Jump to content
Kötthandlarn

Vad har ni gjort idag?

Recommended Posts

rolba
3 timmar sedan, skrev audirs2:

Ser att årtalet är västerländskt! Har dom frångått thailändska års räkningen?

Tycker de kör lite blandat 

• Ge karma 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Soengsang
3 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning:

Hittade ett körkort på marken idag.

Har nu lyckats få tag på innehavaren som blev mkt tacksam.

Kul att kunna göra någon glad.

Lite bygga båt bilder och uppdatering där och fler blir glada, börjar bli vår nu :)

• Ge karma 2

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Soengsang
40 minuter sedan, skrev Fritz:

Alldeles vid korsningen ner mot Avenue finns Surprise. Jag har inte kollat så noga men jag misstänker att om man tar sig en titt under kjolarna på tjejerna så kan det bli en surprise. ;)

1162134640_SoiBuakhao010.JPG.5c14bb61426139ce421d9789852cdfa8.JPG

När man passerat Soi Diana och knallat vidare en bit så erbjuds man lite mer avancerad massage på en sidosoi. PP Bodymassage och Dreem Teen massage är det som erbjuder den tjänsten.

2072035748_SoiBuakhao017.JPG.311f22b5e21e23772d0729c03ba7a262.JPG

Svänger man ner här så hamnar man på soi Made in Thailand, många barer ända ner till 2:nd road.

1792361070_SoiBuakhao019.JPG.46a81b554f12e1d40eeeda5e0e3bdfb9.JPG

När man närmar sig Klangen sjunker priserna på vanlig massage. 100 här mot 150 som priset börja ligga på i min ända av gatan.

257778928_SoiBuakhao020.JPG.4ca2dd25086e387bf1784723310b4e77.JPG

Alldeles innan Klangen finns det en urmakare som verkar veta vad han pysslar med. Det är skoj att se när han plockar ner ett märkesur i molekyler för att sen rengöra och sätta ihop igen. Efter denna promenad blev det en god glass och sen en bathbuss tillbaka och ryggläge i soffan. Puh.

1766469601_SoiBuakhao023.JPG.8edc57c7179c8ef014f73056310ca1a0.JPG

Dina promenadbilder är jättetrevliga, synd bara att det är så ogästvänliga promenadvägar där omkring, det är med fara för liv och lem man får vingla omkring......

• Ge karma 4

rolba
33 minuter sedan, skrev Fritz:

Då utfärdar jag en speciell varning för soi Chaiyapoon som även kallas för soi Pothole. Den går upp mot tredje gatan strax ovanför soi Diana. Det är liksom svårt att hålla koll på var man sätter ner fötterna samtidigt som man ska försöka värja sig från de mest fantastiska och närgångna erbjudanden från alla tjejer och katöjer som håller till på den soien. :dance1:

Är det den man tar när man ska till badtunnan?

Fritz
Posted (edited)
15 minuter sedan, skrev rolba:

Är det den man tar när man ska till badtunnan?

Om man gillar tuffa utmaningar så tar man den vägen, ja. Befinner jag mig runt soi Diana så tar jag hellre soi Lenkee som är förlängningen av soi Diana om jag ska till badtunnan snabbt och smidigt. Sedan till höger när man kommer upp på trean och sen till vänster mitt emot brandstationen. Åker man bathbuss på soi Buakhao så kliver man lämpligast av vid Pattaya City Hospital och knallar sen i princip raka spåret upp till tunnan.

Edited by Fritz
  • Ge karma 3

rolba
1 minut sedan, skrev Fritz:

Om man gillar tuffa utmaningar så tar man den vägen, ja. Befinner jag mig runt soi Diana så tar jag hellre soi Lenkee som är förlängningen av soi Diana om jag ska till badtunnan snabbt och smidigt. Sedan till höger när man kommer upp på trean och sen till vänster mitt emot brandstationen. Åker man bathbuss så kliver man lämpligast av vid Pattaya City Hospital och knallar sen i princip raka spåret upp till tunnan.

Då var det nog där jag gick senast. :rotfl:

• Ge karma 1
  • Haha 6