Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls VM


Cavemannen

Får ni titta på Fotbolls VM?  

49 röster

  1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

    • Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      41
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5


Recommended Posts

55 minuter sedan, skrev wUThai:

Lite så är det. Det känns helt enkelt konstig överlag. :)

 

Som tur är drar det igång imorgon igen! 

 

Första matchen. Utuguay - Frankrike. Hoppas på Frankrike och tror dom tar det. 

Andra matchen. Brasilien - Belgien. Hoppas innerligt att Belgien krossar Brasilien! Det ultimata hade varit om Neymar filmar och får rött kort för det! Och genom hans utvisning så vinner Belgien! Då kan han glömma att åka tillbaks till Brasilien på ett bra tag! Hoppas innerligt att det inträffar! :mdr:

 

Blir inte lättare precis för Uruguay nu om inte Cavani kan vara med mot Frankrike pga vadskadan. Tråkigt i så fall. Hans samarbete med Suares

med efterföljande avslut till 1-0 målet mot Portugal är ju så snyggt att man blir tårögd...

 

 

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 695
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    44

  • hamnoi

    42

  • edvardpop

    37

  • Peolito

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

19 minuter sedan, skrev spooncreek:

Kul att du är intresserad av Fotbolls-VM, välkommen till tråden. Vad tror du om Frankrike -Uruguay i morgon, jag tror på Uruguay, i alla fall om Cavani spelar.

Visst är jag, har postat i den tidigare vilket tydligen gått dig förbi, tror ingenting om den matchen faktiskt då fotbollsintresset inte är tillräckligt stark för att jag ska engagera mig i matcher där Sverige inte är med och spelar, men visst, tror varken Uruguay eller Frankrike har en chans mot Brasilien och hoppas verkligen Sverige spöar skiten ur England och Kroatien vinner över Ryssland, vore kul om Sverige vart i final mot Brasilien, men det är nog att vara lite för optimistisk..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
55 minuter sedan, skrev Bananen:

Visst är jag, har postat i den tidigare vilket tydligen gått dig förbi, tror ingenting om den matchen faktiskt då fotbollsintresset inte är tillräckligt stark för att jag ska engagera mig i matcher där Sverige inte är med och spelar, men visst, tror varken Uruguay eller Frankrike har en chans mot Brasilien och hoppas verkligen Sverige spöar skiten ur England och Kroatien vinner över Ryssland, vore kul om Sverige vart i final mot Brasilien, men det är nog att vara lite för optimistisk..

Inte alls otroligt scenario då de flesta har trott att Sverige inte ens skulle ha gått vidare ifrån gruppspelet. 

94 hade Sverige fått silver om vi hade varit på den andra halvan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev Bananen:

 tror varken Uruguay eller Frankrike har en chans mot Brasilien 

Det tror jag att båda har !

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar nästan aldrig på sport längre,förutom hockey så har intresset nästan försvunnit helt men nu har lite VM-frossa satt in.

Mitt gammla unibetkonto hade blivit avaktiverat så reggade ett nytt,nu jävlar ska degen in😝

 

300028021_Skrmklipp.thumb.PNG.bc8e2eca5f8d86ba075a462ac85d216e.PNG

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev conservator:

Det tror jag att båda har !

Tja, jag är ju bara en lekman inom ämnet, så du har säkert rätt..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
8 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Inte alls otroligt scenario då de flesta har trott att Sverige inte ens skulle ha gått vidare ifrån gruppspelet. 

94 hade Sverige fått silver om vi hade varit på den andra halvan. 

Tycker att Sverige gjort det jäkligt bra, kanske inte något bländande spel men de får ju spela efter sina resurser.

Tomas Brolin sa en bra sak efter vm 94, "bättre att vinna ett brons än att förlora ett guld och få ett silver".

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Äntligen fotboll igen! 🥃[emoji109]

Grodätarna hoppas vi på idag såklart!

Whoop!

b3dc5c263aa8bf48093dd44509f6d7e3.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar framsidan på dagens METRO!!!

 

sodoff.jpg.e9f93e06ce255a2c7f5415b61b47e19e.jpg

 

För engelsmän betyder fingrarna, ungefär som enbart det gulmålade fingret för resten av mänskligheten...

 

so2.png.eadbefeb46d0f2a73a5d232735dcabd5.png

 

sod3.gif.8a6306c201ae233704dc2829c268ba58.gif

 

Undrar om de som valde den bilden visste om det!

:yarr:

 

MVH

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul för wUttan!

Snyggt mål!

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre får snigelätarna vinna än laget med vampyren suarez.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Veva på plan. Då åker oban fram.IMG_2668.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Adios muchachos! [emoji109]
 
Whoop! 
 
IMAG0525.thumb.jpg.1c246a87b8047dcd1eea2c8b4b160281.jpg
 
Whoop!
8291bdc76ec05058fd37e86ea3792fc9.jpg

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Inte alls otroligt scenario då de flesta har trott att Sverige inte ens skulle ha gått vidare ifrån gruppspelet. 

94 hade Sverige fått silver om vi hade varit på den andra halvan. 

Ja 94 kunde säkert slutat på rätt många sätt.
Var det inte då vi hade Brasilien i semi och Martin Dahlin sprang ifrån var enda passning.
Han hade varit kanonbra hela turneringen, men när det drog ihop sig så betedde han sig väldigt konstigt.
Efter VM så fick han inte spela vidare i sitt klubblag eller något sådant konstigt, och han fick inte heller säljas vidare.
Han blev skjortförsäljare. 

Ändrades av Batting
Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Batting:

Ja 94 kunde säkert slutat på rätt många sätt.
Var det inte då vi hade Brasilien i semi och Martin Dahlin sprang ifrån var enda passning.
Han hade varit kanonbra hela turneringen, men när det drog ihop sig så betedde han sig väldigt konstigt.
Efter VM så fick han inte spela vidare i sitt klubblag eller något sådant konstigt, och han fick inte heller säljas vidare.
Han blev skjortförsäljare. 

Mmm, och sen Roma och några lag till innan han blev agent.

Somna om nu tröttmössan.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev hamnoi:

Mmm, och sen Roma och några lag till innan han blev agent.

Somna om nu tröttmössan.

Han representerade väl Borussia Mönchengladbach under VM 94. Samma år som han bestämde sig för att lansera sitt modemärke Dahlin Shirts. Sov gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
7 minuter sedan, skrev Batting:

Han representerade väl Borussia Mönchengladbach under VM 94. Samma år som han bestämde sig för att lansera sitt modemärke Dahlin Shirts. Sov gott!

Ja och han spelade där ytterligare två år efter VM-94!

Så var har du hört det där med att han inte fick spela kvar?

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13
7 minuter sedan, skrev Batting:

Han representerade väl Borussia Mönchengladbach under VM 94. Samma år som han bestämde sig för att lansera sitt modemärke Dahlin Shirts. Sov gott!

 

Här har ni hans karriär.

 

 

dahlin.PNG.203cd4a5dfee1db24c72bf47136f1521.PNG

 

 

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev nissehult_13:

 

Här har ni hans karriär.

 

 

dahlin.PNG.203cd4a5dfee1db24c72bf47136f1521.PNG

 

 

Du var lite snabbare......

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...