Jump to content
Kötthandlarn

Vad har ni gjort idag?

Recommended Posts

Nicholas
Hej

Lämnat in frugans bil hos Honda, någon med en Fortuner glömde använda både backspegel och ögon när personen körde ut från parkeringen vid skolan.

1549877954048.thumb.jpg.8b2e510e490dd85c5ae0d127bc7cfddd.jpg1549879376005.thumb.jpg.0915d608e1c41c267e1c01535fd553d3.jpg

Tur det inte vad jag som körde, hade gått bananas på den vänliga person som körde in i Hondan.

Ha en kanonbra dag!
:wai:
Igen?
Eller gammal skada?

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

stjp8729
4 timmar sedan, skrev Nicholas:

Igen?
Eller gammal skada?

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Hej Nicholas, :)

Ny skada.. :angry:

Ha en kanonbra dag!

:wai:

stjp8729
6 timmar sedan, skrev PeterDahlin:

Frågan är om detta hade hänt om hon kört din bil?

Hej Peter, :)

Ja i detta fallet hade det hänt även med min bil, fanskapet var ju mer eller mindre blind.

Ha en kanonbra dag! :)

• Ge karma 2

Mr Ning Ning

Solen sken så vi tog en fika i båten.

Tog lite mått vid pentryt för att kunna köpa dörrar till det.

• Ge karma 7

M33
8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Varit ute på Trälen och gjort ett tidsdokument............

Trälen undrar ni?.......

https://sv.wikipedia.org/wiki/Trälen

Postade detta besöket i "Dagens bild", för det vågar väl ingen jäkel att dra det i två eller flera trådar, för då har jag hört att det går illa.........;)

Minns stackars Samet som fick sig en avhyvling av en känd stekare för dylikt illdåd.........:giggle: :rotfl::ironi:

Ha en underbar lördag..........:thumbsup: 💓

Jo du är ju en känd dubbelpostare så jag håller ögonen på dig 👊🏾

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1
  • Fint 1
  • Haha 3

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Kötthandlarn
1 minut sedan, skrev M33:

Jo du är ju en känd dubbelpostare så jag håller ögonen på dig 👊🏾

Ha ha ha ha, jag visste det..........:rotfl:

Ingen undkommer dina vaksamma ögon...........:giggle:

• Haha 3

Tommy
On 2019-02-10 at 16:31, skrev Kötthandlarn:

Så jag vart ute i tidig morgonstund för att handla livsmedel inför kommande vecka.........

Fick för mig att jag även skulle utöka garderoben, så resan tog mig till en känd sporthandelskedja vid namn St****m, då jag ville ha lite långärmade t-shirts samt ett annat ställe där vi lätt fetlagda medelålders kränkta vita män som inte orkar åka runt bland affärer och som inte har ngt intresse av mode brukar besöka.........:giggle:

Hur som haver, så la jag väl inte så mycket pengar på det första stället men på det andra så vart det en betydlig summa...........

Det som stör mig när man handlar kläder nu för tiden är den frågan man alltid får i kassan.......

-"Å vill du köpa till en påse"?........

Asså i första butiken när jag köpte två långärmade t-shirts var det väl inte mycket att snacka om.........

De kunde jag näst intill ta i jackfickan..........

Men i den andra butiken där jag spenderade 2000+ sek, så kunde jag inte riktigt acceptera frågan men som den konflikträdda svenne man är så lät det ungefär så här......

-"Det blir xxxx kronor, vill du köpa till en påse"?.........

I min ficka knöt sig näven och jag ville svara: -"Nä, jag har spenderat ett antal tusen sek i er butik, så ni skall ta mig fan bjuda på den"!..........

Men istället blev det så rebelliskt mitt mesiga jag kunde svara :rotfl::  -"Ja, jag blir väl så illa tvungen (å tyckte jag hade gjort ett kraftigt statement :giggle:).........

Jag har frågat varför de tar betalt för kassarna när man handlat för några tusen...

Får ofta svaret "För att minska användandet av plastkassar, de är farliga för miljön!", min replik?

"BYT TILL PAPPERSKASSAR DÅ!", av nån anledning har det inte anammats  ännu...

Detta sagt var jag på ALLUM idag och hämtade ett par jeans som LEVIS-affären lagt upp några cm åt frugan (ingår i priset, fast hon köpte dem på REA), och där fick vi kasse gratis 😘

Senare ikväll hände nåt spännande, men det tar jag en annan gång, när jag lugnat ner mej...

MVH

Edited by Tommy
  • Ge karma 7

Kötthandlarn
8 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag har frågat varför de tar betalt för kassarna när man handlat för några tusen...

Får ofta svaret "För att minska användandet av plastkassar, de är farliga för miljön!", min replik?

"BYT TILL PAPPERSKASSAR DÅ!", av nån anledning har det inte anammats  ännu...

Detta sagt var jag på ALLUM idag och hämtade ett par jeans som LEVIS-affären lagt upp några cm åt frugan (ingår i priset, fast hon köpte dem på REA), och där fick vi kasse gratis 😘

Senare ikväll hände nåt spännande, men det tar jag en annan gång, när jag lugnat ner mej...

MVH

Mmmm, i just denna butik fick man ta mig fan en papperskasse och det var därför man blev pissförbannad..........🤬

• Tråkigt 1

Odin

Yeee

Inga bilder (inte ens tänkt på att ta några)

Jo jag har bytt bil å nu håller vi på att göra färdigt den, jag vill gärna ha dubbla batterier i kärran vilket hjälper mej mkt. i mitt dagliga värv.

Så hela j-a dagen idag har detta projekt tagit i anspråk, å det kommer att tarva tre timmar av morgondagen åxå. Montage av bågar och div. extraljus har redan tagit 4 arbetsdagar... 

Kåpan tog två dagar, nu sitter undertecknad å funderar på sin egen mentala status... 

Men faffan jag ska ju sitta i skiten varje arbetsdag i typ 2 år å då måste det vara åtminstone lite värt att grejjerna e som jag vill..

• Ge karma 8
  • Haha 1