svampen Inlagd Oktober 11, 2018 Dela Inlagd Oktober 11, 2018 Ja vi har ju en mĂ„lvakt som lĂ€cker vĂ€rre Ă€n ¿¿??? Vi fĂ„r hoppas pĂ„ 3 pinnar mot Rögle heja Pennybridge dags att klĂ€ttra frĂ„n 8:e plats !  Yes Hockey freaky hĂ€r delar vi Ă„sikter !!!ÂĄ Ărebro Sportklubb Ăsk! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Oktober 11, 2018 Dela Inlagd Oktober 11, 2018 Kul att det Ă€r igĂ„ng igen,enda Svenska sporten jag följer nu förtiden. Hoppas pĂ„ ett bra Ă„r för Frölundađ And that's all I have to say about that Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 11, 2018 Dela Inlagd Oktober 11, 2018 8 timmar sedan, skrev svampen: Ja vi har ju en mÄlvakt som lÀcker vÀrre Àn ¿¿??? Vi fÄr hoppas pÄ 3 pinnar mot Rögle heja Pennybridge dags att klÀttra frÄn 8:e plats !  Yes Hockey freaky hÀr delar vi Äsikter !!!¥  KÀnn dig blÄst  Heja  RBK  BTT Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 7, 2018 TrĂ„dstartare Dela Inlagd December 7, 2018 HĂ€rligt nu kom vĂ€ndningen bara att forcera !  https://www.expressen.se/gt/sport/hockey/shl/orebros-succe-krossar-frolunda/ Ărebro Sportklubb Ăsk! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 1 timme sedan, skrev svampen: HÀrligt nu kom vÀndningen bara att forcera !  https://www.expressen.se/gt/sport/hockey/shl/orebros-succe-krossar-frolunda/ Ja jag sÄg lite av elÀndet, valde attŽspela 2'a pÄ oddset mellan Frölunda ellerLinköping och tog givetvis fel. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 5 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja jag sÄg lite av elÀndet, valde attŽspela 2'a pÄ oddset mellan Frölunda ellerLinköping och tog givetvis fel. Spelar du pÄ SvSP, fÄr man frÄga varför? Enl mig otroligt dumt med tanke pÄ de dÄliga odds de ger, rena rÄnet om man jÀmför med andra spelbolag.... Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mĂ„ne Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 (Ă€ndrad) 6 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja jag sĂ„g lite av elĂ€ndet, valde attÂŽspela 2'a pĂ„ oddset mellan Frölunda ellerLinköping och tog givetvis fel. ElĂ€ndet??En efterlĂ€ngtad seger för de vĂ„ra efter en bedrövlig period(synd bara att det kom emot mitt andralag)Niklas Sundblads uttrĂ€de gjorde gott.Nu hoppas vi Malmö fĂ„r kĂ€nna pĂ„ denna nytĂ€ndning Ăndrades December 7, 2018 av mĂ„ne MĂ„ne Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Spelar du pÄ SvSP, fÄr man frÄga varför? Enl mig otroligt dumt med tanke pÄ de dÄliga odds de ger, rena rÄnet om man jÀmför med andra spelbolag.... Eller sÄ ser man bredare och inser att man Àr med och försörjer Sverige via spelskatten. Och inte utlÀndska spelbolag. Up to you. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Spelar du pÄ SvSP, fÄr man frÄga varför? Enl mig otroligt dumt med tanke pÄ de dÄliga odds de ger, rena rÄnet om man jÀmför med andra spelbolag.... Ja det fÄr du vÀl och hos vilket spelbolag spelar du. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 spelar nog ingen roll om man forlorar  đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 Har skrivit det innan tror att Ărebro och Mora fĂ„r kvala sig kvar.  AIK blir vĂ€l det enda hotet mot dessa tvĂ„ lag.  BTT Soi 7 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja det fÄr du vÀl och hos vilket spelbolag spelar du. Oftast Unibet, men finns sÀkert de som ger bÀttre odds Àn dem, kan skilja rÀtt mycket, men generellt har SvSP de sÀmsta för dem som spelar, sÀrskilt pÄ dem som Àr favoriter i ett bet. Men SvSP ger skapligt för dem som Àr nederlagstippade. Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 2 timmar sedan, skrev Abercrombie: man Ă€r med och försörjer Sverige via spelskatten Ănnu en anledning till att inte........ đ Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mĂ„ne Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Har skrivit det innan tror att Ărebro och Mora fĂ„r kvala sig kvar.  AIK blir vĂ€l det enda hotet mot dessa tvĂ„ lag.  BTT Ărebro gĂ„r till slutspel,har skrivit det innan och skriver det igen. MĂ„ne Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Har skrivit det innan tror att Ărebro och Mora fĂ„r kvala sig kvar.  AIK blir vĂ€l det enda hotet mot dessa tvĂ„ lag.  BTT Kanske Bik Karlskoga ocksĂ„,ta en tripp dit o kolla du har ju bara 3 mil dit.. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mÄne Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 58 minuter sedan, skrev kenneth073: Kanske Bik Karlskoga ocksÄ,ta en tripp dit o kolla du har ju bara 3 mil dit.. 4 mil.brukade se dem förr,nu blir det att se dem pÄ TV.Man blir latare med Ären. MÄne Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Oftast Unibet, men finns sÀkert de som ger bÀttre odds Àn dem, kan skilja rÀtt mycket, men generellt har SvSP de sÀmsta för dem som spelar, sÀrskilt pÄ dem som Àr favoriter i ett bet. Men SvSP ger skapligt för dem som Àr nederlagstippade. Oddsen pÄ Unibet Àr bÄde bÀttre sÀmre eller samma som pÄ Svenska spel. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 13 minuter sedan, skrev stefan5300: Oddsen pÄ Unibet Àr bÄde bÀttre sÀmre eller samma som pÄ Svenska spel. Nja, SvSP ger generellt dÄliga, hursom sÄ Àr valet fritt..... Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 Oddsen pÄ SvS Àr oftast sÀmre Àn konkurrenterna + mycket mindre spelmöjligheter . Jag gillar Unibet och Pokerstars. gÄr att spela pÄ det mesta dÀr.  PÄ plussidan Àr deras pokersida. LÄg rake, vilket Àr bra om man inte bonushorar utan bara nöjesspelar. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 14 timmar sedan, skrev kenneth073: Kanske Bik Karlskoga ocksÄ,ta en tripp dit o kolla du har ju bara 3 mil dit..  Mycket möjligt att BIK gÄr till kval men som jag ser det Àr det enbart AIK som kan kan ha en realistisk chans att besegra nÄgot av dom tvÄ sista lagen i SHL i bÀst av fem matcher.  Finns inga slagpÄsar lÀngre i SHL.  BTT Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 On 2018-12-07 at 01:38, skrev svampen: HÀrligt nu kom vÀndningen bara att forcera !  https://www.expressen.se/gt/sport/hockey/shl/orebros-succe-krossar-frolunda/ Skönt att jag inte hÄller pÄ Frölunda! Jag menar, va fan Indianer, det Àr ju knappast PK, de fÄr byta till Native Americans!   MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 DjurgÄrden reser sig ur askan.Gött.Skickat frÄn min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 8 minuter sedan, skrev Nicholas: DjurgÄrden reser sig ur askan. Gött. Skickat frÄn min SM-N950F via Tapatalk  BonnlÀpp som hÄller pÄ Bajen men Àr smyg-gÄrdare, sweet. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du Àr nog inte rasist, du Àr troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 7 minuter sedan, skrev Nicholas: DjurgÄrden reser sig ur askan. Gött. Skickat frÄn min SM-N950F via Tapatalk  Frölundas mÄlvakt var ju tvungen att sparka in straffen, för att det skulle bli ett par matcher till... Snygg klackspark med skridskon pÄ djurgÄrns andra mÄl, antar att det Àr nya regler i Är?   MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 17 minuter sedan, skrev Nicholas: DjurgÄrden reser sig ur askan. Gött. Skickat frÄn min SM-N950F via Tapatalk  SÄ du hÄller pÄ dynggÄrn imorgon ocksÄ dÄ, eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu