Jump to content
Enis

Sexturisternas värld

Recommended Posts

broder tuk tuk

2018 beslöt premiärministern och Thailands tourist office att sätta stopp för sexturismen efter att Gambias regering kallat Thailand för en sex destination.

HA HA HA HA

Undras om det var ett försök från Gambia att framstå som dygdigt,

BTT

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
svampen
3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Alla som någon gång haft ett förhållande med en kvinna vet att merparten av kvinnor på jorden njuter av sex med män dom älskar

Alla förstår det

Alla utom Lasse, Berra och som andra horbockarna i Pattaya som tror dom är Guds gåva till alla kvinnor och särskilt till tjejerna i baren.

Det som Lasse och Berra och dom andra inte vill förstå är att tom spegeln håller på att spy när dom speglar sig.

Men det kan vara underbart att leva i en livslögn.

BTT

Pratar Du om Dig Själv ?

• Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev svampen:

Pratar Du om Dig Själv ?

Nja kanske inte vad gäller spegeln däremot har jag ett visst mått av social inkompetens vilket ju givetvis ledde in mig bland barerna i Pattaya en gång vilket jag gärna erkänner.

Där kände jag ju mig trygg i min kontaktstörning gentemot andra könet.

BTT

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev wavis:

Du måste f@n blivit riktigt bränd av en bar tjej...Om så låt livet gå vidare ,, Om inte Låt det gå vidare ändå ,, Tjej som tjej Helt övertygad du kan hitta den rätte for ever både i byn eller baren, Myntet har alltid två sidor ,, O du har den ena sidan ,, Eller?

Syftar du på mig så nej bränd av bartjejer har jag aldrig blivit.

Däremot så har jag gått in i blåsningar med öppna ögon ett antal gånger och det är en viss skillnad.

Inte blåsningar såtillvida att någon bartjej varit otrogen mot mig mer att jag köpt guld och hittat på andra dumheter.

BTT

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk

Sen har jag ju läst en del i rapporten och mycket av vad som kommer fram är ju väldigt kloka saker och sanna.

En sak som är väldigt vanlig hos gubbarna i barerna är just det där att dom inbillar sig att thailändare i övrigt har en naturlig och positiv syn på prostituionen vilket givetvis inte är sant.

Inte ens inom centrala Pattaya.

Dom flesta bartjejer försöker undvika att synas för mycket med faranggubbarna ute bland andra thaiare.

Därför många tjejer helst bara ligger och ser TV på rummet.

BTT

• Ge karma 4
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk

En annan sak som är väldigt vanlig är att gubbarna i baren gärna utvecklar en ömsesidig relation baserat på gemensamma bar intressen och gärna skyddar varandra och tipsar varandra om vilka tjejer som ex är heta och extra kåta.

Har själv råkat ut för dessa gubbar vid ett antal tillfällen.

Minns särskilt en tysk uppe vid en bar i Naklua en gång.  Han hade gått laget runt i en bar och sen på fyllan satt han och pekade ut för mig vem jag skulle lösa ut.

Minns att han pekade på tjejerna och smackade med munnen mot dom som han ansåg var dom kåtaste.

Minns att jag inte tog honom på orden.

Han var ingen direkt lustig typ.

BTT

• Snurrigt 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Wangthong
1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

En annan sak som är väldigt vanlig är att gubbarna i baren gärna utvecklar en ömsesidig relation baserat på gemensamma bar intressen och gärna skyddar varandra och tipsar varandra om vilka tjejer som ex är heta och extra kåta.

Har själv råkat ut för dessa gubbar vid ett antal tillfällen.

Minns särskilt en tysk uppe vid en bar i Naklua en gång.  Han hade gått laget runt i en bar och sen på fyllan satt han och pekade ut för mig vem jag skulle lösa ut.

Minns att han pekade på tjejerna och smackade med munnen mot dom som han ansåg var dom kåtaste.

Minns att jag inte tog honom på orden.

BTT

Var det före eller efter den gången du tyckte att det var en bra ide att sätta dig så nära som möjligt toaletten som bartjejerna använde, för att kanske få en glimt av tjejernas företräden? 

Anser man att det är en bra ide och ett bra tips till andra så ska man nog inte ha några åsikter om andra. Här snackar vi definitivt sten i glashus.   

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Wangthong:

Var det före eller efter den gången du tyckte att det var en bra ide att sätta dig så nära som möjligt toaletten som bartjejerna använde, för att kanske få en glimt av tjejernas företräden? 

Anser man att det är en bra ide och ett bra tips till andra så ska man nog inte ha några åsikter om andra. Här snackar vi definitivt sten i glashus.   

Tysken var några år efter toaletterna.

Sen var ju inte huvudsyftet att spana in tjejernas företräden mer var dom söta och sexiga hade för destination inom barområdet.

På så sätt slapp man ju springa runt och leta.

Jag föredrar att sitta i en bar.

BTT

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Men fan då hade ni ju i alla fall någonting gemensamt 😂

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618

Lasse, Berra och BTT tror dom är guds gåva till Pattis 😂

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
9 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Det är dom.

Hur kul hade det varit i Pattaya utan några penningkåta tjejer i barerna?

Jovisst, det finns ju en massa för familjer att göra där, flaskmuseet tex...

MVH

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
9 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Varför är du där då, tror inte du är nån guds gåva nänstans

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618
11 minuter sedan, skrev Boa52:

Varför är du där då, tror inte du är nån guds gåva nänstans

Näe jag är inte där. Jag är i Uppsala 😉

• Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Skriv inlägg som gäst.

Du kan skriva inlägg och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg.
Notera: Ditt inlägg kontrolleras av moderator innan det syns.

Oregistrerad
Svara på denna tråd

×   Du har klistrat in saker med egen formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har bäddats in automatiskt..   Visa som länk istället.

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa innehåll

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

NYTT INNEHÅLL

• Skapa ny...

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy