Jump to content
IGNORERAD

Varför kan man inte göra Public Sevice till betalkanaler ?

bambam

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Amigo:

L-O var min personliga favorit till vinnare. Med sina 44 år är Han nog "äldre" i sammanhanget. Annars har jag hittills varit i tron att det är viktigt att vinna just i finalen. Håller med att det var mycket tur med att han vann, om jag inte minns helt fel låg han sist efter första hindret men andra hade otur med kommande hindren och han vann med en hårsmån i sista hindret. Jag får kontakta Greta om hon kan ge även mig en e-mailadress, amigo@getalife.com 🥴

Han var mer än 20 år yngre än den äldsta deltagaren.

Han hade en djävulsk röta i finalen, det kunde likaväl blivit bästa förlorare.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

• Svar 621
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Tallviking

47

• Boa52

36

• Tommy

34

• spooncreek

33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

14 minuter sedan, skrev UglyFarang:

Han var mer än 20 år yngre än den äldsta deltagaren.

Han hade en djävulsk röta i finalen, det kunde likaväl blivit bästa förlorare.

Vilken kanal gick det på i år ?

😉

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

😉

TV4 sedan sände man gränslandet på play eller sin systerkanal.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

😉

TV 3 enligt @Boa52 😉

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
andrejsdenruskige

Ja…..

Nu refererar jag till rubriken och tänker tyst i mitt huvud att ”Målgruppen är inte av den sort som antingen inte kan eller vill betala för sig”

Dela på andra sajter

On 2022-12-28 at 20:22, skrev UglyFarang:

En äldre man???

Lars-Olov Johansson, 44 år, Luleå. Personlig sak: dunjacka

Han spöade ingen så att det skrek, det var på hittefåret att han vann finalen och fan vet om han ens vann någon annan deltävling under hela tävlingen däremot så var han flera gånger den första att åka ur deltävlingar, ena gången han var första förlorare så åkta han ut och hamnade i gränslandet!!

Norrlänningar är frusna mesar som inte orkar något alls!!

Om man är med i en tävling,än vad det är så gäller det att vinna slutspurten och det

gjorde en äldre norrläning, eller hur. HAN VANN

Dela på andra sajter

Tittade lite på Farmen några mornar, Herregud en del vet inte vad en hammare är, alla är

sörläningar. Det är inte klokt vad dom är taffata i allt som berör hantverk man tänker

inte dom ska vara snickare eller bönder men dom kan inget. Som många här, sitta på

krogen, äta mat, dricka öl och snacka skit det är Kung för en sörlänning

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Tittade lite på Farmen några mornar, Herregud en del vet inte vad en hammare är, alla är

sörläningar. Det är inte klokt vad dom är taffata i allt som berör hantverk man tänker

inte dom ska vara snickare eller bönder men dom kan inget. Som många här, sitta på

Tittar man på Farmen så har man förbrukat sin rätt att ha åsikter om andra människor!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Detta eviga sörlänningstjat. Du måste lida av ett enormt mindervärdeskomplex.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Boa52:

Om man är med i en tävling,än vad det är så gäller det att vinna slutspurten och det

gjorde en äldre norrläning, eller hur. HAN VANN

Du har bara haft ca 2 månader att komma fram till detta svar!

Hallååå i dimman!!

Dela på andra sajter

On 2023-02-20 at 16:34, skrev GreenValley:

Tittar man på Farmen så har man förbrukat sin rätt att ha åsikter om andra människor!

Och det bestämmer du, är säker på att jag skulle bli tokig på vad du tiitar på , Förstår du

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev UglyFarang:

Du har bara haft ca 2 månader att komma fram till detta svar!

Hallååå i dimman!!

Beror kanske på att jag inte är inne och läser som vad ni gör har annat för mej, inte telefon

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Och det bestämmer du, är säker på att jag skulle bli tokig på vad du tiitar på , Förstår du

Du är ju redan tokig!

Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Mankan:

Detta eviga sörlänningstjat. Du måste lida av ett enormt mindervärdeskomplex.

Nä har inte det men blir förvånad att människor har så lite baskunskap om allt, vet ingen

ting och tyvärr är det sörläningar i all dom här Tv soperna. Kan ingen ting vet ingen ting.

O ont i ryggen, ont i magen , klarar inte konflikter varför i helskotta ställer dom upp i ett

sånt program dom måstte vetat det före, OK Tv vill ha aktion och problem men men 

Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Boa52:

Nä har inte det men blir förvånad att människor har så lite baskunskap om allt, vet ingenting

Har du äntligen fått självinsikt. grattis!

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Har du äntligen fått självinsikt. grattis!

Snälla kan du inte låta bli att citera mina inlägg så ska jag lova att inte läsa dina, det är väl OK

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Boa52:

Snälla kan du inte låta bli att citera mina inlägg så ska jag lova att inte läsa dina, det är väl OK

Blir svårt när du slungar stora stenar i glashus hela tiden

Dessutom är jag Sörlänning 😉

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Verkar som att du redan nu inte läser några inlägg innan du citerar dem.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Blir svårt när du slungar stora stenar i glashus hela tiden

Dessutom är jag Sörlänning 😉

Jag bad ju honom att sluta citera mig,men det passade inte.

Han verkar inte veta vilken fot han ska stå på.

Jag blockade eländet för gott så slipper jag hans dryga sätt.

Veteran

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Boa52:

Beror kanske på att jag inte är inne och läser som vad ni gör har annat för mej, inte telefon

Du är ju härinne varje timme, varje dag och svamlar 365 dagar om året utom när någon mod har haft det sunda förnuftet att stänga av dej en tid för då håller du till på ett annat forum och förorenar där.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...