HajKaj Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) Jaha, jag hittade inte min 2 år gamla tråd om festen. Så lägger upp en ny här ( om fel forumdel ber jag Moderaten att flytta den.) Den 1 Juli 2019 fyller jag år. Detta vill jag fira, men för att kunna säkerställa att alla får rätt storlek på T-shirt (som behövs för att kunna äta och dricka gratis* hela kvällen. (gäller EJ ladydrinkar och klockringningar)) *för EGET intag. Samt för att kunna boka bord och se till att det finns en bra festmeny så behöver jag en anmälan senast 31/3-2019. Vänlig förstå att anmälan är Bindande då jag måste beställa sagda t-shirts i god tid och jag vill inte slänga bort pengar på t-shirts som inte kommer till användning. Ändrades September 9, 2018 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) KOMMER : HajKaj och Pat (MLS) The Thai Maffia Gang x 12 Ändrades September 9, 2018 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Trevligt... blir väl kalas i DIF tröja då? 🤔 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Tyvärr fel årstid för mig att vara i Thailand men hoppas du får en trevlig fest. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Hmm, dags att börja bearbeta chefen nu då... Tror det är min tur att åka nästa år! Om inte så önskar jag er en underbar fest! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Förresten! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Hade vart roligt, kan tänka mig att det skulle kunna vara 70/30 att jag kan komma. Betalar gärna för t-tröjan i förskott. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Jag som planerat att åka till Sverige redan i slutet av april. Måntro man kan hitta en billig biljett och ta ett par veckors semester. När är deadline? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 3 minuter sedan, skrev rolba: Jag som planerat att åka till Sverige redan i slutet av april. Måntro man kan hitta en billig biljett och ta ett par veckors semester. När är deadline? 2019-03-31. "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 1 minut sedan, skrev Tommy: 2019-03-31. Tack. Jag måste ha läst varannan rad bara. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Ska fråga frugan om lov “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Tyvärr anländer jag först den 17 juli. Men vem vet, festen kanske håller på än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 23 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ska fråga frugan om lov Tror jag du inte behöver, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Har svårt för att planera nästan ett år i förväg, men jag har skrivit in datumet i kalendern! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Får jag vara med?? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2018 19 timmar sedan, skrev Naam jai: Trevligt... blir väl kalas i DIF tröja då? 🤔 😃 Nej för att alla ska kunna trivas och ha skoj utan att behöva känna sig obekväma kommer t-tröjorna vara i en neutralare färgkombination. Men har inte riktigt lyckats hitta någon sådan ännu...... kanske Kryptonix lila? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2018 17 timmar sedan, skrev Soengsang: Hade vart roligt, kan tänka mig att det skulle kunna vara 70/30 att jag kan komma. Betalar gärna för t-tröjan i förskott. Om du kommer så ingår den i festbudgeten naturligtvis. Jag vill dock inte sitta med ett antal tröjor till folk som sagt att dom ska komma och sedan inte dyker upp.... ;-D Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2018 14 timmar sedan, skrev ragson: Får jag vara med?? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Så klart att du får. Utan dig skulle det kännas väldigt tomt på Harrys. ❤️❤️❤️ Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 26 minuter sedan, skrev HajKaj: Om du kommer så ingår den i festbudgeten naturligtvis. Jag vill dock inte sitta med ett antal tröjor till folk som sagt att dom ska komma och sedan inte dyker upp.... ;-D Förstår just att du inte kan sitta med en massa tröjor för stillar som inte dyker upp. Är jag hemma så kommer jag, som planeringen är så är jag hemma och kommer. Men kan inte säga till 100% därför kan jag förskottsbetalning så slipper du sitta med den kostnaden för mig.....det var så jag tänkte. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2019 Jaha då är vi inne på slutspurten. Dags att starta planeringen. Lyfter upp denna tråd så att ni har lite tid på Er att göra planer. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 15 timmar sedan, skrev HajKaj: Jaha då är vi inne på slutspurten. Dags att starta planeringen. Lyfter upp denna tråd så att ni har lite tid på Er att göra planer. Du får ta in BTT så får du ett proffs som fixar allt!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2019 On 2019-01-04 at 18:46, skrev audirs2: Du får ta in BTT så får du ett proffs som fixar allt!😆 hmm till skillnad mot den ärade brodern så dyker jag upp på mina träffar. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2019 (ändrad) går inte att redigera in anmälningarna i det första meddelandet. Får göra uppdateringar allt eftersom anmälningarna kommer in....( om det nu kommer in några...) HajKaj och MLS The Thai Maffia Gang x 12 Ragsson Samme och Nok Ändrades Januari 11, 2019 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2019 (ändrad) Okej pojkar och flickor. Det är nu endast 30 dagar kvar att anmäla intresse. Så har du planerat ordentligt nu? Skyll inte på mig om du inte har det, jag har iaf varit ute i god tid med vart och när denna fest ska vara HAHAHAHA så här ser anmälningslistan ut för tillfället... HajKaj och MLS The Thai Maffia Gang x 12 Ragsson Samme och Nok Billy och Gaem Gian Mauritz med dam Jive med fru. Joe & Bua ser ut som om ca halva Harry´s blir uppbokat iaf... Ändrades Mars 1, 2019 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 1, 2019 Dela Inlagd Mars 1, 2019 46 minuter sedan, skrev HajKaj: Okej pojkar och flickor. Det är nu endast 30 dagar kvar att anmäla intresse. Så har du planerat ordentligt nu? Skyll inte på mig om du inte har det, jag har iaf varit ute i god tid med vart och när denna fest ska vara HAHAHAHA så här ser anmälningslistan ut för tillfället... HajKaj och MLS The Thai Maffia Gang x 12 Ragsson Samme och Nok Billy och Gaem Gian Mauritz med dam ser ut som om ca halva Harry´s blir uppbokat iaf... Var vänlig sätt upp Jive med fru. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu