Jump to content
Jive

Nytt i Pattaya

Recommended Posts

Jive
Inlagd (ändrad)

Försökte hitta tråden "Nytt i Pattaya", men misslyckades som vanligt, så jag skapade min egen med samma namn, he he.

Jo, jag var runt lite i Pattis idag och reagerade över så många småaffärer, verkstäder o. d som har bommat igen. Desto tätare är det mellan skyltarna FOR RENT.

Det största antalet fanns på Thepprasit road, Nua road och en del på Siam Country Club road, men även inne i city ser man fler For Rent -skyltar nu. Skyltar med "30-80% discount" duggar också tätt.

Är det fler än jag som har reagerat på detta?

Ändrades av Jive
  • Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
M33
17 minuter sedan, skrev Jive:

Försökte hitta tråden "Nytt i Pattaya", men misslyckades som vanligt, så jag skapade min egen med samma namn, he he.

Jo, jag var runt lite i Pattis idag och reagerade över så många småaffärer, verkstäder o. d som har bommat igen. Desto tätare är det mellan skyltarna FOR RENT.

Det största antalet fanns på Thepprasit road, Nua road och en del på Siam Country Club road, men även inne i city ser man fler For Rent -skyltar nu. Skyltar med "30-80% discount" duggar också tätt.

Är det fler än jag som har reagerat på detta?

Googla istället för att söka på mpr.

135803015_Skrmavbild2018-12-06kl_14_41_00.png.aadaa6c24b1bb5a7bf7c4fa5d060757b.png

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jive
2 minuter sedan, skrev M33:

Googla istället för att söka på mpr.

135803015_Skrmavbild2018-12-06kl_14_41_00.png.aadaa6c24b1bb5a7bf7c4fa5d060757b.png

Ok, men jag undrar om det var så det var tänkt med mpr:s sökfunktion. 😎

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Abercrombie

Andra ämnet som kom upp vid sökning på mpr.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jive
40 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Andra ämnet som kom upp vid sökning på mpr.

Varför klarar inte jag av det? Gammal och mossig, kan det ha med det att göra, månne?

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
M33
22 minuter sedan, skrev Jive:

Varför klarar inte jag av det? Gammal och mossig, kan det ha med det att göra, månne?

Det var väl exakt samma problem för ett par månader sedan, du får skapa ett bokmärke / favorit i din webbläsare på just denna tråden tills nästa gång den är borta...

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jive
3 minuter sedan, skrev M33:

Det var väl exakt samma problem för ett par månader sedan, du får skapa ett bokmärke / favorit i din webbläsare på just denna tråden tills nästa gång den är borta...

Bra förslsag. Tack!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy