Jump to content
IGNORERAD

Sexturisternas värld


Enis

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Översätt den Engelskan är du snäll

I = Jag

Dont = Inte

Feel = Känner

Again = Igen

You = Dej

 

Fast eftersom ordföljden är annorlunda menar han antagligen: "I dont feel again you"=  "Jag känner inte igen dej"

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 313
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    16

  • broder tuk tuk

    15

  • scorpio63

    15

  • Batting

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jakten på stenen börjar tidigt på  December.... vi får väl se om jag och Bojan hittar snikräven....? 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Stoneys:

Nope, Massage besökare eller thaifruar som besöker bingohallar i Gävle.

 

Nice... har du tips på någon salong och vinnande rad?

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wUThai:

Jakten på stenen börjar tidigt på  December.... vi får väl se om jag och Bojan hittar snikräven....? 

Du vet var du ska leta:)

https://www.expressen.se/nyheter/de-europeiska-turisterna-som-Thailand-vill-bli-av-med/

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat!

ca 90% av de aktiva här på MPR borde nog ducka när de talas om sexturister i Thailand :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Det är en av de många sevärdheterna i Pattaya, som inte har så mycket med sexhandel att göra, så jag förstår att du missat det...

 

Ligger längs Sukumvit.

 

 

MVH

Jag åker inte till Pattaya för att gå på museum.

 

Var på något glas tempel i Sisaket för 10 å sedan . Var kul i 2 minuter, sen längtade jag tillbaka till barerna och neon ljusen.

 

/Barfly

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
9 timmar sedan, skrev Tommy:

Visst, men hur kul är shopping på en skala?

Eller flaskmuséet?

Käka halvskaplig svenskmat kan man göra på IKEA i hela världen, Golf är inget för mej men jag börjar nog när jag känner mej gammal...

 

Detta sagt, så har jag endast haft sex med en kvinna i Pattaya, och det var efter att vi gift oss...

Men visst är det mysigt i en bra Agogo eller Bar beer!

 

 

MVH

 

Fan du måste ha träffat frugan väldigt snabbt då?

 

Dom flesta gubbar brukar väl få leta några år bland barerna innan frugan dyker upp`?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Nakhon:

Varför så himla tjocka, liksom. Skärp er istället,  för helvete,  

Ett skärp är en klen tröst för en stadig buk, hängslen är bättre...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev wUThai:

Jakten på stenen börjar tidigt på  December.... vi får väl se om jag och Bojan hittar snikräven....? 

Gör ni säkert, för du får inte gå ut och leta ensam, bojan måste ju ha koll på dig samtidigt 😉

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Stoneys:

Gör ni säkert, för du får inte gå ut och leta ensam, bojan måste ju ha koll på dig samtidigt 😉

Vi får väl se. Förmodligen ligger väl du lågt och gömmer dig under ett stenbord med en sunköl i handen. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Tommy:

Visst, men hur kul är shopping på en skala?

Eller flaskmuséet?

Käka halvskaplig svenskmat kan man göra på IKEA i hela världen, Golf är inget för mej men jag börjar nog när jag känner mej gammal...

 

Detta sagt, så har jag endast haft sex med en kvinna i Pattaya, och det var efter att vi gift oss...

Men visst är det mysigt i en bra Agogo eller Bar beer!

 

 

MVH

Allt är ju relativt, en del gillar shopping andra gör det inte, men det finns iaf för dom som gillar det och det var det jag menade, det finns väldigt mycket att se och göra i Pattaya på en relativt liten yta jämfört med de flesta andra Thailändska städer, väldigt många verkar mest sitta i baren och pimpla öl och tjata med bartjejer och är det syftet med resan till Thailand (eller vistelsen) så har man ju kommit rätt då utbudet även där är enormt.

 

Flaskmuséet vet jag inte om det är något att ha då jag inte besökt det, men det finns väldigt mycket annat att se och göra om man orkar lyfta arslet från barstolen och våga sig utanför dom mest centrala delarna av staden.

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Teddybjörns museet då?

Är det bra?

Hehe kommer ihåg ett år så hade de satt upp massor av reklamskyltar för det där jäkla museet.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Atom:

Nu har jag precis varit i Pattaya 2 dagar, vilket vi brukar vara en eller två gånger om året. Det är givetvis svårt att bortse från att Pattaya är ett sexturisternas Mecka (inte så mycket sexturister i Mecka dock antar jag, i alla fall inte just då de är i Mecka) men jag ser inget stort problem med det. Efter att besökt Harrys 4 gånger de senaste 3 åren måste jag dock säga att det känns taskigt att de indirekt pekas ut som de svenska sexturisternas näste. Jag har inte sett att Harrys på något sätt promotar prostitution och att det ibland sitter trötta white trash där och skryter om sina erövringar tycker jag inte man kan beskylla dem för.

 

Det finns alldeles säkert en massa sexturister som uppför sig nedvärderande mot bartjejer och thailändare i allmänhet men jag har nog aldrig blivit mer förbannad på svenska turister i Thailand än jag blev vid frukosten idag. Vi bodde på ett trevligt och ganska exklusivt boutique hotel mitt på Beach Road och då de bara har 18 rum så har de istället för frukostbuffet en helt fantastisk a la carte menu. Två svenska par i 60-65 årsåldern kom ned och satte sig vid bordet bredvid oss och började beställa. Tanken är att man ska kryssa i vad man vill ha men det förstod / brydde sig givetvis inte svenskarna om. Tjejen som tog deras beställningar pratade klanderfri engelska, väldigt mycket bättre än svenskarnas svengelska. Det blev några fel i beställningarna och svenskarna satt och gnällde på servicen. Precis innan vi skulle gå så säger den ena kärringen "ja, vad kan man förvänta sig av en Thaihora." Jag blev så jävla förbannad så jag reste mig upp och sade "du pratar engelska som en inavlad 7-åring, hur fan kan du tro att hon ska kunna förstå vad du vill ha när du uttalar three "fri" och säger "flings" när du vill ha flingor? Sådana som ni borde fan inte få åka längre än till Halden". Jag stod där och gjorde mitt allra mest hotfulla ansikte i några sekunder men ingen av dem sade något så vi gick därifrån. Dottern tyckte jag var riktigt cool så nu väntar jag bara på nästa chans att få vara cool:)      

SÅ JÄKLA BRA GJORT! ofta beter sig svennebanan så jäkla illa åt....

 

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Fan du måste ha träffat frugan väldigt snabbt då?

 

Dom flesta gubbar brukar väl få leta några år bland barerna innan frugan dyker upp`?

 

BTT

Nja...

 

De första resorna till Thailand åkte jag till Phuket, Patong närmare bestämt, det var innan jag träffat frugan.

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Rasism.

Det är den minsta gemensamma nämnaren bland män som köper sex i Thailand, visar en ny och ovanlig undersökning.

 

 

Medin besökte Bangkok, Phuket och Pattaya och märkte snart att han blev accepterad av svenskgängen vid bardiskarna genom att berätta att han utbildar sig till lärare för att försöka rädda Sverige från muslimer, feminism och miljöpartister.

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Eoelnl/han-wallraffade-bland-svenska-sexkopare-i-Thailand

 

 

enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Enis:

Rasism.

Det är den minsta gemensamma nämnaren bland män som köper sex i Thailand, visar en ny och ovanlig undersökning.

 

 

Medin besökte Bangkok, Phuket och Pattaya och märkte snart att han blev accepterad av svenskgängen vid bardiskarna genom att berätta att han utbildar sig till lärare för att försöka rädda Sverige från muslimer, feminism och miljöpartister.

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Eoelnl/han-wallraffade-bland-svenska-sexkopare-i-Thailand

 

 

enis

Det var väl inga direkt sensationer som kommunisten levererade efter att ha minglat runt i denna "fruktansvärda miljö" i en månad på jakt efter nyhetsstoff, måste varit jobbigt för honom...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Enis:

Rasism.

Det är den minsta gemensamma nämnaren bland män som köper sex i Thailand, visar en ny och ovanlig undersökning.

 

 

Medin besökte Bangkok, Phuket och Pattaya och märkte snart att han blev accepterad av svenskgängen vid bardiskarna genom att berätta att han utbildar sig till lärare för att försöka rädda Sverige från muslimer, feminism och miljöpartister.

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Eoelnl/han-wallraffade-bland-svenska-sexkopare-i-Thailand

 

 

enis

Trivs man i den miljön och i det sällskapet, men inte kan stå för det för sina "goda" vänner därhemma, så är det väl en utmärkt idé att Wallraffa. Då kan man både äta kakan och ha den kvar....😎

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Enis:

Rasism.

Det är den minsta gemensamma nämnaren bland män som köper sex i Thailand, visar en ny och ovanlig undersökning.

 

 

Medin besökte Bangkok, Phuket och Pattaya och märkte snart att han blev accepterad av svenskgängen vid bardiskarna genom att berätta att han utbildar sig till lärare för att försöka rädda Sverige från muslimer, feminism och miljöpartister.

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Eoelnl/han-wallraffade-bland-svenska-sexkopare-i-Thailand

 

 

enis

 

Bara att gå in på facebook ju så hittar man ett antal thailandsboende med Maitan i spetsen som pumpar in sina inlägg mot muslimer.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bara att gå in på facebook ju så hittar man ett antal thailandsboende med Maitan i spetsen som pumpar in sina inlägg mot muslimer.

 

BTT

Muslimer är ingen ras...

Religion är en åsikt, om nån har en idi*tisk åsikt, så ser jag det som helt OK att påpeka detta.

 

Lustigt förresten att höra på P1 i veckan att muslimer i Sverige har svårt att fatta att det finns så många olika varianter av Islam i världen, hemma i deras land har de ju den renlärigaste, så alla från andra länder måste ju ha fel...,

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

JAg funderar på hur turistströmmarna skulle skifta om man leker med tanken att flytta alla gogobarer, disco, massage happy ending, etc till Hua Hin.

 

Skulle alla fortfarande alla åka till Pattis för det finns så mycket annat att göra där?? Eller skulle alla helt plötsligt upptäcka Hua Hin??

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev dtbkk:

JAg funderar på hur turistströmmarna skulle skifta om man leker med tanken att flytta alla gogobarer, disco, massage happy ending, etc till Hua Hin.

 

Skulle alla fortfarande alla åka till Pattis för det finns så mycket annat att göra där?? Eller skulle alla helt plötsligt upptäcka Hua Hin??

Intressant fråga :) Jag tillbringar ganska mycket tid i Jomtien. Anledningen är att det finns allting i form av restauranger, affärer m.m. samt att det ligger bäst till för att ta sig någon annanstans om man inte vill bo i Bangkok och det vill jag inte.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...