Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls VM


Cavemannen

Får ni titta på Fotbolls VM?  

49 röster

  1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

    • Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      41
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5


Recommended Posts

Hade en bra känsla matchen igenom trots att schweizarna inte var ofarliga. Tyckte iof sig inte dem

hade så många riktigt giftiga målchanser. Åter igen. Grym försvarsinsats av Jannes gäng!

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 695
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    44

  • hamnoi

    42

  • Peolito

    37

  • GreenValley

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Säger bara Gustav Svensson ,kunglig göteborgspöjk!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad gott detta! Med lite tur och bra spel så är ju en final plats inte helt omöjlig ju.

Först England och sedan Ryssland eller Kroatien, inte några lag som direkt skrämmer mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Firar!!!

Körde Blågul igen, vågade inget annat!

vm.thumb.jpg.1b8b24bc16d37ec3f27902ee6dec8e95.jpg

 

Blågul var nästan slutsåld hos det lokala monopolet!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Säger bara Gustav Svensson ,kunglig göteborgspöjk!
Vem är det? [emoji16]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jävla skit att det är Tisdag! Annars hade finwhiskyn klunkats rätt ur flaskan! Men den åker på Lördag! [emoji106][emoji173]️

 

Vatten igen!

 

4a40223d8dc4211d13edf35174897c49.jpg

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev wUThai:

Vem är det? emoji16.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Gustav Svensson 4

Gör en heroisk insats på mittfältet. Stängde det mesta på mitten och stod rätt nästan hela tiden. Vann en del dueller också.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Gustav Svensson 4

Gör en heroisk insats på mittfältet. Stängde det mesta på mitten och stod rätt nästan hela tiden. Vann en del dueller också.

Kollade jävla inte på IFK Göteborg idag. :)

Vann IFK? ;)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev wUThai:

En extra eloge till Olsen och Augustinsson, så helvetes bra matchen genom! Satellit-foppa får också MVG. Sop-Berg är fortfarande ett sop-Berg. :)

Ja Berg har inte varit speciellt bra! Kanske bättre att sätta honom som reserv nästa match! Sen kan han komma in och avgöra (förhoppningsvis mot England) 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev nana:

Ja Berg har inte varit speciellt bra! Kanske bättre att sätta honom som reserv nästa match! Sen kan han komma in och avgöra (förhoppningsvis mot England) 

 

 

Mja, kanske det?! Men han har verkligen varit usel... han ska producera mål och det har han ju misslyckats med totalt. Ingen kan säga att han varit bra.. påstår man nåt annat så kanske man ska fortsätta och titta sunksvenskan istället. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Mja, kanske det?! Men han har verkligen varit usel... han ska producera mål och det har han ju misslyckats med totalt. Ingen kan säga att han varit bra.. påstår man nåt annat så kanske man ska fortsätta och titta sunksvenskan istället. :)

Bergarn kommer leverera i kvarten, alternativen på bänken hade inte ens tagit sig till chanserna han har bränt:dirol:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, Markus Berg får skärpa sig. Forsberg med som dock hade tur idag. Får hoppas att det lossnar i nästa match för den här statistiken var ju inte så rolig...

 

 

Most shot attempts at the 2018 #WorldCup without a goal:

13 - Marcus Berg - #SWE
12 - Emil Forsberg - #SWE
11 - Mathew Leckie - #AUS

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Aja, vi ska inte tjafsa en sån här dag. Så jag ska vara lite snäll.. jag kan vara det ibland med! :)

 

Allt som allt... Sverige gör en fantastiskt bra första halvlek med en jävla press på bollhållaren både på Schweiz planhalva och när dom kom över på vår halva. Enastående spel. Press på bollhållaren är fan A och O i fotboll. Till skillnad mot Tyskland så var pressen på bollhållaren lika med noll. Dock finns det ju dom som säger att Sverige gjorde en bra match mot Tyskland?? Ren tur att vi höll upp som vi gjorde... och bevisligen var ju tyskarna inte sig direkt likt som förr. Men som Sverige spelat mot Mexico och Schweiz idag är precis så dom ska spela! Vi snackar om professionella fotbollsspelare och sån stor skillnad är det inte mellan länderna. Visst, vissa lag har spelare som sticker ut och är mer begåvade, inget konstigt med det. Men som i helhet så är dom flesta lagen jämna. Kan Sverige behålla detta spel och att vi får in bollen och våra anfallare börja producera så kan det här bli en fantastisk sommar! Det är det redan iof! Men det kan bli ännu bättre! :)

 

Hoppas det blir England vi får möta på Lördag... men vi kan nog ta colasniffande Colombia med! :)  

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
8 minuter sedan, skrev hamnoi:

Bergarn kommer leverera i kvarten, alternativen på bänken hade inte ens tagit sig till chanserna han har bränt:dirol:

Mja, du skulle kunna sätta in Johnny Bråttom så hade han gjort det bättre idag! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Mja, du skulle kunna sätta in Johnny Bråttom så hade han gjort det bättre idag! :)

Såg Johnny på plan hemmavid för 2 år sedan i en välgörenhetsmatch, han har inte lika bråttom längre.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Precis nyss, skrev M33:

Wuttan som fotbollsexpert 😱 fan jag trodde jag hade sett allt... 

Även de som blev valda sist på skolgymnastiken har rätt att yttra sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore jag neutral och inte höll på något särskilt lag hade jag antagligen inte varit överdrivet exalterad över svenskarnas sätt att spela fotboll.

Visst, i stort en klanderfri insats på det det defensiva planet men mycket övrigt att önska när det gäller det egna spelet med boll.  

Just sayin...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev M33:

Wuttan som fotbollsexpert 😱 fan jag trodde jag hade sett allt... 

Känns som han håller lika hög klass som @Sangwal gör som thailärare.

 

Wuttan spelade en gång, men han hade kraftig läderallergi så det blev inget med karriären.

Föga förvånande då han hade problem att dämpa medicinbollen på gympan:)

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Även de som blev valda sist på skolgymnastiken har rätt att yttra sig!

Wuttan är snubben som blev inlåst i redskapförrådet varje vecka, fick kalsongerna sönderklippta, började blöda näsblod så så fort läraren nämnde något om bollspel. En riktigt atlet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev M33:

Wuttan är snubben som blev inlåst i redskapförrådet varje vecka, fick kalsongerna sönderklippta, började blöda näsblod så så fort läraren nämnde något om bollspel. En riktigt atlet!

Till skillnad från dig så använder jag inte träskor gjorda av furu när jag sparkade boll iaf. Och du begriper väl inget om fotboll?! Du kollar ju bara hockey din förbannade kebabröv! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Till skillnad från dig så använder jag inte träskor gjorda av furu när jag sparkade boll iaf. Och du begriper väl inget om fotboll?! Du kollar ju bara hockey din förbannade kebabröv! 

Sant, min ”karriär” i hockey är inte mycket värd i jämförelse med dina år i Grunden BoIS. Måste varit jobbigt när Ica-Jerry tog din plats. Men ärligt talat så har han ett hyfsat löpsteg jämfört med dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev M33:

Sant, min ”karriär” i hockey är inte mycket värd i jämförelse med dina år i Grunden BoIS. Måste varit jobbigt när Ica-Jerry tog din plats. Men ärligt talat så har han ett hyfsat löpsteg jämfört med dig.

Säga vad man vill, men stå vägen kan han den gode wuttan:)

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev M33:

Sant, min ”karriär” i hockey är inte mycket värd i jämförelse med dina år i Grunden BoIS. Måste varit jobbigt när Ica-Jerry tog din plats. Men ärligt talat så har han ett hyfsat löpsteg jämfört med dig.

Jo, men så som du springer på Nana så är det inte konstigt att du har ett bra löpsteg! Du ska ju ner snart... redovisa gärna stegräknaren efter några veckor i Bangkok! Även kebabröven kanske går ner något under några veckor efter allt juckande, men fan trot!!? Kebabröven kan ju iof minska om du ägna dig åt lite konstsim på badtunnan! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...