Jump to content
IGNORERAD

Sexturisternas värld


Enis

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    16

  • broder tuk tuk

    15

  • scorpio63

    15

  • Batting

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Köpa sex i Thailand är väl lagligt? Det är väl bara att sälja som är olagligt?

Varför får det alltid med att barn som säljer sex. Tänker på Fridas artikel i Expressen.

Varför görs det inget om alla barn som säljer i Sverige.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev dandic:

Dessutom pratades det väl om norra delen av jomtien. Rakt neranför jomtien complex.

Självklart finner man det man söker :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev mooton:

Köpa sex i Thailand är väl lagligt? Det är väl bara att sälja som är olagligt?

Varför får det alltid med att barn som säljer sex. Tänker på Fridas artikel i Expressen.

Varför görs det inget om alla barn som säljer i Sverige.

 

Det är det inte men alla blundar för det.

 

Här finns en sammanfattning om vad som (kanske) gäller.

 

http://www.sexwork.com/Thailand/legal.html

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev wUThai:

Har man missat bögarna i Jomtien så undrar jag om man verkligen varit i Jomtien? 

Så blir det när åldern tar ut sin rätt på gubbarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit ett antal gånger i Jomtien B. Att det finns folk som gillar varandra på Dongtan B kan jag hålla med om. Men att det skulle vara peddos NEJ. Det är väl jättebra att dom har någonstans att vara. Kaka söker maka. Dom har ALDRIG givit mig några erbjudanden eller antastat mig. När jag promenerat på DB

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev dandic:

Så blir det när åldern tar ut sin rätt på gubbarna.

Behöver inte gå till det området då jag är gift med en kvinna :look_down:

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev wUThai:

Har man missat bögarna i Jomtien så undrar jag om man verkligen varit i Jomtien? 

Du kanske bara kom till Dongtan? Det är där dom håller till. Sen kan det väl finnas enstaka som gått vilse och hamnat lite längre söderut men det stör inte mig. 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit ett antal gånger i Jomtien B. Att det finns folk som gillar varandra på Dongtan B kan jag hålla med om. Men att det skulle vara peddos NEJ. Det är väl jättebra att dom har någonstans att vara. Kaka söker maka. Dom har ALDRIG givit mig några erbjudanden eller antastat mig. När jag promenerat på DB
Hmm kaka söker maka, kaka söker kaka vore väl kanske ett bättre ordval i sammanhanget. :=)

Skickat från min PRA-LX1 via Tapatalk

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Tallviking:

I stället för att skriva en massa skit om Thailand, så kunde de ju t ex presenter sverigesandlådans motsvarande plan som nedan, men den är kanske hemlig.

 

https://www.io-pr.org/051061-3/

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa gång jag åker till Sverige ska jag gå Malmskillnadsgatan upp och ner på nätterna. Sen ska jag skriva ett reportage om hur alla kvinnor i Sverige erbjöd mig att köpa sexuella tjänster av dom. Jag tror rapporten ska heta, "Sverige, landet där alla kvinnor är prostituerade."
Sen ska jag sälja det reportaget till all utländsk nyhetsmedia.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Jive:

I stället för att skriva en massa skit om Thailand, så kunde de ju t ex presenter sverigesandlådans motsvarande plan som nedan, men den är kanske hemlig.

 

https://www.io-pr.org/051061-3/

Nackdelen för "journalisterna är att det inte blir någon resa till Thailand om de ska syssla med Sverigesandlådan. Därför kunde de presentera även den 20 årsplan som thailändarna vill gå efter. Fast positiva artiklar säljer nog inte lika bra som skiten de skriver om nu. De får i varje fall sin thailandsresa. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Muimatt:

Nästa gång jag åker till Sverige ska jag gå Malmskillnadsgatan upp och ner på nätterna. Sen ska jag skriva ett reportage om hur alla kvinnor i Sverige erbjöd mig att köpa sexuella tjänster av dom. Jag tror rapporten ska heta, "Sverige, landet där alla kvinnor är prostituerade."
Sen ska jag sälja det reportaget till all utländsk nyhetsmedia.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 

Du får inte glömma att förrutom alla svenska kvinnor finns en del fattiga kvinnor från andra länder som förmodligen utnyttjas både av politiker och poliser som väljer att inte åka till Thailand pga att det är mera lättillgängligt här hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Wangthong:

Nackdelen för "journalisterna är att det inte blir någon resa till Thailand om de ska syssla med Sverigesandlådan. Därför kunde de presentera även den 20 årsplan som thailändarna vill gå efter. Fast positiva artiklar säljer nog inte lika bra som skiten de skriver om nu. De får i varje fall sin thailandsresa. 

Och faktum är väl att det finns ingen sådan plan i Sverige, inte ens för de närmaste 2-3 åren. En enda oplanerad röra, ledd av visionslösa maktkåtingar.

 

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Muimatt:

Nästa gång jag åker till Sverige ska jag gå Malmskillnadsgatan upp och ner på nätterna. Sen ska jag skriva ett reportage om hur alla kvinnor i Sverige erbjöd mig att köpa sexuella tjänster av dom. Jag tror rapporten ska heta, "Sverige, landet där alla kvinnor är prostituerade."
Sen ska jag sälja det reportaget till all utländsk nyhetsmedia.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 

Sen finns det batikhäxor som anser att vi ska betala deras sex via skattsedeln

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får inte glömma att förrutom alla svenska kvinnor finns en del fattiga kvinnor från andra länder som förmodligen utnyttjas både av politiker och poliser som väljer att inte åka till Thailand pga att det är mera lättillgängligt här hemma.
Som i Thailand då....fast det nämns väl inte i rapporten så då måste jag ju göra min på lika villkor. Alla kvinnor som säljer sin kropp på Stockholms gator är svenska precis som alla i Pattaya är Thailändska.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Muimatt:

Nästa gång jag åker till Sverige ska jag gå Malmskillnadsgatan upp och ner på nätterna. Sen ska jag skriva ett reportage om hur alla kvinnor i Sverige erbjöd mig att köpa sexuella tjänster av dom. Jag tror rapporten ska heta, "Sverige, landet där alla kvinnor är prostituerade."
Sen ska jag sälja det reportaget till all utländsk nyhetsmedia.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 

Då får man önska dig lycka till med ditt reportage som jag tror kommer att bli svårsålt,

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Fritz:

Då får man önska dig lycka till med ditt reportage som jag tror kommer att bli svårsålt,

Kommer säkert att bli välläst på MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak som slår mig. Om han nu befunnit sig så länge i Thailand borde han väl även ha hunnit med att prata lite med dom som säljer sex?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tallviking:

Från artikeln.

"En av dem Medin pratade med, Mats från Göteborg, tycker det är helt acceptabelt med sexköp i Thailand eftersom han menar att det är normaliserat att kvinnor i landet säljer sex." 

 

Fan va sådana här idi*ter ställer till det för thailändska tjejer i Sverige genom sådana där korkade uttalanden, Ulla på posten tar nu för givet att alla thailändskor är horor eller före detta horor.

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...