Soengsang Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Tack för igår, blir inte bättre än så på ett kalas. Mvh. Pizzabagarn. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Finns det nån bra tysk resturang som serverar bratwurst o tysk potatissallad, i Pattaya? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Finns det nån bra tysk resturang som serverar bratwurst o tysk potatissallad, i Pattaya? Du kan ju kolla Beef Corner på Soi Honey, den ligger nästan nere vid Second Road mitt emot hotell Baybreeze BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 11 minuter sedan, skrev Soengsang: Finns det nån bra tysk resturang som serverar bratwurst o tysk potatissallad, i Pattaya? Bramburi soi 12 nklua rd är den bästa jag har provat hittills Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 2 minuter sedan, skrev berlitz: Bramburi soi 12 nklua rd är den bästa jag har provat hittills 5 minuter sedan, skrev stefan5300: Du kan ju kolla Beef Corner på Soi Honey, den ligger nästan nere vid Second Road mitt emot hotell Baybreeze Tack... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Frugan och jag vill tacka värdparet för en väldigt trevlig tillställning! Det var förbannat trevligt och jag blev rejält rund under fötterna måste erkännas. Hade inte min bättre hälft varit med hade jag fan inte hittat hem alltså. Stort tack HajKaj!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev Fantomen: .Hade inte min bättre hälft varit med hade jag fan inte hittat hem alltså. Stort tack HajKaj!!! Välkommen till pizzaköket, KohChang också för all del 5555555 PS, HajKaj är bäst! Ändrades Juli 2, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 2 timmar sedan, skrev berlitz: Bramburi soi 12 nklua rd är den bästa jag har provat hittills Kan du lägga bättre adress, hittar inte det du nämner på googlemap, hamnar mellan Jomtien o Pattya Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 9 minutes ago, Soengsang said: Kan du lägga bättre adress, hittar inte det du nämner på googlemap, hamnar mellan Jomtien o Pattya https://www.google.com/maps/place/Bramburi+Restaurant/@12.9682168,100.8991703,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x1ea84337c07727e?sa=X&ved=2ahUKEwip9uqY-ZXjAhW0rHEKHZzfA1gQ_BIwMHoECCwQCA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Kan du lägga bättre adress, hittar inte det du nämner på googlemap, hamnar mellan Jomtien o Pattya Soi 12 Naklua road. Sväng in på soien sen första gränden på högersidan direkt på höger sida ligger det. Finns på fb med karta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Såg nu att fantomen lagt ut länk som är klockren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Taxi!!!!!!!! Grab.......... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 (ändrad) @HajKaj, stort tack för ett jäkla bra party. Det där med spritflarror på bordet är ju grymt trevligt, men man får ju, som du såg på mig senare idag, lida lite dagen efter. Det var det dock värt med råge . För övrigt tyckte jag du var oförskämt pigg idag. Men det är väl så det är med er ungdomar. 😉 Ändrades Juli 2, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Inga bilder??? Jag missar förresten Thailand i år igen... Får stanna hemma och passa min gamle far, kommunen tycker han klarar sej bra utan korttidsboende... Kan bero på att han bor med oss och får en massa hjälp från främst mej men även frugan och grabben, försök förklara det för en paragrafryttare som bara ser sina semesterveckor framför sej... Börjar ledsna på mitt faderland, gubben har bott i kommunen sedan 1967, och betalat många miljoner i skatt genom åren, men nu är han för dyr... Sorry Hajkaj, att jag lipar i din tråd, jag var ju i Thailand för 6 år sedan, det får väl duga... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Det låter som jag missade en kanonfest. Jag var ju på väg dit, men landet Thailand (eller om det var jag själv) lyckas igen med att få en plan att spåra ur. Grattis ännu en gång...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Blev tyvärr inte mycket kort med min telefon men det här lilla hittade jag iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu