andrejsdenruskige Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Verkar som att det är folk på väg till kalaset. Redan uppklädd till max Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 GrattisSkickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 3 hours ago, andrejsdenruskige said: Verkar som att det är folk på väg till kalaset. Redan uppklädd till max Instämmer! Den här snitsiga liraren såg jag igår. Jag kör nog något liknande ikväll... Och så stort grattis till HajKaj givetvis!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Stort Grattis till halvseklet Haj Kaj FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Yes, Grattis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Haj kaj, Jag kommer 6dagar för sent och dessutom till chiang mai.Annars skulle jag gärna ha kommit.Hoppas du får en bra dag och grattis. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 🍺🍻🥂🍷🍹🍸🥃🍾💃🏻💃🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis!! 🎂 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis 🎉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Hip hip hurts HajKaj enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Kalaset är igång! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis och välkommen till dö-sidan! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 GRATTIS Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis🎉 Hoppas helrören flödar. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis från udon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Grattis och välkommen på döhalvan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 1, 2019 vi kan väl säg som så, ingen lämnade festen törstig eller hungrig. bilder lär komma senare. Ett Yberstort tack till Er som kom och förgyllde min födelsedag. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 4 minuter sedan, skrev HajKaj: vi kan väl säg som så, ingen lämnade festen törstig eller hungrig. bilder lär komma senare. Ett Yberstort tack till Er som kom och förgyllde min födelsedag. Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Jag får säga som så att du skriver välldigt klart och tydligt så nära efter festen.😁 Men stort GRATTIS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2019 6 timmar sedan, skrev j43: Jag får säga som så att du skriver välldigt klart och tydligt så nära efter festen.😁 Men stort GRATTIS. autocorrekt när den är som bäst.... och tack! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Va är det redan slut? Jag som trodde att ni skulle ha 50 års skiva så var det en 50-årsskiva. Ja grattis då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu