Jump to content
IGNORERAD

Sexturisternas värld

Enis

Recommended Posts

10 minuter sedan, skrev wUThai:

Har man missat bögarna i Jomtien så undrar jag om man verkligen varit i Jomtien? 

Så blir det när åldern tar ut sin rätt på gubbarna.

Dela på andra sajter

Jag har varit ett antal gånger i Jomtien B. Att det finns folk som gillar varandra på Dongtan B kan jag hålla med om. Men att det skulle vara peddos NEJ. Det är väl jättebra att dom har någonstans att vara. Kaka söker maka. Dom har ALDRIG givit mig några erbjudanden eller antastat mig. När jag promenerat på DB

Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev dandic:

Så blir det när åldern tar ut sin rätt på gubbarna.

Behöver inte gå till det området då jag är gift med en kvinna :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Jag har varit ett antal gånger i Jomtien B. Att det finns folk som gillar varandra på Dongtan B kan jag hålla med om. Men att det skulle vara peddos NEJ. Det är väl jättebra att dom har någonstans att vara. Kaka söker maka. Dom har ALDRIG givit mig några erbjudanden eller antastat mig. När jag promenerat på DB
Hmm kaka söker maka, kaka söker kaka vore väl kanske ett bättre ordval i sammanhanget. :=)

Skickat från min PRA-LX1 via Tapatalk

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Tallviking:

I stället för att skriva en massa skit om Thailand, så kunde de ju t ex presenter sverigesandlådans motsvarande plan som nedan, men den är kanske hemlig.

https://www.io-pr.org/051061-3/

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Nästa gång jag åker till Sverige ska jag gå Malmskillnadsgatan upp och ner på nätterna. Sen ska jag skriva ett reportage om hur alla kvinnor i Sverige erbjöd mig att köpa sexuella tjänster av dom. Jag tror rapporten ska heta, "Sverige, landet där alla kvinnor är prostituerade."
Sen ska jag sälja det reportaget till all utländsk nyhetsmedia.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Jive:

I stället för att skriva en massa skit om Thailand, så kunde de ju t ex presenter sverigesandlådans motsvarande plan som nedan, men den är kanske hemlig.

https://www.io-pr.org/051061-3/

Nackdelen för "journalisterna är att det inte blir någon resa till Thailand om de ska syssla med Sverigesandlådan. Därför kunde de presentera även den 20 årsplan som thailändarna vill gå efter. Fast positiva artiklar säljer nog inte lika bra som skiten de skriver om nu. De får i varje fall sin thailandsresa. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Muimatt:

Nästa gång jag åker till Sverige ska jag gå Malmskillnadsgatan upp och ner på nätterna. Sen ska jag skriva ett reportage om hur alla kvinnor i Sverige erbjöd mig att köpa sexuella tjänster av dom. Jag tror rapporten ska heta, "Sverige, landet där alla kvinnor är prostituerade."

Du får inte glömma att förrutom alla svenska kvinnor finns en del fattiga kvinnor från andra länder som förmodligen utnyttjas både av politiker och poliser som väljer att inte åka till Thailand pga att det är mera lättillgängligt här hemma.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Wangthong:

Nackdelen för "journalisterna är att det inte blir någon resa till Thailand om de ska syssla med Sverigesandlådan. Därför kunde de presentera även den 20 årsplan som thailändarna vill gå efter. Fast positiva artiklar säljer nog inte lika bra som skiten de skriver om nu. De får i varje fall sin thailandsresa. 

Och faktum är väl att det finns ingen sådan plan i Sverige, inte ens för de närmaste 2-3 åren. En enda oplanerad röra, ledd av visionslösa maktkåtingar.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Muimatt:

Sen finns det batikhäxor som anser att vi ska betala deras sex via skattsedeln

Dela på andra sajter

Du får inte glömma att förrutom alla svenska kvinnor finns en del fattiga kvinnor från andra länder som förmodligen utnyttjas både av politiker och poliser som väljer att inte åka till Thailand pga att det är mera lättillgängligt här hemma.
Som i Thailand då....fast det nämns väl inte i rapporten så då måste jag ju göra min på lika villkor. Alla kvinnor som säljer sin kropp på Stockholms gator är svenska precis som alla i Pattaya är Thailändska.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Muimatt:

Då får man önska dig lycka till med ditt reportage som jag tror kommer att bli svårsålt,

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Fritz:

Då får man önska dig lycka till med ditt reportage som jag tror kommer att bli svårsålt,

Kommer säkert att bli välläst på MPR.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tallviking:

Från artikeln.

"En av dem Medin pratade med, Mats från Göteborg, tycker det är helt acceptabelt med sexköp i Thailand eftersom han menar att det är normaliserat att kvinnor i landet säljer sex." 

Fan va sådana här idi*ter ställer till det för thailändska tjejer i Sverige genom sådana där korkade uttalanden, Ulla på posten tar nu för givet att alla thailändskor är horor eller före detta horor.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

15 minutes ago, Esspe said:

En sak som slår mig. Om han nu befunnit sig så länge i Thailand borde han väl även ha hunnit med att prata lite med dom som säljer sex?

Han berättar i den långa rapporten om ett möte med "Aon" som jobbar på Nana Plaza. Syftet med den intervjun är mest att påvisa tesen att fattigdomen tvingar kvinnor till att sälja sex.

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Bananen:

Från artikeln.

"En av dem Medin pratade med, Mats från Göteborg, tycker det är helt acceptabelt med sexköp i Thailand eftersom han menar att det är normaliserat att kvinnor i landet säljer sex." 

Fan va sådana här idi*ter ställer till det för thailändska tjejer i Sverige genom sådana där korkade uttalanden, Ulla på posten tar nu för givet att alla thailändskor är horor eller före detta horor.

Nja, att Mats från Göttelaborg sitter i baren i Pattis och snackar om det drabbar knappast thailändskor i Sverige. Det gör det däremot när svensk GodhetsPK-media skriver om det...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Benriach:

Nja, att Mats från Göttelaborg sitter i baren i Pattis och snackar om det drabbar knappast thailändskor i Sverige. Det gör det däremot när svensk GodhetsPK-media skriver om det...

Nja, hade han inte gjort det så hade ju inte GodhetsPK-media kunnat skriva det, för inte skulle dom väl kunna komma på tanken att hitta på något så absurt. :waaaht:

Dela på andra sajter

Beror ju på priset pastorn, gratis är gott...

Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte ett skvatt om vad skvallerblaskorna skriver. Däremot är jag orolig för att skriverier av den här typen kan göra livet obehagligare för de thailändare som bor i Sverige. Och deras barn. Det vore hemskt.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bananen:

Från artikeln.

Fast är man idi*t för att man säger som det är? Han säger att det är normaliserat att kvinnor säljer sex i Thailand, han säger inte att alla Thailändskor gör det. Det är i så fall de som tolkar det som att alla Thailändskor säljer sex eller har gjort det som är idi*ter.  Det är som att man säger att det är normaliserat med transpersoner i Thailand, att se en katoy i kassan på 7-Eleven eller på restaurangen är helt normalt, inget man reagerar över utan tycker att det är den personens val. På samma sätt så ser nog de flesta Thailändare på de kvinnor och män som säljer sex, det är deras val och inget som angår nån annan. Sen finns det givetvis Thailändare som ser ner på prostituerade precis som det finns Thailändare som tycker dessa personer är jättesmarta som drar in pengar lättvindigt. Det finns ju en mycket stor "gråzon" i Thailand för vad man kan anse vara prostitution, en rik oattraktiv man som betalar en hög sinsod för att gifta sig med en attraktiv kvinna, en man som ger dyra presenter eller pengar till en kvinna för att hon ska vara hans älskarinna mm. Tror inte dessa män ser sig själva som sexköpare och jag tror absolut inte att dessa kvinnor ser sig själva som prostituerade, men faktum är ju att hade det inte funnits några pengar med i bilden så hade det förmodligen inte blivit något "bom-bom" heller...

De som ställer till det för Thailändska tjejer i Sverige är de Thailändska tjejerna i Sverige som säljer sex på krogar, på nätet eller på massageställen. Vi läser om dessa massageställen titt som tätt i tidningarna och ryktena går både på nätet och ute på stan vilka massagesalonger som säljer sex i just deras stad. I min lilla stad så vet "alla" att det finns en del Thaitjejer bosatta här som drar till Norge titt som tätt för att sälja sig, utan sina gubbars vetskap så klart. I en liten stad så är det ju svårt att hålla käften ibland så tydligen så har det blivit en del konfrontationer när folk upplyst dessa gubbar om vad deras fruar sysslar med. Tjejerna kommer undan med att det bara är lögn, folk är bara avundsjuka så därför de sprider såna falska rykten. Dom jobbar ju bara extra på restaurang i Norge, bra betalt vettu...

Finns även en handfull massageställen i min stad varav minst två av dom erbjuder sex mot betalning. Det kom fram när en Thaitjej beklagade sig över att hon kommit på sin gubbe med att regelbundet köpa sex på dessa massagesalonger.  Hon ifrågasatte dessa kvinnors moral som erbjöd sex till hennes gubbe trots att de visste att han var tillsammans med en Thaitjej. Men kvinnorna försvarade sig med att han sagt att han inte hade något seriöst förhållande med denna Thaitjejen utan att de mer bara var "kompisar". Och tydligen så har gubben fortsatt att besöka dessa ställen så dramat fortsätter, hans tjej är ju inte så nöjd över att tappa ansiktet inför hela stan. Alla vet ju vad henne gubbe håller på med, hade han skött det snyggt= åkt till nån annan stad och köpt sex, så hade hon säkert inte brytt sig lika mycket.

Så min åsikt är solklar, det är inte vad folk gör eller säger i Thailand som ger Thaitejerna här dåligt rykte utan det är det Thaitjejerna gör här som ger alla Thaitjejer dåligt rykte. Nog för att Svenska tjejer är otrogna men de skryter nog inte om det lika öppet som många Thaitjejer verkar göra. Thaitjejer som skryter om att de träffat en snygging på krogen eller på nätet och när de pratar om det så låter det som att de ser sig själva som singlar men det är dom ju inte. Man tycker ju att gubbarna (ja jag säger gubbar för de drabbade är oftast 50+) borde fatta och det gör en del kanske men de vågar inte bry sig. De orkar inte med hela processen med skilsmässa och hämta hem en ny tjej från Thailand med alla visum ansökningar och att börja om från början helt enkelt.  

Nu ska jag inte överdriva detta beteende bland Thaitjejer i Sverige, det är ett fåtal av alla tjejer som gör så här men i takt med att fler och fler Thaitjejer kommer till Sverige så märks det mer och mer.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Dela på andra sajter

On 2018-10-27 at 06:24, skrev frogfish:

För att det är ganska kul att följa din framfart.

Och jag måste fråga, vad menar du med "bögeriet" i din kommentar? Vore intressant att få en definition på "bögeri". Är det nån motsvarighet till "heteroeri"?

Och varför kan du inte bo på samma hotell som bögar? Faktiskt oerhört intressant att få veta.

För han är livrädd att inte kunna kontrollera sina lustar :-)

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev SatanG:

För han är livrädd att inte kunna kontrollera sina lustar :-)

/ SatanG

För att vara en så uttalad "antirasist" så har han ganska inskränkta åsikter för övrigt. Dock väldigt roande att se honom uppröras över SDares existens, men själv sitta och vara upprörd över att "bögeriet ska gå för långt", och att det går f*n inte att bo på samma hotell som bögar.....:big_smile:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...