Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls VM


Cavemannen

Får ni titta på Fotbolls VM?  

49 röster

  1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

    • Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      41
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5


Recommended Posts

spooncreek
31 minutes ago, wUThai said:

Mja, det vette fan. Limpar, var världens bästa spelare på träning. Tyvärr så led han av dåligt självförtroende precis som Torbjörn Nilsson. Två fantastiskt bra fotbollsspelare när nerverna var under kontroll. Kunde blivit riktigt stora världsspelare om självförtroendet varit med dom.  

I beg to differ 😉, lite i varje fall. Han vann ju trots allt engelska ligan med Arsenal -91, låt vara att kvalitén var sämre då under Tipsextraepoken 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 695
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    44

  • hamnoi

    42

  • edvardpop

    37

  • Peolito

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai
Precis nyss, skrev spooncreek:

I beg to differ 😉, lite i varje fall. Han vann ju trots allt engelska ligan med Arsenal -91, låt vara att kvalitén var sämre då under Tipsextraepoken 

Han var bra i Arsenal. Jag tror det var Arsenals tränare som sa att Limpar var världens bästa spelare på träning. Det han menade med det var just att Limpar saknade självförtroendet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

VI ÄR SVERIGE, ALLA ANDRA KAN GÅ HEM.

KOM IGEN SVERIGE och Guidetti peppar från bänken

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett rätt kul perspektiv på hur det egentligen (?) var -94, av Erik Niva

 

Såhär i efterhand är det lätt att glömma bort, men i det där 94-laget fanns gott om spelare som riskerade att sjunka ner i den bortglömda anonymiteten.

Thomas Ravelli var en ifrågasatt och faktiskt ganska illa omtyckt målvakt som hade blivit 34 år gammal utan att lyckas bli utlandsproffs. Matchräddaren Kennet Andersson var en tilltufsad Caen-anfallare som varit hemma och vänt i Norrköping efter en mardröm i Mechelen.

Väldigt många svenskar såg Klas Ingesson (petad i PSV) som en knotig skogshuggarspelare, och uppfattade Håkan Mild (svårt i Servette) på ungefär samma sätt.

I truppen hade vi tre spelare i skiktet under den europeiska toppen (Benfica, Napoli och Parma), men inte en enda representant från någon riktig storklubb.

Både Jocke Björklund och Pontus Kåmark spelade i den där kvartsfinalen, utan att ens vara särskilt nära att komma vidare från IFK Göteborg.

Idag känns det ju inte så – för idag ser vi ett gäng odödliga 94-hjältar – men faktum är att den där truppen inte gick in i sitt VM med särskilt mycket högre status än den här spelargruppen mötte det här mästerskapet med.

https://www.aftonbladet.se/a/3jO0gd

 

Själv minns jag att jag var skitsur på Tommy Svensson för att han petade Anders Limpar, som i mitt tycke var Sveriges bäste spelare då , och som gjorde en del avgörande insatser i kvalet till VM. Än idag vill jag tro att det gått än bättre om han fått mer speltid....

 

 

 

 

Som jag minns hade jag inget till övers för ingesson

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Som jag minns hade jag inget till övers för ingesson

 

 

Var nog bara vi blåvitare som hade det😂

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

När man går bort till restaurangens projektor bild så märker man att LCD element är fukt skadat.

Suck.
be087fce79adc4448f74a2b0d1f35b2a.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nu är man uppvärmd! Nu jävla tar vi detta!! [emoji109][emoji109][emoji109]

feb6a177b115a68aeaa25338ec3f3d02.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige kl 16.58, Var är folket ?????

 

20180707_155944.thumb.jpg.148afa53567eebdd97f71c3bebc368f7.jpg

Ändrades av Thaiger
Link to comment
Dela på andra sajter

Surt sa räven!

England behöver en hörna. Det är en viss kvalitets skillnad. Fint mål men åt fel håll. Bra hörna lagom längd, otrolig nick  tror han var 1m högre än svenskarna. precis där den ska sitta.

Kör hårt nu Sverige vi behöver massor med chanser. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Thaiger:

F-n det blir nog fulöl efter detta.

Dunken åker fram. Nu har fish and chips ätarna haft flera chanser till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Så jävla dålig fotboll! Vi ska vara glada att England suger med. Men Sverige, vad fan är det som händer??? Sjukt dåliga!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Så jävla dålig fotboll! Vi ska vara glada att England suger med. Men Sverige, vad fan är det som händer??? Sjukt dåliga!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Halvleken suger dromedarpung, men en kvar att visa vem som är chef.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sövande. Lätt sämsta kvartsfinal så här långt föga förvånande. Inget lag är värt att spela semi.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Sämsta halvleken hittills. 

Kom igen o visa lite jävlarannama 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Visste det skulle bli otur när jag drog till puben! Frugan har jobbat varje match efter att Sverige gick vidare från gruppen och jag har suttit hemms och kollat! Nu drog jag hem från puben och den jävla whiskyn ska åka ner i strupjävlen som det vore ett F1 race! Nu jävlar kamma vi till oss! Frugan jobbar idag btw!

 

 

e45b3f35bca63869b38a37941c76a033.jpg&key=eaa6c30e8b17a53c619a2c6dbde11f3dfb2dfdafee7503179b41769cb313d053

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint anfall av Sverige nu. Mera sådana så är vi ikapp. Hoppas de vaknat nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dunken är tom, djkla  thailändare: Blir en svartöl denna svarta dag.

 

20180707_dunk.thumb.jpg.432f23e382fff87b06e384bb5ddecc49.jpg

Forsberg ut nu ska det bli mål.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Dagens tips. Passa inte Sop-Berg för då blir det garanterat inte mål! [emoji53]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Skådespelartalangerna har inte haft mycket utdelning den här matchen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guidetti känns lite som Berg. Varför inte khiese-thelin.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen för att Janne o co vet att Keso inte tillför så mycket.

 

Kan inte låta bli att förundras över att folk på mpr kan coacha laget bättre än Janne o co som ser spelarna 24/7😂😂😂

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...