Peolito Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 Fick en tårta igår.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 Druckit bira på känt ställe. Servicen var bra. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 4 hours ago, Stoneys said: Druckit bira på känt ställe. Servicen var bra. 😀 Åkte förbi där för en halvtimme sen, då satt det En gäst utomhus. Gott med bra service... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 1 minut sedan, skrev judazzz: Åkte förbi där för en halvtimme sen, då satt det En gäst utomhus. Gott med bra service... Lite fler inne, regnet ligger i luften. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 Blev en bild till på trevlig personal 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 Men at work. Gott med en siesta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 Tittat på fotboll med svågern men han blev så djävla tyst av sig enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 12 timmar sedan, skrev Enis: men han blev så djävla tyst av sig enis Ligger i släkten va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 17 minuter sedan, skrev rolba: Ligger i släkten va? Gäller nog 99% av alla Thai på denna planet. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 Hej Scannat av mitt privata lager av alkohol i Phnom Penh.. Släpp in mig!! Så, då börjar vi inventera och ser om det räcker till midsommar 2020. Då tar vi fram palllyftaren för att dra fram och lasta helgens alkohol. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 5 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Scannat av mitt privata lager av alkohol i Phnom Penh.. Släpp in mig!! Så, då börjar vi inventera och ser om det räcker till midsommar 2020. Då tar vi fram palllyftaren för att dra fram och lasta helgens alkohol. Ha en kanonbra dag! Dricker du bara på lördagar? 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 1 minut sedan, skrev Stoneys: Dricker du bara på lördagar? 😉 Hej Stoneys, Nä, fredag också.. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 Precis nyss, skrev stjp8729: Hej Stoneys, Nä, fredag också.. Ha en kanonbra dag! Bara korka upp när du kommer hem, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 Min bättre hälft vill prova detta. 329 baht för all you can eat n drink 1.15 hours. Jag säger att det är åsnestek. För 329 baht får man inte kvalite. Någon som provat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 2 timmar sedan, skrev judazzz: Min bättre hälft vill prova detta. 329 baht för all you can eat n drink 1.15 hours. Jag säger att det är åsnestek. För 329 baht får man inte kvalite. Någon som provat? Jag testade när dom körde samma upplägg på Avenue, ser ut som samma krogkedja. Det var prisvärt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 Monterat några nytillverkade avkörningsskydd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2019 On 2019-09-01 at 15:05, skrev Kötthandlarn: Hälsat på min mor på onkologen/jubileumskliniken på Sahlgrenska sjukhuset idag......... Ingen vacker syn och det är nog inte lång tid kvar nu......... Det var inte länge sedan vi träffades men nu har hon magrat av ngt helt otroligt, har blåmärken över hela kroppen och ser minst 15 år äldre ut......... Fan, vad jobbigt det är att se sin mor förtvina........☹️ Fuck cancer........🤬 Kanske inte idag men det som hänt under veckan............ Det började ju med ovanstående........... Å sedan blev det ytterligare en omorganisation på jobbet och vi fick en ny chef igen, efter vilken gång i ordningen, kommer jag inte ens ihåg............. När man väl fått lite stabilitet och struktur i arbetsuppgifterna, så skall det givetvis ändras igen.........🤬 Å i onsdags fick jag höra att en vän gått bort i en extremt aggressiv form cancer i söndags eftermiddag........ Fan, man hänger inte ens med längre i hur fort livet förändras.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 1 hour ago, Broskan said: Jag testade när dom körde samma upplägg på Avenue, ser ut som samma krogkedja. Det var prisvärt. //Broskan Ok, tack för feedback. Var det nyligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 1 hour ago, Esspe said: Central 5-6 våningen? Billigt men inget bra när jag var där om det är samma ställe. 5e våningen. All seasons. Totalt värdelöst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 Jag har inte gjort så mycket men världens snällaste Bosse klippte gräsmattan sent på fredagseftermiddagen, så jäkla snäll han är ..💕 Jag klarar inte av att göra det som det är nu..😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 10 hours ago, stjp8729 said: Hej Stoneys, Nä, fredag också.. Ha en kanonbra dag! Eller som finnen sa: - Man måste hålla upp på julafton annars kan dom tro att man är periodare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 12 timmar sedan, skrev judazzz: Ok, tack för feedback. Var det nyligen? Nä säkert 3år sen "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 (ändrad) 9 minutes ago, Broskan said: Nä säkert 3år sen Ok, på Harbor mall var det stängt sen Maj 2019. Ändrades September 7, 2019 av judazzz Felstavat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 On 2019-09-04 at 15:15, skrev Tallviking: Tog en lunchpromenad med några kollegor Ingen dålig minaret, allah ahkbur. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 Bil - motorcykel - moped och gamla maskiner utställning i Gurraberg idag från 11,00 - 18,00! Lägger in några random bilder då, tog många denna gång! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu