dandic Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Jag har pÄ senare Är blivit "rockhard" pÄ afrikanskor. Jag vet att det sitter ett gÀng svarta bruttor i en bar pÄ Walkingstreet, Àven i en bar pÄ Soi 8, samt en del pÄ beachroad pÄ kvÀllarna ö nÀtterna. Nu tÀnkte jag höra efter hos er erfarna Pattayaveteraner vilka som Àr bÀst?  Tips mottages tacksamt Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 1 minut sedan, skrev dandic: Jag har pÄ senare Är blivit "rockhard" pÄ afrikanskor. Jag vet att det sitter ett gÀng svarta bruttor i en bar pÄ Walkingstreet, Àven i en bar pÄ Soi 8, samt en del pÄ beachroad pÄ kvÀllarna ö nÀtterna. Nu tÀnkte jag höra efter hos er erfarna Pattayaveteraner vilka som Àr bÀst?  Tips mottages tacksamt FrÄga Clion, han har nog koll! //S  There can be only one (Stefan) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Oktober 12, 2018 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Antagligen Stefan, men jag har haft goda erfarenheter av afrikanskor i Pattaya, men precis som alla andra bruttor blir dom svartsjuka efter en eller tvĂ„ nĂ€tter i sĂ€nghalmen, och jag har gjort mitt absolut yttersta av tillfredsstĂ€llning. Vill bara ha lite tips om var det finns fler đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 5 minuter sedan, skrev dandic: Antagligen Stefan, men jag har haft goda erfarenheter av afrikanskor i Pattaya, men precis som alla andra bruttor blir dom svartsjuka efter en eller tvĂ„ nĂ€tter i sĂ€nghalmen, och jag har gjort mitt absolut yttersta av tillfredsstĂ€llning. Vill bara ha lite tips om var det finns fler đ Har lite svĂ„rt för tesen att Ă„ka till Thailand för att finna negresser, men va fan, alla likas vĂ€rde!  There can be only one (Stefan) Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Oktober 13, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2018 3 minuter sedan, skrev Stefan: Har lite svÄrt för tesen att Äka till Thailand för att finna negresser, men va fan, alla likas vÀrde!  Nja, jag förstÄr ditt tÀnk, Men jag har nog haft sex med ca ett 10-tal olika nationaliteter i Pattaya, Thai, Uzbek, Russian, US(free sex), Gabon, Nigeria, Gambia, Khmer, Burma, sÀkert nÄn frÄn Laos ocksÄ, Det Àr ju det som gör Pattaya sÄ vackert. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 1 minut sedan, skrev dandic: Nja, jag förstĂ„r ditt tĂ€nk, Men jag har nog haft sex med ca ett 10-tal olika nationaliteter i Pattaya, Thai, Uzbek, Russian, US(free sex), Gabon, Nigeria, Gambia, Khmer, Burma, sĂ€kert nĂ„n frĂ„n Laos ocksĂ„, Det Ă€r ju det som gör Pattaya sĂ„ vackert. Oh! Vi pratar om sex, trodde det var mat som vi pratade om... đ //S  There can be only one (Stefan) Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Oktober 13, 2018 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2018 3 minuter sedan, skrev Stefan: Oh! Vi pratar om sex, trodde det var mat som vi pratade om... đ //S  Varför trodde du jag pratade om mat? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 skaggbiff kanske Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 3 minuter sedan, skrev dandic: Varför trodde du jag pratade om mat?  5 minuter sedan, skrev dandic: Varför trodde du jag pratade om mat? Ha ha, jag har alltid haft en lite annorlunda humor! Solly!  There can be only one (Stefan) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 25 minuter sedan, skrev dandic: Nja, jag förstÄr ditt tÀnk, Men jag har nog haft sex med ca ett 10-tal olika nationaliteter i Pattaya, Thai, Uzbek, Russian, US(free sex), Gabon, Nigeria, Gambia, Khmer, Burma, sÀkert nÄn frÄn Laos ocksÄ, Det Àr ju det som gör Pattaya sÄ vackert. nÀÀ. det Àr inte det som gör Pattaya sÄ vackert En anmÀrkning mottagen för otrevligt sÀtt, sÄ jag Àr inte ofelbar:-) Nu Àven en avstÀngning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Oktober 13, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2018 3 minuter sedan, skrev scorpio63: nÀÀ. det Àr inte det som gör Pattaya sÄ vackert Vad Àr det dÄ du tycker gör Pattaya sÄ underbart? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 För mig Àr det nÀrheten till allt. Sex Àr faktiskt det sista jag tÀnker pÄ dÄ det Àr som du sÀger . finns överallt. Men vill jag ha det som finns överallt dÄ. Knappast troligt om jag inte Àr jÀvligt full.  En anmÀrkning mottagen för otrevligt sÀtt, sÄ jag Àr inte ofelbar:-) Nu Àven en avstÀngning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Oktober 13, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2018 9 minuter sedan, skrev scorpio63: För mig Àr det nÀrheten till allt. Sex Àr faktiskt det sista jag tÀnker pÄ dÄ det Àr som du sÀger . finns överallt. Men vill jag ha det som finns överallt dÄ. Knappast troligt om jag inte Àr jÀvligt full. Jo, men du kanske Àr pÄ Älderns höst, och inte Àr sÄ knullsugen lÀngre, sjÀlv Àr jag bara 48 Är Ànnu.  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 1 timme sedan, skrev dandic: Antagligen Stefan, men jag har haft goda erfarenheter av afrikanskor i Pattaya, men precis som alla andra bruttor blir dom svartsjuka efter en eller tvĂ„ nĂ€tter i sĂ€nghalmen, och jag har gjort mitt absolut yttersta av tillfredsstĂ€llning. Vill bara ha lite tips om var det finns fler đ NjaÀÀÀÀÀ, min erfarenhet Ă€r att thailĂ€ndskor/asiatiskor Ă€r mer svartsjuka Ă€n afrikanskor. Men det kan ju bero lite pĂ„ att jag Ă€r kraftigt bestyckad och kör i stĂ€llningar som ni vanliga mĂ€nniskor inte behĂ€rskar Ă€nnu đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 (Ă€ndrad) Med tanke pĂ„ kamasutra mm sĂ„ borde vĂ€l indiskor vara bĂ€st i frĂ„ga om sex? Bombay borde vara billigare ocksĂ„. FrĂ„gan kanske borde stĂ€llas till en erfaren sjöman för de har nog satt pĂ„ allt nĂ€r de fĂ„r tillfĂ€lle. KĂ€nde ett par som gĂ„tt bort och en var kĂ€r i japanskor. tyvĂ€rr tyckte de att han var mer kĂ€r i spriten. Japanskor med geishautbildning har jag trĂ€ffat seriöst utan sex och de kan verkligen hĂ„lla igĂ„ng ett trevligt samtal. Ăndrades Oktober 13, 2018 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 1 timme sedan, skrev Galten: Med tanke pÄ kamasutra mm sÄ borde vÀl indiskor vara bÀst i frÄga om sex? Bombay borde vara billigare ocksÄ. FrÄgan kanske borde stÀllas till en erfaren sjöman för de har nog satt pÄ allt nÀr de fÄr tillfÀlle. KÀnde ett par som gÄtt bort och en var kÀr i japanskor. tyvÀrr tyckte de att han var mer kÀr i spriten. Japanskor med geishautbildning har jag trÀffat seriöst utan sex och de kan verkligen hÄlla igÄng ett trevligt samtal. Taiwanesiskor Àr dom absolut bÀsta i kojen Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Jag förstÄr varför man passar pÄ att "gÄ pÄ tur" Àven med icke thai nÀr man Àr i Pattaya. Det Àr ju enkelt, utbudet stort, relativt billigt och socialt accepterat dÀr. Det som sker dÀr skulle jag inte göra hÀr, har aldrig hÀnt och kommer inte att hÀnda. Och det beror mer pÄ ryktet Àn att jag fruktar lagens lÄnga arm. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Appen Tinder brukar funka bra i Pattis om man vill ha lite afrikansk skÀggbiff, annars kan man hitta mÀngder kring Yensabai condo. Allt har jag hört av en kompis. NorrlÀndsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 (Ă€ndrad) Varför Ă„ker man som sexturist till Thailand om man vill trĂ€ffa en Afrikanska? Borde ju vara lĂ€ttare att styra om resan till Afrika...................... Ăndrades Oktober 13, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 4 minutes ago, Cavemannen said: Varför Äker man som sexurist till Thailand om man vill trÀffa en Afrikanska? Borde ju vara lÀttare att styra om resan till Afrika...................... Skulle jag inte vÄga. DÀr blir kvinnorna gravid utan penetration   SÀrskilt i Ghana. NorrlÀndsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 7 minuter sedan, skrev Cavemannen: Varför Ă„ker man som sexurist till Thailand om man vill trĂ€ffa en Afrikanska? Borde ju vara lĂ€ttare att styra om resan till Afrika...................... Ăter du bara thaislafs i Thailand med, annars kan man stanna hemma.... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du Ă€r nog inte rasist, du Ă€r troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Precis nyss, skrev hamnoi: Ăter du bara thaislafs i Thailand med, annars kan man stanna hemma.... Ja Ă€ter iallafall inte bulgur pĂ„ mina utlandsresor  Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Precis nyss, skrev Cavemannen: Ja Àter iallafall inte bulgur pÄ mina utlandsresor  Tacka fan för det, kan bara vara kompletta idi*ter som Àter sÄnt! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du Àr nog inte rasist, du Àr troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 7 minuter sedan, skrev hamnoi: Tacka fan för det, kan bara vara kompletta idi*ter som Àter sÄnt! Möbelsnickare och homosexuella skall visst vara överrepresenterade av konsumenterna.......... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Har fortfarande ett paket ekologiskt Bulgur (vad fan det nu Àr) pÄ jobbet som vÀntar pÄ att nÄn skall bestÀlla skiten... Datumet gÄr ut om ett Är, sÄ jag fÄr snart testa det... SlÀnger ogÀrna mat, om det nu Àr det det Àr?  MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu