Jump to content
IGNORERAD

Sexturisternas värld


Enis

Recommended Posts

39 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Det vill jag inte riskera. Bäst att ta med egen sprit från Sverige så man slipper beställa och bli förbannad.
Det kan ju vara ett hett tips till dessa idi*ter. Ta med era ”flings” från Sverige då det är svårt att beställa sådant i utlandet på utrikiska.

 

Alltid med mig schampo och flingor på utlandssemestern, det borde varje medveten resenär ha. Tragiskt att så många amatörer tillåts inneha pass.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 313
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    16

  • broder tuk tuk

    15

  • scorpio63

    15

  • Batting

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige
Alltid med mig schampo och flingor på utlandssemestern, det borde varje medveten resenär ha. Tragiskt att så många amatörer tillåts inneha pass.


Du menar schampo och flings.
Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Bananen:

Tja, jämfört med de flesta andra städer i Thailand så finns det väldigt mycket att göra även om man tog bort horbarerna..

Visst, men hur kul är shopping på en skala?

Eller flaskmuséet?

Käka halvskaplig svenskmat kan man göra på IKEA i hela världen, Golf är inget för mej men jag börjar nog när jag känner mej gammal...

 

Detta sagt, så har jag endast haft sex med en kvinna i Pattaya, och det var efter att vi gift oss...

Men visst är det mysigt i en bra Agogo eller Bar beer!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev M33:

Alltid med mig schampo och flingor på utlandssemestern, det borde varje medveten resenär ha. Tragiskt att så många amatörer tillåts inneha pass.

Nu för tiden har jag alltid klocka på mig för jag vet inte hur många gånger jag frågat:

How plenty is the bell och inte en jävel kan klockan😀

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 minut sedan, skrev nissehult_13:

Nu för tiden har jag alltid klocka på mig för jag vet inte hur många gånger jag frågat:

How plenty is the bell och inte en jävel kan klockan😀

 

How mäny is de bell. 

Man får ju skämmas för dig

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev nissehult_13:

Nu för tiden har jag alltid klocka på mig för jag vet inte hur många gånger jag frågat:

How plenty is the bell och inte en jävel kan klockan😀

Varför hade du inte klockan med dej förut om du vill veta tiden hela tiden, Gnäll inte på dom som aldrig

har klocka och skiter i tiden som många gör i Thai. Gå på sängen när det blir mörkt, gå upp när det blir ljust

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
15 minuter sedan, skrev Boa52:

Varför hade du inte klockan med dej förut om du vill veta tiden hela tiden, Gnäll inte på dom som aldrig

har klocka och skiter i tiden som många gör i Thai. Gå på sängen när det blir mörkt, gå upp när det blir ljust

I dont feel again you! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev M33:

Alltid med mig schampo och flingor på utlandssemestern, det borde varje medveten resenär ha. Tragiskt att så många amatörer tillåts inneha pass.

Svenskt kaffe har man alltid med sig! Den som inte har det är en newbie när det kommer till Thailand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
5 minuter sedan, skrev Boa52:

Ok vad tycker du då

Att alla vuxna människor ska fatta sina egna beslut.

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev wUThai:

Svenskt kaffe har man alltid med sig! Den som inte har det är en newbie när det kommer till Thailand!

opopop,det funkar inte.Man måste även ha svenskt vatten för att få det perfekta svenska kaffet.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Stoneys:

Får man inte åka till Pattaya utan boja är man låst i svenne hemmet. 😉

 

Play-repeat,play-repeat, ja det var kul de första 27 gångerna du körde det :sarcastic:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Play-repeat,play-repeat, ja det var kul de första 27 gångerna du körde det :sarcastic:

hamnoi.

 

Får inte åka.

Fler?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tommy:

Visst, men hur kul är shopping på en skala?

Eller flaskmuséet?

Käka halvskaplig svenskmat kan man göra på IKEA i hela världen, Golf är inget för mej men jag börjar nog när jag känner mej gammal...

 

Detta sagt, så har jag endast haft sex med en kvinna i Pattaya, och det var efter att vi gift oss...

Men visst är det mysigt i en bra Agogo eller Bar beer!

 

 

MVH

Vem fan går på ett  flaskmuseum i Pattaya?

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Stoneys:

hamnoi.

 

Får inte åka.

Fler?

Jösses, är du verkligen myndig.. Eller den icke retoriska frågan kanske borde vara, har du en förmyndare?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev hamnoi:

Jösses, är du verkligen myndig.. Eller den icke retoriska frågan kanske borde vara, har du en förmyndare?

Många som tar åt sig i svenne hemmet,

Är du också fastlås ?

Glömde 😉 i alla mina inlägg, men svider kanske hos dom som inte får åka till Pattaya solo, 😉 

Jag får.

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Stoneys:

Många som tar åt sig i svenne hemmet,

Är du också fastlås ?

Glömde 😉 i alla mina inlägg, men svider kanske hos dom som inte får åka till Pattaya solo, 😉 

Jag får.

 

Snälla nån, "svenne hemmet" blir det mer svenne 2018 än att glida runt i Pattaya och tro att man är kung.

Tippar att det svider minst hos din fru när du är iväg:D

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Snälla nån, "svenne hemmet" blir det mer svenne 2018 än att glida runt i Pattaya och tro att man är kung.

Tippar att det svider minst hos din fru när du är iväg:D

 Vet ej hur man gör lista på svennar. solo i Pattaya.

Men jag börjar här.  ( Moderat kan göra en omröstning )

Får åka solo

Jag

Kennetht4618 ( sry K låna din resa )

 

Fåt Ej

amnoi

Whuttan

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Stoneys:

 Vet ej hur man gör lista på svennar. solo i Pattaya.

Men jag börjar här.  ( Moderat kan göra en omröstning )

Får åka solo

Jag

Kennetht4618 ( sry K låna din resa )

 

Fåt Ej

amnoi

Whuttan

& kärran går bra?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Stoneys:

 Vet ej hur man gör lista på svennar. solo i Pattaya.

Men jag börjar här.  ( Moderat kan göra en omröstning )

Får åka solo

Jag

Kennetht4618 ( sry K låna din resa )

 

Fåt Ej

amnoi

Whuttan

listar du sexturisterna...?

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Vem fan går på ett  flaskmuseum i Pattaya?

Det är en av de många sevärdheterna i Pattaya, som inte har så mycket med sexhandel att göra, så jag förstår att du missat det...

 

Ligger längs Sukumvit.

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Enis:

listar du sexturisterna...?

 

/Enis

Nope, Massage besökare eller thaifruar som besöker bingohallar i Gävle.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...