sambo,fru 😁   enis

Borde vara självklara tips, men missa inte följande:   De fina Shopping Malls som ligger lite överallt i tex Pattaya ger fantastiska möjligheter till besparingar! Fria Toalett besök, ka

Undvik Phuket  Nästan omöjligt att hitta en öl på lokal under 45 Baht  Nudelsoppa kan dra iväg över 30 Baht  Short time mellan 500-1500 har jag hört av en kompis. Barfine 3-500. Åx

Posted Images

• 4 weeks later...
Kenneth4618
On 2020-01-25 at 12:16, skrev Kenneth4618:

Bokade 1 Rum Executive med klubbförmåner på Grand Swiss Sukhumvit 11 2 nätter för 8000 Bath

Bokade sedan ett till för fugans syster och fick då priset 6500 Bath, bokade då av det första och bokade om och fick då ner det till 7000 Bath

Bokar jag om varje vecka fram till den 17/4  så kanske det rent av är gratis då 😀

Nu är jag nere på 5343 Bath per rum😀

Tänk vad lätt det är att tjäna pengar 😉

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nu är jag nere på 5343 Bath per rum😀

Tänk vad lätt det är att tjäna pengar 😉

Fortsätter det så här är snart skaldjursbuffen  på Pullmans gratis 😃

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222