Jump to content
IGNORERAD

Btt

L200

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev Jive:

Kanske någon admin vill vara vänlig att flytta EEC-konversationen till Nytt i Pattaya.

Precis!

Sluta nu att spamma i denna fina och viktiga tråd!!!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

• Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

13

• Jive

12

• Tommy

12

• Boa52

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

14 minutes ago, Jive said:

Jag sa en gång för ca 10 år sedan, att det är bara en tidsfråga när Pattaya blir Thailands huvudstad och det påståendet tänker jag inte att ta tillbaka. Det kommer dock knappast att hända i min livstid.

Betr miljön, så tror jag det står högt på Preyuts åtgärdslista för området och för hela Thailand.

Ett beslut om att flytta delar av administrationen från Bangkok kan nog komma redan under nästa mandatperiod, åtminstone om "Militärpartiet" vinner. Att verkligen byta huvudstad ligger nog långt bort och kommer nog inte ske förrän det tvingas fram av klimatförändringar och det ligger nog 50 år fram i tid, förhoppningsvis. Att då flytta huvudstaden till en av erosion hårt ansatt kuststad känns inte så troligt; Lopburi har ju nämnts tidigare som alternativ men också Korat och Nakhon Nayok.

Jag tror säkert att Prayut och hans hejdukar bryr sig om miljön men man kan inte göra omelett utan att knäcka några ägg. Man slänger inte upp 20 industriparker för huvudsakligen kinesiska fabriker med tillhörande elproduktion utan att samtidigt, åtminstone initialt, kraftigt försämra miljön.

Tänkte ta en helg i Pattaya 19-21 oktober, kanske kunna sammanstråla ett gäng på Harry's och staka ut Pattaya's, Thailand's och världen's framtid :) 

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 minuter sedan, skrev Atom:

Ett beslut om att flytta delar av administrationen från Bangkok kan nog komma redan under nästa mandatperiod, åtminstone om "Militärpartiet" vinner. Att verkligen byta huvudstad ligger nog långt bort och kommer nog inte ske förrän det tvingas fram av klimatförändringar och det ligger nog 50 år fram i tid, förhoppningsvis. Att då flytta huvudstaden till en av erosion hårt ansatt kuststad känns inte så troligt; Lopburi har ju nämnts tidigare som alternativ men också Korat och Nakhon Nayok.

Jag tror säkert att Prayut och hans hejdukar bryr sig om miljön men man kan inte göra omelett utan att knäcka några ägg. Man slänger inte upp 20 industriparker för huvudsakligen kinesiska fabriker med tillhörande elproduktion utan att samtidigt, åtminstone initialt, kraftigt försämra miljön.

Tänkte ta en helg i Pattaya 19-21 oktober, kanske kunna sammanstråla ett gäng på Harry's och staka ut Pattaya's, Thailand's och världen's framtid :) 

Du kan ju passa på att ta upp frågan om forumets framtid då med?

En fråga som tycks ligga dig varmt om hjärtat.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Atom:

Låter trevligt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

4 minutes ago, broder tuk tuk said:

Du kan ju passa på att ta upp frågan om forumets framtid då med?

En fråga som tycks ligga dig varmt om hjärtat.

BTT

Det är lugnt Bibben, du är välkommen du också.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev L200:

Mankan du är en bitter surgubbe,skaffa dig ett liv!!!

Jag har antagligen bra mycket mer till ett liv en vad du har. Men varför detta inlägg? Jag har vad jag vet inte skrivit ett enda inlägg i denna tråd.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
54 minuter sedan, skrev Atom:

Om jag nu vore  bibben skulle jag aldrig nedlåta mig till att härma en supertönt som BTT

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

1 minute ago, broder tuk tuk said:

Om jag nu vore  bibben skulle jag aldrig nedlåta mig till att härma en supertönt som BTT

BTT

Freud och Nietzsche skulle bara älskat att sätta tänderna i ett sådant inlägg :) 

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
11 minuter sedan, skrev Atom:

Freud och Nietzsche skulle bara älskat att sätta tänderna i ett sådant inlägg :) 

Jag vet vad Bibben tycker om mig.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Soengsang:

Jo, de var rätt kluriga.... så kan förstå att inte alla förstod, mpr vimlar ju inte av raketforskare:)

Men frågan är om han är kry, han var väl rätt gammal om jag förstod det rätt?

Ja det har du rätt i även om flera verkar att tycka det om sig själva.

10 timmar sedan, skrev Nicholas:

Oklart.
Enligt vaga uppgifter så var hälsan någorlunda men han kanske fick annat att fundera på.

Jag vet inte.
Ett mysterium som jag inte kan reda ut från Sverige.

När jag är åter Thailand ska jag kolla upp läget.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Har haft telefonkontakt med Nemo som kanske ska ut på en bilresa och ville träffa mig.  Han har tröttnat på mpr precis som mig, han dock betydligt mer.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

On 2018-10-07 at 02:12, skrev stefan5300:

Har haft telefonkontakt med Nemo som kanske ska ut på en bilresa och ville träffa mig.  Han har tröttnat på mpr precis som mig, han dock betydligt mer.

Det var ju bra att han verkar kry, helt underbar humor på den gubben.

Dela på andra sajter

On 2018-10-06 at 16:08, skrev Atom:

Bibben eller Herr chang är inte så smart att han eller dom kan skriva de innläggen som BTT gör, det måste måste man vara nykter för att göra

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Boa52:

Bibben eller Herr chang är inte så smart att han eller dom kan skriva de innläggen som BTT gör, det måste måste man vara nykter för att göra

Det förklarar nivån på dina inlägg!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Det förklarar nivån på dina inlägg!

Jag tackar, då förstår du vad jag menar. Har läst och följt Chang och Bibben i några resetrådar, skulle ha varit skit bra men det enda

dom visa var hur mycket dom drack alcohol. Så då kan man tänka nivån på dej HUVA

Dela på andra sajter

Hälsa så gott till mannen!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Hälsa Nemo ett bra liv

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎10‎-‎06 at 17:20, skrev broder tuk tuk:

Jag vet vad Bibben tycker om mig.

BTT

Jag vet vad han påstår att han tycker om dig, inte så illa faktiskt, mest synd om.

Och det kanske är självömkan?

MVH

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tommy:

Jag vet vad han påstår att han tycker om dig, inte så illa faktiskt, mest synd om.

Och det kanske är självömkan?

MVH

Bibben tycker i grund  och botten mycket om BTT precis som Bibb är bundis med mannen ifrån Scandinavian  C

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
45 minuter sedan, skrev conservator:

Bibben tycker i grund  och botten mycket om BTT precis som Bibb är bundis med mannen ifrån Scandinavian  C

Bibben är lite speciell men han är i grund och botten en bra och schysst kille.

Åtminstone sa herr Chang så till mig om honom.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Hur går det Kenneth, mobbat någon på sistone?

Tycker inte att du lever upp till ditt forna jag.

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Utan typer som sticker ut typ BTT så dör MPR ganska fort.................................

Tack för att ni finns!

MVH

Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Utan typer som sticker ut typ BTT så dör MPR ganska fort.................................

Aj, aj ......  Måste börja vara snäll med BTT så han inte försvinner.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...