Jump to content
thomas001

Fulwiskey?

Recommended Posts

hakancnx
Inlagd (ändrad)

Var försiktig. Finns mycket kopior. 

Har själv köpt Absolut där. Verkar vara äkta men ska kolla alkoholstyrkan också. 

Ändrades av hakancnx

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
svampen

Ja 300 Bath säger väl det mesta ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
judazzz
5 hours ago, thomas001 said:

Var i MaeSot igår och stämplade mitt pass. Vid den stora marknaden under bron till gränsen mot Burma står det fler och fler Burmeser med egna stånd på gången utmed floden och kränger allt mellan himmel och jord.

Inhandlade ett helror Johnnie Walker till det facila priset av knappt 300 Baht.

Nu är denna wiskey inte min favorit men duger med mycket is och Cola.

wi1.jpg.4c784646de5409da0932694ad638f4b7.jpg

Till experterna på MPR: Äkta importerad Red Label eller inte?

Jag har svårt att tro att det är ett genuint helrör JW.  Om den är inhandlad vid bron men det kan vara stöld gods och en flaska som skeppats ut ifrån JWs destelleri i närområdet. Jag köpte 2 flaskor smirnoff på Russian market phnom phen för 10 us. $. Dom varken smakade terpentin eller Lao kao. Utmärkta att använda till caprinoshka. I samma stånd således även Marlboro cigg limpor för  4 us $ , låter väldigt billigt men köpte inga då jag inte röker.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai

Skulle inte ens överväga att dricka den whiskyn. Minsta lilla misstanke om att det är fulwhisky eller fulsprit går fetbort! Sen får det vara hur billigt som helst.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

• Ge karma 4
  • Ojojoj 1
  • Tummen upp 2
  • Tråkigt 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
burrabus

Skåål på er gubbar nå blir du lika glad på denna flaska som någon annan stackare 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
SatanG
1 timme sedan, skrev burrabus:

Skåål på er gubbar nå blir du lika glad på denna flaska som någon annan stackare 

Ja eller lika blind kanske :-)

/ SatanG

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
thomas001

Har luktat och smuttat på den s.k Wiskeyn igår. Nu är jag ingen expert men lukt och smak helt ok. Jag lever och ser fortfarande. 

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
burrabus
4 minuter sedan, skrev thomas001:

Har luktat och smuttat på den s.k Wiskeyn igår. Nu är jag ingen expert men lukt och smak helt ok. Jag lever och ser fortfarande. 

Int säljer de va skit som helst same same butdiffrent helan går sjung hoppfadderalla lej den som inte helan tar den heller inte halvan får 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Batting
On 2018-07-09 at 13:21, skrev thomas001:

Var i MaeSot igår och stämplade mitt pass. Vid den stora marknaden under bron till gränsen mot Burma står det fler och fler Burmeser med egna stånd på gången utmed floden och kränger allt mellan himmel och jord.

Inhandlade ett helror Johnnie Walker till det facila priset av knappt 300 Baht.

Nu är denna wiskey inte min favorit men duger med mycket is och Cola.

wi1.jpg.4c784646de5409da0932694ad638f4b7.jpg

Till experterna på MPR: Äkta importerad Red Label eller inte?

Var den väl försluten så är det säkert okej. 

• Skål 1
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Batting
52 minuter sedan, skrev M33:

Jo tack, det var ett bra tips. Lika bra som att kolla att krokodilerna på Ralph Lauren skjortan satt på rätt avstånd från kragen.

Hur stor är chansen att någon som håller på med t.ex. träsprit skulle anstränga sig att skaffa rätt flaska med förslutningsanordning samt kartong?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618
3 minuter sedan, skrev Batting:

Hur stor är chansen att någon som håller på med t.ex. träsprit skulle anstränga sig att skaffa rätt flaska med förslutningsanordning samt kartong?

Väldigt stor

https://www.thaivisa.com/forum/topic/945624-thought-the-black-label-gave-you-a-headache-lately-heres-why/#comment-11193641

https://www.bangkokpost.com/news/general/1452402/fake-whiskey-scam-busted-200-crates-seized

• Ge karma 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy