judazzz Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 12 minutes ago, audirs2 said: Gjorde detta i Sverige hos en privat iranier, det gick på ca 5000.- för en tand inkl löstand och röngten! Nu gick en tand av jäms med tandköttet och nya tandläkaren som är från Italien säger att ca 5000.- kostar detta att denna gång! Inte farligt dyrt! Nya Sverige . 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 Undersökning ,röntgen och lite borttagning av tandsten 1050kr förra veckan hos privat tandläkare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 Hälsat på min mor på onkologen/jubileumskliniken på Sahlgrenska sjukhuset idag......... Ingen vacker syn och det är nog inte lång tid kvar nu......... Det var inte länge sedan vi träffades men nu har hon magrat av ngt helt otroligt, har blåmärken över hela kroppen och ser minst 15 år äldre ut......... Fan, vad jobbigt det är att se sin mor förtvina........[emoji3525] Fuck cancer........[emoji2959] Ledsen att höra detta.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 @bimmer kom förbi jobbet och styrde upp lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 4 hours ago, Kingen said: Varför fick jag inte det? Skulle jag ljuga om det menar du? Nu gjorde jag det i Sverige och inte i Norge. Det jag glömde säga var att jag fick göra avdrag som försäkringskassan täcker. Så jag fick en ny tid innan den 24 Januari då jag hade mer avdrag att hämta från försäkringskassan. Höga skatter är inte alltid så dumt! 😀 Typiskt Sverige. Håller befolkningen i järngrepp med avdrag och bidrag. Om bara Löfvets farsa hade haft vett att använda kondom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 14 minuter sedan, skrev samet: @bimmer kom förbi jobbet och styrde upp lite... Excentric reducer är vackrare. Plus för gipsad fot, dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: @bimmer kom förbi jobbet och styrde upp lite... Fina gas svets fogar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 11 minuter sedan, skrev audirs2: Fina gas svets fogar! Yes! Som vi skulle ha gjort det själva... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Excentric reducer är vackrare. Plus för gipsad fot, dock. De är faktiskt koncentriska. Vinkeln på bilden som lurar dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 13 minuter sedan, skrev audirs2: Fina gas svets fogar! 1 minut sedan, skrev B747: Yes! Som vi skulle ha gjort det själva... TIG... is da shit! Enda som gassvetsar idag är fjärrvärmenissar och när man gör ingrepp i befintliga smutsiga och blöta system. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 Varit och bowlat med familjen idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 De är faktiskt koncentriska. Vinkeln på bilden som lurar dig... Det var ju det jag menade. Jag gilla excentriska med offset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 40 minuter sedan, skrev samet: TIG... is da shit! Enda som gassvetsar idag är fjärrvärmenissar och när man gör ingrepp i befintliga smutsiga och blöta system. Sant.Svårt att svetsa utomhus när du är beroende av skyddsgas som blåser bort. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 3, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2019 4 timmar sedan, skrev Nicholas: Ledsen att höra detta. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Tack......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 (ändrad) Har ju problem med alkoholen efter gas stripp operationen så blev det problem innan operationen drack jag aldrig går på Nordhemskliniken och har fåt den näst högsta medicinen r Det har gåt sådär Nu är ju Gumman i Kungs backa i 3 dar Darlingen ii men nu är hon i kungssbacka och jobbar med att massera Thai damer och tjänar bra med kulor Hon är helt underbar men hon gillar inte om jag dricker Så nu sitter jag hel full här i min lya och ska snart lyssna på musik Ändrades September 4, 2019 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Aj aj klockan är ju inte ens 09.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 2 timmar sedan, skrev clion: Har ju problem med alkoholen efter gas stripp operationen så blev det problem innan operationen drack jag aldrig går på Nordhemskliniken och har fåt den näst högsta medicinen r Det har gåt sådär Nu är ju Gumman i Kungs backa i 3 dar Darlingen ii men nu är hon i kungssbacka och jobbar med att massera Thai damer och tjänar bra med kulor Hon är helt underbar men hon gillar inte om jag dricker Så nu sitter jag hel full här i min lya och ska snart lyssna på musik Borta i 3dar ja ja men vore det inte bättre hon var hemma och tog hand om dig för det verkar du behöva. Sen har du ju skrivit här om din fina pension då ska väl inte darlingen behöva jobba på sin semester. Ryck upp dig Clirre. Försök att håll dig torr till semestern och inte sitta hemma och tröstsupa. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 3 timmar sedan, skrev clion: Har ju problem med alkoholen efter gas stripp operationen så blev det problem innan operationen drack jag aldrig går på Nordhemskliniken och har fåt den näst högsta medicinen r Det har gåt sådär Nu är ju Gumman i Kungs backa i 3 dar Darlingen ii men nu är hon i kungssbacka och jobbar med att massera Thai damer och tjänar bra med kulor Hon är helt underbar men hon gillar inte om jag dricker Så nu sitter jag hel full här i min lya och ska snart lyssna på musik Bra att du erkänner och försöker ta tag i problemet, även om det verkar gå sådär så är det ett steg framåt. Man blir ju väldigt nyfiken på vilken salong i Kungsbacka som bara masserar Thaidamer och går runt på det..... Det kan du väl ändå inte tro på själv? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 23 minuter sedan, skrev hamnoi: Bra att du erkänner och försöker ta tag i problemet, även om det verkar gå sådär så är det ett steg framåt. Man blir ju väldigt nyfiken på vilken salong i Kungsbacka som bara masserar Thaidamer och går runt på det..... Det kan du väl ändå inte tro på själv? Och Abigail satt bara där hemma i hyddan och väntade på @clion enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 25 minuter sedan, skrev hamnoi: Bra att du erkänner och försöker ta tag i problemet, även om det verkar gå sådär så är det ett steg framåt. Man blir ju väldigt nyfiken på vilken salong i Kungsbacka som bara masserar Thaidamer och går runt på det..... Det kan du väl ändå inte tro på själv? Ja det var ju ett klockrent erkännande av @clion utan än endaste uns av självförnekelse att skylla sitt alkoholproblem på ”gas stripp operationen” / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 37 minuter sedan, skrev Enis: Ja det var ju ett klockrent erkännande av @clion utan än endaste uns av självförnekelse att skylla sitt alkoholproblem på ”gas stripp operationen” / Enis Tja, vet flera som trillat dit efter en sån operation, men såklart måste man ju lyfta flaska själv. Lägger inga aspekter på hans ursäkter, men förnekelsestadiet verkar passerat och det är positivt, sen måste viljan finnas. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Alkoholproblem är en av de vanligaste biverkningarna av gastric bypass. Det är ett känt faktum. Ingen ursäkt men kanske förmildrande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 10 minuter sedan, skrev samet: Alkoholproblem är en av de vanligaste biverkningarna av gastric bypass. Det är ett känt faktum. Ingen ursäkt men kanske förmildrande. 14 minuter sedan, skrev hamnoi: Tja, vet flera som trillat dit efter en sån operation, men såklart måste man ju lyfta flaska själv. Lägger inga aspekter på hans ursäkter, men förnekelsestadiet verkar passerat och det är positivt, sen måste viljan finnas. Tack för upplysningen hade jag ej kännedom om. Alltid lär man sig något nytt på MPR men jag KRÄVER även länkar(na) av er annars är det ingen sanning enligt vedertagen MPR standard Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 11 minuter sedan, skrev Enis: Tack för upplysningen hade jag ej kännedom om. Alltid lär man sig något nytt på MPR men jag KRÄVER även länkar(na) av er annars är det ingen sanning enligt vedertagen MPR standard Enis Absolut! https://www.healthline.com/health-news/why-drinking-problems-develop-after-weight-loss-surgery#1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Tog en lunchpromenad med några kollegor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu