Jump to content
IGNORERAD

50 års Skiva på Harrys

HajKaj

Recommended Posts

Tack för igår, blir inte bättre än så på ett kalas.

70184FFB-E013-433B-88EA-7891A115D460.jpeg.b5458d6c8327ab217cd9f9ae63ff2f00.jpeg

Mvh. Pizzabagarn.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

• Svar 140
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• HajKaj

29

• Soengsang

13

• Tommy

11

• Fantomen

9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Finns det nån bra tysk resturang som serverar bratwurst o tysk potatissallad, i Pattaya?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

stefan5300
6 minuter sedan, skrev Soengsang:

Finns det nån bra tysk resturang som serverar bratwurst o tysk potatissallad, i Pattaya?

Du kan ju kolla Beef Corner på Soi Honey, den ligger nästan nere vid Second Road mitt emot hotell Baybreeze

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Soengsang:

Bramburi soi 12 nklua rd är den bästa jag har provat hittills

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev berlitz:

5 minuter sedan, skrev stefan5300:

Du kan ju kolla Beef Corner på Soi Honey, den ligger nästan nere vid Second Road mitt emot hotell Baybreeze

Tack...

Dela på andra sajter

Frugan och jag vill tacka värdparet för en väldigt trevlig tillställning!

Det var förbannat trevligt och jag blev rejält rund under fötterna måste erkännas. Hade inte min bättre hälft varit med hade jag fan inte hittat hem alltså.

Stort tack HajKaj!!!

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Fantomen:

.Hade inte min bättre hälft varit med hade jag fan inte hittat hem alltså.

Stort tack HajKaj!!!

Välkommen till pizzaköket, KohChang också för all del 5555555

PS, HajKaj är bäst!

Ändrades av Soengsang

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev berlitz:

Kan du lägga bättre adress, hittar inte det du nämner på googlemap, hamnar mellan Jomtien o Pattya 

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kan du lägga bättre adress, hittar inte det du nämner på googlemap, hamnar mellan Jomtien o Pattya 

Soi 12 Naklua road. Sväng in på soien sen första gränden på högersidan direkt på höger sida ligger det. Finns på fb med karta.

Dela på andra sajter

Taxi!!!!!!!!

Grab..........

Dela på andra sajter

spooncreek

@HajKaj,  stort tack för ett jäkla bra party. Det där med spritflarror på bordet är ju grymt trevligt, men man får ju, som du såg på mig senare idag, lida lite dagen efter. Det var det dock värt med råge  :-) . För övrigt tyckte jag du var oförskämt pigg idag. Men det är väl så det är med er ungdomar. 😉

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

Inga bilder???

Jag missar förresten Thailand i år igen...

Får stanna hemma och passa min gamle far, kommunen tycker han klarar sej bra utan korttidsboende...

Kan bero på att han bor med oss och får en massa hjälp från främst mej men även frugan och grabben, försök förklara det för en paragrafryttare som bara ser sina semesterveckor framför sej...

Börjar ledsna på mitt faderland, gubben har bott i kommunen sedan 1967, och betalat många miljoner i skatt genom åren, men nu är han för dyr...

Sorry Hajkaj, att jag lipar i din tråd, jag var ju i Thailand för 6 år sedan, det får väl duga...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Det låter som jag missade en kanonfest.

Jag var ju på väg dit, men landet Thailand (eller om det var jag själv) lyckas igen med att få en plan att spåra ur.

Grattis ännu en gång...! 

Dela på andra sajter

Blev tyvärr inte mycket kort med min telefon men det här lilla hittade jag iaf.

spacer.png

spacer.png

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...