Jump to content
IGNORERAD

Sexturisternas värld


Enis

Recommended Posts

On 2018-10-22 at 16:15, skrev Tommy:

Exakt Jomtien är perfekt!

Om man berättar för sin gamla moster att man varit på stranden, under palmerna i Jomtien under semestern, så tycker hon nog att det låter trevligt!

Bara man låter bli att berätta att det tar en kvart och kostar 20 Baht att ta sig någon "annanstans", till Pattaya alltså...

För Pattaya har nog även min gamla moster hört talas om...

 

Vilka affärer i Jomtien tänker du på, förresten?

 

 

MVH

Allt det där är säkert sant, men är det inte oroande många gubbar som springer efter småpojkar just där?
Eller hade jag bara otur när jag var där och såg alla sliskiga äckel?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 313
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    16

  • broder tuk tuk

    15

  • scorpio63

    15

  • Kenneth4618

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

7 minuter sedan, skrev chevrolet-48:

Får  Joakim Medin från Aftonbladet arbetstillstånd i Thailand ,kanske får journalister det ?

Ja uttrycka sig "som att blicka in i SD:s väljarskara" snacka om dra alla över en kam som Journalist är det väl ganska osmakligt tycker att man bör vara opolitisk i sina uttalanden sen att Aftonbladet köper det är ju inte förvånande !

Nä ger inte ett skit för pressen idag kan likna den med våra regeringspartierna som ger fullständigt fan i Svenska folkets röstresultat och ägnar sig åt något som liknar diktatur !

Nä en Journalist ska vara oberoende och objektiv i sitt jobb !

 

 

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev svampen:

Ja uttrycka sig "som att blicka in i SD:s väljarskara" snacka om dra alla över en kam som Journalist är det väl ganska osmakligt tycker att man bör vara opolitisk i sina uttalanden sen att Aftonbladet köper det är ju inte förvånande !

Nä ger inte ett skit för pressen idag kan likna den med våra regeringspartierna som ger fullständigt fan i Svenska folkets röstresultat och ägnar sig åt något som liknar diktatur !

Nä en Journalist ska vara oberoende och objektiv i sitt jobb !

 

 

Ska vi ta detta uttalande som att du ogillar SD eller att du egentligen ger dem rätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja uttrycka sig "som att blicka in i SD:s väljarskara" snacka om dra alla över en kam som Journalist är det väl ganska osmakligt tycker att man bör vara opolitisk i sina uttalanden sen att Aftonbladet köper det är ju inte förvånande !
Nä ger inte ett skit för pressen idag kan likna den med våra regeringspartierna som ger fullständigt fan i Svenska folkets röstresultat och ägnar sig åt något som liknar diktatur !
Nä en Journalist ska vara oberoende och objektiv i sitt jobb !
 
 
Ska vi ta detta uttalande som att du ogillar SD eller att du egentligen ger dem rätt?
Troligen mest att svamp tycker att journalistik skall vara partipolitiskt obunden.

Någon där emot ? Obundenheten alltså?

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev apknug:

Troligen mest att svamp tycker att journalistik skall vara partipolitiskt obunden.

Någon där emot ? Obundenheten alltså?

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Och ETC är en riktig vänsterblaska så det är säkert husorganet hemma hos Herr Batting 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Att åka till Pattaya och göra scoopet att svenska män köper sex, måste ju vara det mest givna giget nånsin. Nyhetsvärdet är ju lika med noll.

 

Själv skulle jag tycka det var mer intressant om han Wallraffat om "vanliga" Svenssons åsikter om thailändskor. Jag och min fru har själva råkat ut för flertalet otrevliga kommentarer från ffa medelålders kvinnor.

 

DET skulle vara modigt att dra upp i sexpressen eller aftonh*ran, "Svenska kvinnor är rasister!" Men det kommer nog inte hända förrän det är istid i helvetet....

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Batting:

Ska vi ta detta uttalande som att du ogillar SD eller att du egentligen ger dem rätt?

Finns det bara de 2 alternativen? Det kan ju betyda att man anser att det är fel att dra så grova generella slutsatser från en torsks (skribenten) resa och hans erfarenheter.

Men vad vet jag....

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Batting:

Allt det där är säkert sant, men är det inte oroande många gubbar som springer efter småpojkar just där?
Eller hade jag bara otur när jag var där och såg alla sliskiga äckel?

Har inte sett nåt sånt, fast jag har varit där ett 20-tal gånger, men det är väl inte omöjligt fast det är första gången jag hört någon påstå att typ bögpedofiler härjar där, helt normala bögar vet jag gillar norra delen av stranden.

Var såg du de där sliskiga personerna, och anmälde du dina misstankar till nån myndighet, eller orkade du inte?

 

Undrar om du, @Batting sett mej springa efter min son där, för några år sedan???

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte, men jag kanske är extra känslig och ser sådant där pluss att jag själv höll på att hamna på ett böghotell där i mina försök att hitta ett boende.
 " You know this is a gay-related hotel? "
 "Nooo..!"
 "Aha, you still vant the room? 
 "Oh ... no so you mean everyone who has come in here is ga .... oh do not care about me!  "
 "Bye!"

Sedan var det ju nere på stranden där småpojkarna verkar ha blivit upplärda att helt oprovocerat  kasta sig runt halsen på gamla gubbar.
Jag tyckte det framstod som hur klart som helst, men som sagt var jag kanske är känslig.
Jag kommer nog undvika Jomtien i framtiden.
Det är ille nog med Pattaya, men där är iallafall alla vuxna.
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Batting said:

Jag vet inte, men jag kanske är extra känslig och ser sådant där pluss att jag själv höll på att hamna på ett böghotell där i mina försök att hitta ett boende.
 " You know this is a gay-related hotel? "
 "Nooo..!"
 "Aha, you still vant the room? 
 "Oh ... no so you mean everyone who has come in here is ga .... oh do not care about me!  "
 "Bye!"

Sedan var det ju nere på stranden där småpojkarna verkar ha blivit upplärda att helt oprovocerat  kasta sig runt halsen på gamla gubbar.
Jag tyckte det framstod som hur klart som helst, men som sagt var jag kanske är känslig.
Jag kommer nog undvika Jomtien i framtiden.
Det är ille nog med Pattaya, men där är iallafall alla vuxna.
 

Var det på Jomtien beach som gay hotellet var beläget på?

Var det på denna stranden som du såg småpojkarna eller kan det ha varit på Dongtan beach det utspelade sig?

 

Aftonbladet först sen Expressen och nu hakar Malaou på:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Tommy:

Har inte sett nåt sånt, fast jag har varit där ett 20-tal gånger, men det är väl inte omöjligt fast det är första gången jag hört någon påstå att typ bögpedofiler härjar där, helt normala bögar vet jag gillar norra delen av stranden.

Var såg du de där sliskiga personerna, och anmälde du dina misstankar till nån myndighet, eller orkade du inte?

 

Undrar om du, @Batting sett mej springa efter min son där, för några år sedan???

 

 

MVH

Det var ju liksom inte någon enstaka händelse så jag tycker nog att man måste vara otroligt godtrogen, eller smått blind för att inte se det.
Anmäla vad då?
Lystna blickar, eller småpojkar som kastar sig runt benen på äldre farbröder, även mig?
Jag tror inte att han var min son, faktiskt ganska säker på det.
När han såg min förvåning så insåg han att det inte gick att tjäna några pengar där och drog vidare.

Det kan ju tänkas att man inte blir så utsatt om man verkligen går omkring där med en egen son, men du kan väl ändå inte missat det stora antalet bögar just där?
Nu behöver ju inte det betyda något annat än att de är just bögar, men för en del av dem så är säkert bögeriet bara en av avvikelserna.
För vissa av dem har säkert den Sexuella Kompassen snurrat vilt, och ohämmat.

Lite synd det där för även jag tyckte att det var trevligt att ligga i solstolarna nere vid den där stranden.  :30:
 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev judazzz:

Var det på Jomtien beach som gay hotellet var beläget på?

Var det på denna stranden som du såg småpojkarna eller kan det ha varit på Dongtan beach det utspelade sig?

 

Aftonbladet först sen Expressen och nu hakar Malaou på:

 

Naturligtvis var alla tjejer han pratade med "tvingade" till prostitution. Jag är helt övertygad om att väldigt få är tvingade. Det finns många i Thailand som är "fattiga" men som inte väljer att livnära sig på prostitution. Dom kan ju naturligtvis inte då bygga nytt hus till mamma och pappa sätta sina barn i bra skolor osv vilket ju naturligtvis är tråkigt men svälter gör man knappast. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Batting:

Det var ju liksom inte någon enstaka händelse så jag tycker nog att man måste vara otroligt godtrogen, eller smått blind för att inte se det.
Anmäla vad då?
Lystna blickar, eller småpojkar som kastar sig runt benen på äldre farbröder, även mig?
Jag tror inte att han var min son, faktiskt ganska säker på det.
När han såg min förvåning så insåg han att det inte gick att tjäna några pengar där och drog vidare.

Det kan ju tänkas att man inte blir så utsatt om man verkligen går omkring där med en egen son, men du kan väl ändå inte missat det stora antalet bögar just där?
Nu behöver ju inte det betyda något annat än att de är just bögar, men för en del av dem så är säkert bögeriet bara en av avvikelserna.
För vissa av dem har säkert den Sexuella Kompassen snurrat vilt, och ohämmat.

Lite synd det där för även jag tyckte att det var trevligt att ligga i solstolarna nere vid den där stranden.  :30:
 

Du gillar inte SDare (de är ju alla lika), och du gillar inte bögar. Vilken tur att du är en så openminded person i övrigt.....

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-10-20 at 17:40, skrev M33:

Alltid med mig schampo och flingor på utlandssemestern, det borde varje medveten resenär ha. Tragiskt att så många amatörer tillåts inneha pass.

Var använder du schampot?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frogfish:

Du gillar inte SDare (de är ju alla lika), och du gillar inte bögar. Vilken tur att du är en så openminded person i övrigt.....

Ja jag gillar inte SverigeDemokraternas ideologi.
Specifikt Bögar vet jag inte riktigt om jag uttalat mig om.
Det är väl liksom inte min sak att göra det.
Det finns säkert bögar som är trevliga som personer, men när bögeriet övergår i något annat så är jag nog inte speciellt "Openminded".
Var har jag förresten påstått mig vara det?
Är man det automatiskt om man inte tycker att det är fel att ta emot flyktingar?
Det är ju både trevligt och intressant att du ser så positivt på det, TACK!  :39:

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Batting:

Allt det där är säkert sant, men är det inte oroande många gubbar som springer efter småpojkar just där?
Eller hade jag bara otur när jag var där och såg alla sliskiga äckel?

Jag tycker du är ett "äckel" som ser snusk vart du än vänder dej, jag promenerade hand i hand med min 8 år gamla son i Jomtien  och inte är det

omöjligt att jag fick en kram med. Tror du jag är ensam om det ? Måste vi farsor låta våra barn vistas ute  enbart  i följe med sina morsor ? Du verkar

vara aningen inskränkt.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Batting:

Det var ju liksom inte någon enstaka händelse så jag tycker nog att man måste vara otroligt godtrogen, eller smått blind för att inte se det.
Anmäla vad då?
Lystna blickar, eller småpojkar som kastar sig runt benen på äldre farbröder, även mig?
Jag tror inte att han var min son, faktiskt ganska säker på det.
När han såg min förvåning så insåg han att det inte gick att tjäna några pengar där och drog vidare.

Det kan ju tänkas att man inte blir så utsatt om man verkligen går omkring där med en egen son, men du kan väl ändå inte missat det stora antalet bögar just där?
Nu behöver ju inte det betyda något annat än att de är just bögar, men för en del av dem så är säkert bögeriet bara en av avvikelserna.
För vissa av dem har säkert den Sexuella Kompassen snurrat vilt, och ohämmat.

Lite synd det där för även jag tyckte att det var trevligt att ligga i solstolarna nere vid den där stranden.  :30:
 

Var på Jomtien beach var det, och hur unga gissar du att pojkarna var?

 

Hade jag sett det så hade jag antagligen reagerat, men som sagt, du har antingen varit Norr om Jomtien beach, eller så långt norrut det går att komma på den, dit har jag bara vart nån enstaka gång då frugans barndomsvän ville dit (han gillar lika), vi stannade inte länge, han förstod snabbt att han var ensam om att tycka att det var en bra plats på stranden...

Senare har han skaffat 2 condos i Pattaya, vi får låna en gratis om den är ledig när vi kommer nästa gång, en riktigt god vän!

 

Enda gången jag faktiskt sett nåt liknande var när jag väntade i färjeläget i Ragnong under tiden som en kompis åkte till Burma på Visa run...

En liten grabb kom fram till mej och visade med handsignaler att han kunde suga ...

Jag blev förskräckt och skakade på huvudet skickade iväg honom med en 20 battare...

Blev faktiskt chockad, så jag tror jag förstår Batting, det är inte lätt att göra som tycker att man borde, när man blir överrumplad.

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev svampen:

Ja uttrycka sig "som att blicka in i SD:s väljarskara" snacka om dra alla över en kam som Journalist är det väl ganska osmakligt tycker att man bör vara opolitisk i sina uttalanden sen att Aftonbladet köper det är ju inte förvånande !

Nä ger inte ett skit för pressen idag kan likna den med våra regeringspartierna som ger fullständigt fan i Svenska folkets röstresultat och ägnar sig åt något som liknar diktatur !

Nä en Journalist ska vara oberoende och objektiv i sitt jobb !

 

 

I morse var han på TV4's morgonprogram. Där sa han på frågan om vilken kategori av människor han pratat med, att de svenskar som köpte sex som han talat med var som ett tvärsnitt av de svenskar man möter i Sverige. Det var alla olika kategorier av människor.

 

Tidningarna har ju tolkningsföreträde och tolkar all bäst fan de vill. Undra hur många objektiva journalister det finns?

16 timmar sedan, skrev judazzz:

Var det på Jomtien beach som gay hotellet var beläget på?

Var det på denna stranden som du såg småpojkarna eller kan det ha varit på Dongtan beach det utspelade sig?

 

Aftonbladet först sen Expressen och nu hakar Malaou på:

 

Malou är skicklig att styra samtalen dit hon vill. Här är vinklingen markant. Man funderar lite grann hur killen Wallraffar där nere på en bar hela kvällen och låtsas vara sexköpare och lyckas hålla sig ifrån tjejerna på baren utan att det blir konstigt.

 

Samtidigt så må jag säga att jag träffat många svenska ungdomar här i Sverige som har ett fruktansvärt språkbruk när de talar om hur de åker ner till Thailand och köper horor. Gift med en thailändska och en look kung dotter, tycker jag att det är rent ut sagt fördjävligt vilken uppfattning vissa svenska ungdomar har om thailändskor. Samt hur utbrett det verkar vara. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Batting:

Ja jag gillar inte SverigeDemokraternas ideologi.
Specifikt Bögar vet jag inte riktigt om jag uttalat mig om.
Det är väl liksom inte min sak att göra det.
Det finns säkert bögar som är trevliga som personer, men när bögeriet övergår i något annat så är jag nog inte speciellt "Openminded".
Var har jag förresten påstått mig vara det?
Är man det automatiskt om man inte tycker att det är fel att ta emot flyktingar?
Det är ju både trevligt och intressant att du ser så positivt på det, TACK!  :39:

"När bögeriet övergår i nåt annat... " 

Hahaha. Det kunde lika gärna varit en livets ord-pastor som uttryckte sig...

Kan inte bo på samma hotell som bögar (varför?), ser pedofiler i varje buske och SDare vart du än går. Det kan inte vara lätt. 

Men det är lite kul med folk som iaf är öppna med sina fördomar.. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Säffle passar nog Herr Batting bättre 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minutes ago, Wangthong said:

I morse var han på TV4's morgonprogram. Där sa han på frågan om vilken kategori av människor han pratat med, att de svenskar som köpte sex som han talat med var som ett tvärsnitt av de svenskar man möter i Sverige. Det var alla olika kategorier av människor.

 

Tidningarna har ju tolkningsföreträde och tolkar all bäst fan de vill. Undra hur många objektiva journalister det finns?

Malou är skicklig att styra samtalen dit hon vill. Här är vinklingen markant. Man funderar lite grann hur killen Wallraffar där nere på en bar hela kvällen och låtsas vara sexköpare och lyckas hålla sig ifrån tjejerna på baren utan att det blir konstigt.

 

Samtidigt så må jag säga att jag träffat många svenska ungdomar här i Sverige som har ett fruktansvärt språkbruk när de talar om hur de åker ner till Thailand och köper horor. Gift med en thailändska och en look kung dotter, tycker jag att det är rent ut sagt fördjävligt vilken uppfattning vissa svenska ungdomar har om thailändskor. Samt hur utbrett det verkar vara. 

Man får väl ta det för vad det är, Sexpressen och AB. hänger givetvis för att sälja lösnummer och Tv4 vill ha reklamintäkter/bra tittar siffror.

Organisationen som beställt rapporten (schysst resande) hade väl utgången redan klar innan wallraffaren ens hunnit skvimpa i sig första biran på Arlanda.

 

Det kanske hade varit lite mer subtilt att också berätta om att det finns en  stor andel Faranger som har "normala" (med Svenska ögon mätt) förhållanden med

SydostAsiatiska kvinnor. Wallraffaren kanske inte träffade på så många av dom inne på Pumpstation eller Windmill i Pattaya men jag är helt övertygad om att inne på

Harrys i Pattaya tex. så är majoriteten av gästerna inte sexköpare även om det säkerligen finns några stycken.

Men som sagt syftet var ju inte att prata med pensionerade Benke ifrån Arlöv som varit gift med en Thailändsk kvinna i 15 år, utan det var "smutset" som skulle fram...

 

Sen så fanns det inte en stavelse i rapporten ang. hur utbredd prostitutionen bland dom Thailändska sexköpande männen faktiskt är,

menar ej att försvara ToreTorsk men den största andelen av "Pay forPlay" biz. är ju lokalbor som betalar för underhållningen och med största

sannolikhet några brununiformerade med pistol och batong i hölster som inte lämnar en Setang i ersättning.

 

Sen tycker jag nog att det inte enbart är Ungdomar utan att i dom flesta ålderspannen  finns det individer som kan uttrycka sig väldigt nedvärderande

om beteenden och uppköp av "ett kilo fläskkött" både i Thailand och på andra destinationer.

 

Jag såg en äldre herre på flygplatsen på Cypern för ca. 25 år sen, han var helt ur gängorna och frågade högt och tydligt Vings reseledare 

" Vatt i helvitta har vi hamnat? Har piloten fel på navigationen eller, det e ju Fan bara Svåttingar här!"

Den gubben hade nog inte hängt med på geografi lektionerna, inte heller läst Vings resekatalog.

 

 

Ändrades av judazzz
dubbel
Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev judazzz:

Man får väl ta det för vad det är, Sexpressen och AB. hänger givetvis för att sälja lösnummer och Tv4 vill ha reklamintäkter/bra tittar siffror.

Organisationen som beställt rapporten (schysst resande) hade väl utgången redan klar innan wallraffaren ens hunnit skvimpa i sig första biran på Arlanda.

 

Det kanske hade varit lite mer subtilt att också berätta om att det finns en  stor andel Faranger som har "normala" (med Svenska ögon mätt) förhållanden med

SydostAsiatiska kvinnor. Wallraffaren kanske inte träffade på så många av dom inne på Pumpstation eller Windmill i Pattaya men jag är helt övertygad om att inne på

Harrys i Pattaya tex. så är majoriteten av gästerna inte sexköpare även om det säkerligen finns några stycken.

Men som sagt syftet var ju inte att prata med pensionerade Benke ifrån Arlöv som varit gift med en Thailändsk kvinna i 15 år, utan det var "smutset" som skulle fram...

 

Sen så fanns det inte en stavelse i rapporten ang. hur utbredd prostitutionen bland dom Thailändska sexköpande männen faktiskt är,

menar ej att försvara ToreTorsk men den största andelen av "Pay forPlay" biz. är ju lokalbor som betalar för underhållningen och med största

sannolikhet några brununiformerade med pistol och batong i hölster som inte lämnar en Setang i ersättning.

 

Sen tycker jag nog att det inte enbart är Ungdomar utan att i dom flesta ålderspannen  finns det individer som kan uttrycka sig väldigt nedvärderande

om beteenden och uppköp av "ett kilo fläskkött" både i Thailand och på andra destinationer.

 

Jag såg en äldre herre på flygplatsen på Cypern för ca. 25 år sen, han var helt ur gängorna och frågade högt och tydligt Vings reseledare 

" Vatt i helvitta har vi hamnat? Har piloten fel på navigationen eller, det e ju Fan bara Svåttingar här!"

Den gubben hade nog inte hängt med på geografi lektionerna, inte heller läst Vings resekatalog.

 

 

Som du säger var syftet klart, det intressanta är att se hur olika medier vinklar det hela mot sina perspektiv. I Malou avsnittet tror jag det var det lite försök att få fram lite proportioner på hur många av de 400 000 svenska besökarna/år som var sexköpare. Att det inte fanns någon riktig statistiskt underlag kom fram, men jag tror 8% nämndes som en uppskattning. 

 

Att jag speciellt nämnde ungdomar var för att jag är förvånad över hur utbrett det verkar vara att ungdomar använder språkbruk som att åka ner till Thailand för att köpa horor. Det är inte bara gamla gubbar. Det vore bättre om det bara var gamla gubbar. Ungdomarna har hela livet på sig att sprida den uppfattningen, medan medelålders och den äldre generationen inte har lika stor del av livet på sig. Att det är utspritt bland ungdomarna tycker jag också visar att de är mottagliga i väldigt stor utsträckning för den påverkan som media har.  Och att de blir snarare nyfikna och lockade att åka ner och prova på än att fördöma företeelsen, som vissa tror. Det sexuella är ju en naturlig del i varje ungdoms uppväxt. Vissa har kanske inte modet att fråga en svensk tjej om de vill ha sex med dom. Att då ha sin sexuella debut i t.ex. Thailand är inte lika skrämmande om man är blyg av sig. 

 

Är detta samma ungdomar tro som sedan kommer hem och pratar om thaihoror?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Khemmarat:

Jag tycker du är ett "äckel" som ser snusk vart du än vänder dej, jag promenerade hand i hand med min 8 år gamla son i Jomtien  och inte är det

omöjligt att jag fick en kram med. Tror du jag är ensam om det ? Måste vi farsor låta våra barn vistas ute  enbart  i följe med sina morsor ? Du verkar

vara aningen inskränkt.

Jag tror säkert att du ser skillnad på en far som går och håller sin åttaåring i hand, och något annat, precis som jag.
Varför tror du något annat om mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev frogfish:

"När bögeriet övergår i nåt annat... " 

Hahaha. Det kunde lika gärna varit en livets ord-pastor som uttryckte sig...

Kan inte bo på samma hotell som bögar (varför?), ser pedofiler i varje buske och SDare vart du än går. Det kan inte vara lätt. 

Men det är lite kul med folk som iaf är öppna med sina fördomar.. 

Ja att se SD'are i varje buske är definitivt, tråkigt nog, inte svårt i Thailand.
Och att se pedofiler i Jomtien är ungefär lika lätt.
Varför reagerar du på att jag säger det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...