Sakhon Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 Det efterfrågas bilder på BTT, och om han finns på riktigt. Faktum är ju att det har visats bilder på honom här på forumet från när var i Göteborg för att besöka någon träff där. Sen vågade han väl inte åka med till den där träffen, men innan dess hade de ju nån liten förträff med Herr Chang, Bibben, Siam Nilsson och några ytterligare, om jag nu inte minns alldeles galet. Det var ju då BTT ställde till den där incidenten med vattenkokaren hemma hos Herr Chang. För allt det där kan väl inte vara iscensatt av Herr Chang? Skickligt i så fall! Så något egentligt nättroll är han ju inte, och det är ju det som är det tragiska i sammanhanget. Han finns ju på riktigt, men agerar (mycket skickligt) som ett nättroll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 5 hours ago, ArneMorales said: Det fanns ju en göteborgare, mr Chang, eller nått liknande, som var aktiv och mycket populär för sin humor, på forumet för 7-10 år sedan. Sedan drog hans vackra thaitjej vidare, och Broder Tuk Tuks aktivitet på forumet ökade kraftgt, så jag misstänker att Chang är inblandad i detta troll. Ryktet om min död är betydligt överdrivet... Även om jag inte skriver så mycket är jag fortfarande moderator och läser på forumet varje dag, även om jag inte läser allt. Att försöka låtsas vara en så patetisk fjant som @broder tuk tuk överstiger min förmåga. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 17 minuter sedan, skrev Sakhon: Det efterfrågas bilder på BTT, och om han finns på riktigt. Faktum är ju att det har visats bilder på honom här på forumet från när var i Göteborg för att besöka någon träff där. Sen vågade han väl inte åka med till den där träffen, men innan dess hade de ju nån liten förträff med Herr Chang, Bibben, Siam Nilsson och några ytterligare, om jag nu inte minns alldeles galet. Det var ju då BTT ställde till den där incidenten med vattenkokaren hemma hos Herr Chang. För allt det där kan väl inte vara iscensatt av Herr Chang? Skickligt i så fall! Så något egentligt nättroll är han ju inte, och det är ju det som är det tragiska i sammanhanget. Han finns ju på riktigt, men agerar (mycket skickligt) som ett nättroll. Nja nu kanske vissa medlemmar rent allmänt ska coola ner sig lite. Ingen av herrarna i Göteborg är inblandade i mitt nick, Och framförallt inte herr Chang. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Kommer bilder snart både på mig och Daeng. Förresten vet du var man säljer glass någonstans i Udon? BTT Snart Du har ju bokat Date 2019 ?????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 20 timmar sedan, skrev Boa52: Då kan man fundera varför du och dina gelikar svarar på hans tråd, vem är dum där. Bestämmer DU vem man kan mobba eller inte, konstigt tycker jag Helt klart skrattar han åt er vem gör inte det, nördar som har inget annat att göra än gnälla Jag känner att jag skriver lite som jag vill, får jag det? Känner mej ledsen och lite upprörd av att du kallar mej dum på internet... Nån som har en bild på den där "Lättkränkt-banketten" vill fylla i en genast! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Du vet mycket väl att jag inte är ett nättroll. Jag har ju bland annat figurerat vid två träffar i Göteborg och många av göteborgarna kan intyga att jag finns. Dessutom finns ju bildbevis. BTT Ingen som inte tillhör ryggdunkarklubben (som ju antagligen ligger bakom fenomenet BTT)... Två eller tre foto på nån oidentifierbar snubbe, som aldrig setts på bild från Thailand och ett på en vattenkokare som sett sina bästa dagar... Jag tvivlar. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 Precis nyss, skrev Tommy: Jag känner att jag skriver lite som jag vill, får jag det? Känner mej ledsen och lite upprörd av att du kallar mej dum på internet... Nån som har en bild på den där "Lättkränkt-banketten" vill fylla i en genast! MVH Bry Dig int sitt man i Kåtan 10000 mil från en hempizza och verkligheten fattar man inget & gör väl samma i Los något träsk nära Lao ! Bara skratta o må bra ! Man väljer ju sin Tillvaro ! Tjo Fläng Tommy Hoppas Allt Bra !!! MVH Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 12 minuter sedan, skrev svampen: Bry Dig int sitt man i Kåtan 10000 mil från en hempizza och verkligheten fattar man inget & gör väl samma i Los något träsk nära Lao ! Bara skratta o må bra ! Man väljer ju sin Tillvaro ! Tjo Fläng Tommy Hoppas Allt Bra !!! MVH Svamp Gör du mer i Los? Du verkar ju mest promenera runt och titta på tv? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 16 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Gör du mer i Los? Du verkar ju mest promenera runt och titta på tv? BTT Ja ska man leva i Los går det inte att käka nudlar på 7/11 och droga brudar för att få ett ligg ! Renoverat lägenhet startart 2 st matstånd Promewalken behöver jag för mitt välbiffinnande sen är det väl så Har man aldrig varit här vet man inte vad man pratar om!?!? Men en vardag i Los skiljer sig inte så mycket från Swe Jobba Äta Sova osv! Men Du verkar jobba på Google så jobb i Thailand för En Mytoman kan inte va Svårt ! Tycker Du ska stänga Din stora käft och komma in i VERKLIGHETEN !!! Hoppas på att vi träffas på Din träfff vore Trevligt ? MVH Svamp som lever på Riktigt i LOS ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 Sedan bör det ju påpekas att jag inte tror att herr Chang längre är så aktiv på forumet däremot att hans nick utnyttjas av Bibben och L64 Herr Chang kanske ska vara lite försiktig med att skylta med sina inloggningsuppgifter för Dom muntra herrarna i grannskapet. Men nu är väl skadan redan skedd? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 1 minut sedan, skrev svampen: Ja ska man leva i Los går det inte att käka nudlar på 7/11 och droga brudar för att få ett ligg ! Renoverat lägenhet startart 2 st matstånd Promewalken behöver jag för mitt välbiffinnande sen är det väl så Har man aldrig varit här vet man inte vad man pratar om!?!? Men en vardag i Los skiljer sig inte så mycket från Swe Jobba Äta Sova osv! Men Du verkar jobba på Google så jobb i Thailand för En Mytoman kan inte va Svårt ! Tycker Du ska stänga Din stora käft och komma in i VERKLIGHETEN !!! Hoppas på att vi träffas på Din träfff vore Trevligt ? MVH Svamp som lever på Riktigt i LOS ! Vad säljer du då? FlugSvamp eller? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 1 minut sedan, skrev svampen: Ok är det du som står i mitten då? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Ok är det du som står i mitten då? BTT Sonen honom skulle Du villa träffa TB 7 år !!! Nu kan Du sluta fråga okar inte med frågor från en Brainless!!! Ändrades Oktober 4, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 Det bästa vore att “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 11 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Sedan bör det ju påpekas att jag inte tror att herr Chang längre är så aktiv på forumet däremot att hans nick utnyttjas av Bibben och L64 Herr Chang kanske ska vara lite försiktig med att skylta med sina inloggningsuppgifter för Dom muntra herrarna i grannskapet. Men nu är väl skadan redan skedd? BTT Bibben och HC, kan ni inte bara ge upp och säga som det är? "BTT finns inte, han är skapad för att trolla, och för att ge oss goa skratt!" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 37 minuter sedan, skrev svampen: Ja ska man leva i Los går det inte att käka nudlar på 7/11 och droga brudar för att få ett ligg ! Renoverat lägenhet startart 2 st matstånd Promewalken behöver jag för mitt välbiffinnande sen är det väl så Har man aldrig varit här vet man inte vad man pratar om!?!? Men en vardag i Los skiljer sig inte så mycket från Swe Jobba Äta Sova osv! Men Du verkar jobba på Google så jobb i Thailand för En Mytoman kan inte va Svårt ! Tycker Du ska stänga Din stora käft och komma in i VERKLIGHETEN !!! Hoppas på att vi träffas på Din träfff vore Trevligt ? MVH Svamp som lever på Riktigt i LOS ! Men snälla svampskrälle du har väl inte renoverat lägenheten du hade folk som gjorde det och du åkte bort under tiden säkert samma med matstånden😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 5 minuter sedan, skrev Boa52: Men snälla svampskrälle du har väl inte renoverat lägenheten du hade folk som gjorde det och du åkte bort under tiden säkert samma med matstånden😎 Ho Ho Money Talks nä faktist inte stod o rev ner tapeter själv som Du kamske sett matstånden fixat det mesta själv !!! Och förresten 26 tum på Hojarnana ! Hojt från BKK! Ha Det Lapp MVH Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 1 hour ago, broder tuk tuk said: Sedan bör det ju påpekas att jag inte tror att herr Chang längre är så aktiv på forumet däremot att hans nick utnyttjas av Bibben och L64 Herr Chang kanske ska vara lite försiktig med att skylta med sina inloggningsuppgifter för Dom muntra herrarna i grannskapet. Men nu är väl skadan redan skedd? BTT Skulle aldrig falla mig in att visa mitt lösenord på MPR för någon, speciellt inte då jag har moderators befogenheter. Tönt. 53 minutes ago, Tommy said: Bibben och HC, kan ni inte bara ge upp och säga som det är? "BTT finns inte, han är skapad för att trolla, och för att ge oss goa skratt!" MVH Jag finner det lite märkligt att du med jämna mellanrum ska framföra denna konspirationsteori. Det finns ju då faktiskt fog för att tro att det är du som i själva verket ligger bakom nicket... Den som nämnde det, klämde det Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 6 minuter sedan, skrev Herr Chang: Skulle aldrig falla mig in att visa mitt lösenord på MPR för någon, speciellt inte då jag har moderators befogenheter. Tönt. Jag finner det lite märkligt att du med jämna mellanrum ska framföra denna konspirationsteori. Det finns ju då faktiskt fog för att tro att det är du som i själva verket ligger bakom nicket... Den som nämnde det, klämde det Herr Chang har talat. Jag blånekar och hävdar motsatsen! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 3 timmar sedan, skrev svampen: Sonen honom skulle Du villa träffa TB 7 år !!! Nu kan Du sluta fråga okar inte med frågor från en Brainless!!! Sonen?? Han är ju 100% thai och vad jag sett har väl inte du något thaiblod i dig?? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 2 timmar sedan, skrev Tommy: Jag blånekar och hävdar motsatsen! MVH Ingen mening att hålla på och babbla om denna fråga eftersom bara jag vet vem som har mitt nick nämligen jag själv. Det är varken några hurtfriska resenärer från Glöteborg eller nån krögare ute i Partille. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 (ändrad) 17 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Ingen mening att hålla på och babbla om denna fråga eftersom bara jag vet vem som har mitt nick nämligen jag själv. Det är varken några hurtfriska resenärer från Glöteborg eller nån krögare ute i Partille. BTT OK, vem av er skrev det? MVH Ändrades Oktober 5, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 De svar som (BTT) avgett i den här tråden ger med största tydlighet vid handen att det inte är samma person(er) som skriver bakom nicket. Vem du nu är så har du en långt långt större tankeförmåga än fjanten från TT. Tyder på tidigare deltagande i studentiosa spex. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 6 timmar sedan, skrev Baa: De svar som (BTT) avgett i den här tråden ger med största tydlighet vid handen att det inte är samma person(er) som skriver bakom nicket. Vem du nu är så har du en långt långt större tankeförmåga än fjanten från TT. Tyder på tidigare deltagande i studentiosa spex. Bibben!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu