broder tuk tuk Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Nu är det klart att den största forumfesten kommer att gå av stapeln någon gång i februari 2020. Tyvärr kommer Berit inte med så det blir jag som blir ensam värd. Ni kan nu alla anmäla er härinne preliminärt. Jag åker ner i början av februari och stannar ca tre veckor. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 LÄGG NER 😂😂😂😂 Vi vill se på alla de bilder du har lovat. Allt annat är trams Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Kan bara hålla dig i denna tråd å inte spamma sönder andras trådar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 23, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2018 Lovar att hålla mig i denna tråd som oxå är en anmälningstråd. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Du får ju för fan ge dig nån gång...... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 God Jul BTT! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Nu är det klart att den största forumfesten kommer att gå av stapeln någon gång i februari 2020. Tyvärr kommer Berit inte med så det blir jag som blir ensam värd. Ni kan nu alla anmäla er härinne preliminärt. Jag åker ner i början av februari och stannar ca tre veckor. BTT Behöver du verkligen inte lite längre tid för planeringen av en sådan stor träff. Vore det inte bättre med februari 2029? Då kanske Berit hade haft möjlighet att komma med också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Nu är det klart att den största forumfesten kommer att gå av stapeln någon gång i februari 2020. Tyvärr kommer Berit inte med så det blir jag som blir ensam värd. Ni kan nu alla anmäla er härinne preliminärt. Jag åker ner i början av februari och stannar ca tre veckor. BTT Klart jag kommer, det vart ju så lyckat sist / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Jag kommer, har du tid och plats? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Man skall alltså anmäla sig till en träff som det inte finns ngt datum på och utan närmare info om var den skall ske? Den enda ledtråden är du "åker ner i början av februari" men du skriver inte vart "ner" är ngnstans....... Kan ju lika gärna vara i Skåne då eller ngn annanstans söder om Sverige om det är utomlands........ Jag gissar att du menar Thailand men Thailand är stort, så ett lite mer preciserat ställe hade ju varit på sin plats......... Men du, jag anmäler mig....... Mitt deltagande kommer vara lika 100% säkert som att du är där......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Jag kommer, har du tid och plats? Det lär väl bli Harry´s igen och du kan nog sätta det datum som passar dig bäst då du lär bli festgeneral för "reservträffen" även denna gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Jag slängde mig på datorn och försökte boka flygbiljetter - bäst att ta hela februari 2020 så man inte riskerar missa denna händelse - men så påstår bokningsystemen att man inte kan boka flygbiljetter så långt i förväg, max ett år innan har jag hittat- Hur har brodern gjort här? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev MaiChai: Jag slängde mig på datorn och försökte boka flygbiljetter - bäst att ta hela februari 2020 så man inte riskerar missa denna händelse - men så påstår bokningsystemen att man inte kan boka flygbiljetter så långt i förväg, max ett år innan har jag hittat- Hur har brodern gjort här? Han tar nog färjan / SatanG Ändrades December 23, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev MaiChai: Jag slängde mig på datorn och försökte boka flygbiljetter - bäst att ta hela februari 2020 så man inte riskerar missa denna händelse - men så påstår bokningsystemen att man inte kan boka flygbiljetter så långt i förväg, max ett år innan har jag hittat- Hur har brodern gjort här? Nonkis fixar nog detta! Jag är så uppspelt av förväntan! Hoppas det blir som den första BTT-träffen, Beach Volleyboll turnering, med en massa lag, bland annat ett lag bestående av karlar som såg ut som Thaitjejer (fast med större händer, fötter och byster!). Har för mej att det var nån poängpromenad också? Blev väl lite luddig senare på kvällen... MVH Ändrades December 23, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Man skall alltså anmäla sig till en träff som det inte finns ngt datum på och utan närmare info om var den skall ske? Den enda ledtråden är du "åker ner i början av februari" men du skriver inte vart "ner" är ngnstans....... Kan ju lika gärna vara i Skåne då eller ngn annanstans söder om Sverige om det är utomlands........ Jag gissar att du menar Thailand men Thailand är stort, så ett lite mer preciserat ställe hade ju varit på sin plats......... Men du, jag anmäler mig....... Mitt deltagande kommer vara lika 100% säkert som att du är där......... Februari 2020. Plats BTT-s kök så klart Festen ska pågå i en månad därför blir den störst av alla fester BTT har fixat. Inte ens Micael Bindefeld anordnar sådana fester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Nu är det klart att den största forumfesten kommer att gå av stapeln någon gång i februari 2020. Tyvärr kommer Berit inte med så det blir jag som blir ensam värd. Ni kan nu alla anmäla er härinne preliminärt. Jag åker ner i början av februari och stannar ca tre veckor. BTT Äntligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Vad hade du tänkt dig för aktiviteter? brännboll, karaoke, kubb, ölhävning kanske skulle funka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Bra med framförhållning så att man hinner träna lite på ölhävningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 41 minuter sedan, skrev Cavemannen: Vad hade du tänkt dig för aktiviteter? brännboll, karaoke, kubb, ölhävning kanske skulle funka Alternativt VM i mytomani kanske skulle passa.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 (ändrad) 25 minuter sedan, skrev B747: Alternativt VM i mytomani kanske skulle passa.... Blir ju som spel mot ett mål. 😎 Ändrades December 23, 2018 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 1 timme sedan, skrev B747: Alternativt VM i mytomani kanske skulle passa.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 4 timmar sedan, skrev B747: Du får ju för fan ge dig nån gång...... Han planerar nog redan för 2021 och 2022 och 2023 åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Jag har träffat hyfsat många medlemmar, numera inte så aktiva, som hävdar bland annat sådana här trådar som anledning att de mer eller mindre lagt ner MPR. Och det beror då inte främst på trollet utan de som göder trollet. Tröttnar ni aldrig på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 1 timme sedan, skrev spooncreek: Jag har träffat hyfsat många medlemmar, numera inte så aktiva, som hävdar bland annat sådana här trådar som anledning att de mer eller mindre lagt ner MPR. Och det beror då inte främst på trollet utan de som göder trollet. Tröttnar ni aldrig på det? Å där fick hen en tugga till. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 21 minuter sedan, skrev Tommy: Å där fick hen en tugga till. MVH Btt är väl en han eller är han en katoy? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu