Jump to content
stefan5300

Åter en resa till Pattaya.

Recommended Posts

stefan5300
15 minuter sedan, skrev Bibben:

Cum from your thai bf? Nej tack,

Allvarligt, är du så desperat, så visst ... när allt du kan säga är personliga påhopp, du skämmer ju bara ut dig själv. Grattis!

Ja jag skrev ju att du kanske ser men det gjorde du tydligen inte, jag har väl inte sagt någonting och du tar nog dig själv på stort allvar.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

broder tuk tuk

Jag tycker inte Stefan5300 ska få skit för att han påpekade att julbordet på svenskstället inte uppfyllde vad dom utlovade.

Tvärtom så är det ju bara bra att det skrivs om slarvet och den falska reklamen så kanske ägarna skärper sig till nästa gång.

Om nu Stefan enbart hade klagat till ägarna så hade ju inte ett X antal andra personer fått reda på missförhållandena.

BTT

• Ge karma 1
  • Fint 2

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Bibben:

Japp mycket , en god vän, Mait alltså. S5300 är en riktigt mobbare och bitter person, hatar alla som har nån typ av framgång eller flyger/äter/mår/bor bra, eller enkelt uttryckt (så han ska förstå) har det bättre än vad han har i sitt smutsiga "hem". 

Hur vet du att Stefans hem är smutsigt?  Har du besökt honom?

BTT

• Fint 2

Boa52
49 minuter sedan, skrev Bibben:

Cum from your thai bf? Nej tack,

Allvarligt, är du så desperat, så visst ... när allt du kan säga är personliga påhopp, du skämmer ju bara ut dig själv. Grattis!

Och dina inlägg är dom inte personlig påhopp ??

• Ge karma 3
  • Fint 3

stefan5300
1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Hur vet du att Stefans hem är smutsigt?  Har du besökt honom?

BTT

Han såg väl en sotfläck i mitt kylskåp en gång som någon annan skrev om och sedan sitter jag visst i ett ruttet risfält också men hur fan ser ett ruttet risfält ut.

• Haha 6

stefan5300
1 timme sedan, skrev Boa52:

Och dina inlägg är dom inte personlig påhopp ??

Ja jag är förvånad att jag inte blivit avstängd, han brukar ju grina ut hos en av moderatorerna när han anser sig blivit påhoppad:rotfl:.

• Ge karma 2
  • Fint 1

broder tuk tuk
45 minuter sedan, skrev stefan5300:

Han såg väl en sotfläck i mitt kylskåp en gång som någon annan skrev om och sedan sitter jag visst i ett ruttet risfält också men hur fan ser ett ruttet risfält ut.

Det som jag alltid haft svårast för hos Bibben och för den delen vissa andra medlemmar med är att dom sätter sig på höga hästar och anser att dom är mycket intelligentare än dom flesta andra människor. Vilket ofta tar sig uttryck i en föraktfull och nedlåtande attityd mot så kallade mindre vetande personer.

Sen ska inte Bibben göra narr av att du har en viss övervikt.  Jag har ju träffat och sett Bibben i verkliga livet och han tillhör inte jordens smalaste karlar om man säger så.

Men jag har ju haft att göra med Bibben i snart 20 år och han är aldrig sen att vara elak mot framförallt personer han anser vara idi*ter.

Tyvärr är det som du skriver att han alltid har haft ett fripass på forumet mest tack vare vänskap med moderator Chang.

BTT

• Ge karma 4
  • Fint 3
  • Haha 1

Boa52
43 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja jag är förvånad att jag inte blivit avstängd, han brukar ju grina ut hos en av moderatorerna när han anser sig blivit påhoppad:rotfl:.

Bara lung det kommer nog bara dom nyktrat till så dom vet vad det handlar om. läste deras fylletråd förut så

man vet alldrig vad som händer😎

• Haha 4

stefan5300
30 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Det som jag alltid haft svårast för hos Bibben och för den delen vissa andra medlemmar med är att dom sätter sig på höga hästar och anser att dom är mycket intelligentare än dom flesta andra människor. Vilket ofta tar sig uttryck i en föraktfull och nedlåtande attityd mot så kallade mindre vetande personer.

Sen ska inte Bibben göra narr av att du har en viss övervikt.  Jag har ju träffat och sett Bibben i verkliga livet och han tillhör inte jordens smalaste karlar om man säger så.

Men jag har ju haft att göra med Bibben i snart 20 år och han är aldrig sen att vara elak mot framförallt personer han anser vara idi*ter.

Tyvärr är det som du skriver att han alltid har haft ett fripass på forumet mest tack vare vänskap med moderator Chang.

BTT

Ja de två fick ju "Ola med b" att sluta skriva på forumet men han är tillbaka under ett annat smeknamn som tur är.

Guest wUThai

Var är den mesigaste moderatorn @swedenfarang nu? Mig stängde han av i 24 för att jag var lite dum mot mammas lilla pojke. Bibben,  sluta spela så hård det är så jävla opassande så du blir inte annat än patetisk, du är ju en sån jävla liten mesjävel så hälften vore nog. Kryp hem till mamma igen och knip igen brödfittan. Stein nämner ordet keyboard warrior.... ska man skratta eller gråta? Trollet vågar inte ens stå för det han skriver under sitt riktiga nick... hur jävla lam får man bli? Undra om Bibben och Stein är ett par?! :mdr:

Ska vi se om jag blir avstängd igen av @swedenfarang eller nån annan.

Konstigt att folk tröttnar på MPR! 

HuaHindinnge
4 timmar sedan, skrev Atom:

Jag och Stefan5300 har haft våra duster och jag hade också lite synpunkter på hur han hanterande kritiken av julbordet på Harrys.

Vill man kritisera någon, och det kan det givetvis finnas fog för, så tycker jag ändock att det bör finnas lite värdighet och visa gränser i kritiken. Använda postade bilder för att förminska någon tycker jag är en bit över den gränsen.   

Det finns säkert dom som vill se bilder på sig själva förminskade. 

555😂555

Edited by HuaHindinnge
  • Haha 3

Tommy
20 timmar sedan, skrev Tommy:

Stefan, häll spadet i några mindre flaskor så borde det funka, OM det nu är nån som är sugen på det förstås.

MVH

17 timmar sedan, skrev hamnoi:

Ingen som undrar det självklara... Vem fan vill ha gammalt fiskspad:surprised:?

Jo..

MVH