Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls VM


Cavemannen

Får ni titta på Fotbolls VM?  

49 röster

  1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

    • Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      41
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5


Recommended Posts

kenneth073
1 timme sedan, skrev wUThai:

Hehe! Vi kör på det. För mig förblir du en tragisk halvfigur. Vad du tycker om mig är helt oväsentligt. Du fattar helt enkelt inte... inte mycket man kan göra åt det. 

Att du alltid överskattar dig själv ,Fnatte.Därmed sagt att du inte ska underskatta  alla andra.kvack,Kvack kvack

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 695
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    44

  • hamnoi

    42

  • Peolito

    37

  • GreenValley

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inte mycket att säga om. Idag var flytet från tidigare matcher(utom mot Tyskland) med några turmål som följd som borblåst

samtidigt som man inte var lika mycket på tå i man mot manspelet. Bra gjort ändå av Jannes gäng att ta sig till kvartsfinal

med tanke på spelarmaterialet. Får hoppas dem får fram någon riktigt duktig anfallare till nästa mästerskap. Ett mål på fem

matcher är ju alldeles för dåligt.

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
3 timmar sedan, skrev kenneth073:
Att du alltid överskattar dig själv ,Fnatte.Därmed sagt att du inte ska underskatta  alla andra.kvack,Kvack kvack

Vet inte hur du tänkte där? Det var väl du som önskade att träffa mig i Pattaya? Men kör på det.. Jag träffar och umgås med folk som jag själv väljer och som ömsesidigt vill träffa mig. Har träffat ett gäng från MPR. Och hör och häpnar! Jag har kontakt med ett flertal MPR-medlemmar per telefon och nätet. Vilka jag känner är väl ingen hemlighet. En del har jag blivit väldigt bra vän med. Tänka sig! Vad du och gröngölingen tycker om mig känns extremt oviktigt och meningslöst för mig! Retar jag upp er så är det en vinst för mig.

Whoop!

c93f39a2e0d5701f4f68fc7099d2be23.jpg



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
3 timmar sedan, skrev Stoneys:

 

Har kanske semester i september, bättre en valfri på Hooters i Pattaya utan övervakare. 😉

hooters? Har du råd med det? :mdr: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte hur du tänkte där? Det var väl du som önskade att träffa mig i Pattaya? Men kör på det.. Jag träffar och umgås med folk som jag själv väljer och som ömsesidigt vill träffa mig. Har träffat ett gäng från MPR. Och hör och häpnar! Jag har kontakt med ett flertal MPR-medlemmar per telefon och nätet. Vilka jag känner är väl ingen hemlighet. En del har jag blivit väldigt bra vän med. Tänka sig! Vad du och gröngölingen tycker om mig känns extremt oviktigt och meningslöst för mig! Retar jag upp er så är det en vinst för mig.

Whoop!

c93f39a2e0d5701f4f68fc7099d2be23.jpg&key=6c517fc6b5bf2618f47bbad651f858c5f8bc839a966df8ecc803fca0df1be0f8



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 


Skulle fan aldrig falla mig in att umgås med någon jävla MPRare.
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev wUThai:

hooters? Har du råd med det? :mdr: 

Nä, men jag kan ju lova att jag bjuder för du får inte gå dit utan övervakare 😉 så då blir det inte av 😉

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Nä, men jag kan ju lova att jag bjuder för du får inte gå dit utan övervakare [emoji6] så då blir det inte av [emoji6]
Vad bra! Då ses vi på Hooters utan övervakaren. Ha mycket pengar för det blir inte billigt! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai


Skulle fan aldrig falla mig in att umgås med någon jävla MPRare.
Hehe! Smart av dig. För när man väl börjat umgås med dom så blir man aldrig av med dom! Men man är ju inte lika smart som uncle bob! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jävla piss att vm är över... Inte riktigt sjunkit in att det är över. :(

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas på Frankrike-England i final.. 2-1 till fransoserna, 2 mål av Mbappé!

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Lite får du väl tåla,😎

Citat

 

Lite får du väl tåla ,du är inte så dålig själv att slänga käft. nej jag har aldrig önskat träffa dig i Pattaya mej vetligen hm,skulle inte ha något emot det iofs .

Skulle säkert va kul.o tjöta med dig.

Ang tråden så varför inte Kroatien -Belgien i final.

Tror Kroatien kommer bli en obehaglig motståndare för England

Link to comment
Dela på andra sajter

mickepatong

Hej Kära Thai-svenskar =)

Hur gör ni för att titta på Fotbolls VM och överhuvudtaget svenska kanaler i Thailand? Jag köpte en månad från https://iptvtech.me/ och tyckte det fungerar över förväntan samt att priset va ju oslagbart. Men min fråga är, hur lagligt är detta framför allt i Thailand? Min tolkning efter lite google sökningar är att det är en gråzon men kanske finns någon annan som är mer insatt i området eller har övriga tips för Svenska kanaler i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner:

Khao lak VM team

1.jpg

2.jpg

Grottis Fan Club?

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
10 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Grottis Fan Club?

 

Mvh. SWED THAI

Och vem ar Grottis!!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Och vem ar Grottis!!

Mannen i Grottan

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
13 timmar sedan, skrev SWED THAI:

Mannen i Grottan

 

Mvh. SWED THAI

På Svalbard!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla piss att vm är över... Inte riktigt sjunkit in att det är över. default_sad.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk


Knappast över.

Jättespännande matcher kvar.
Ska bli kul att se.
Tycker jag iallafall.
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kära Thai-svenskar =)

Hur gör ni för att titta på Fotbolls VM och överhuvudtaget svenska kanaler i Thailand? Jag köpte en månad från https://iptvtech.me/ och tyckte det fungerar över förväntan samt att priset va ju oslagbart. Men min fråga är, hur lagligt är detta framför allt i Thailand? Min tolkning efter lite google sökningar är att det är en gråzon men kanske finns någon annan som är mer insatt i området eller har övriga tips för Svenska kanaler i Thailand?
Fotbolls vm i Thailand går gratis på öppna vanliga kanaler.

3 olika kanaler är inblandade.

5-HD
TRUE4U
amarin tv (nåt sånt typ)

Terrestiella.
DVB-T2

Själv tar jag emot dom men en liten antenn typ billgast möjliga med 2 spröt som står ovanpå min TV.

Kanonbild i HD.
Dessutom kan man välja ljud så man får engelsk kommentator.

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minutes ago, 65Selander said:

Hur jävla dum kan man bli?

Lika dum som en engelsk hooligan, dummare går nog inte  :-) 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Uppladdning inför semifinal 1, kanske en så kallad moralisk final mellan Frankrike och Belgien. Svårtippat som bara den. Känslan säger Frankrike trots allt, och eftersom jag ska kolla matchen med fransmän så får mitt tips bli Frankrike.  Ska bli en kul match att se oavsett hur det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt av FIFA!

Hoppas att åtminstone några av dem kan resa!

Bild snodd från Tallviking i en annan tråd.

fifa_jpg_3264aebe3ab8983309f91d04afa6eea2.jpg.c6cc0170525740b98e9478d147c7ac8a.jpg

 

Och det skrevs innan det var klart att de skulle lyckas rädda pojkarna.

 

MVH

 

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...