Nilsson68 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Försökt att önska M33 trevlig Resa i Tråden Bulgur mm[emoji846]Men där fick man inte skriva.Så säger det här.... Trevlig Resa Gubben.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 2 minuter sedan, skrev Nilsson68: Försökt att önska M33 trevlig Resa i Tråden Bulgur mm Men där fick man inte skriva. Så säger det här.... Trevlig Resa Gubben. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Tryck ”gå med” uppe till höger👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Tryck ”gå med” uppe till höger[emoji106]Tack för tipset!Men nu strular det på MPR.Kontot låst för någon i Sundbyberg försökt logga in 3 ggr. Likadant för någon månad sedan.Jag kör på TT.Nåväl tiden får utvisa.Trevlig Helg vet jaa.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Tränat,”jobbat”, kollat grabbens provträning med Gais och gått på semester! Och öppnat några presenter från min älskade fru som slavar på en sylta som ett fyllo uttryckte sig. Gillar födelsedagspresenter som man verkligen har nytta av😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Tränat,”jobbat”, kollat grabbens provträning med Gais och gått på semester! Och öppnat några presenter från min älskade fru som slavar på en sylta som ett fyllo uttryckte sig. Gillar födelsedagspresenter som man verkligen har nytta av[emoji6] Du har en god närvarande fru[emoji846][emoji173] Bättre det än frånvarande som de som snackar[emoji846]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Tränat,”jobbat”, kollat grabbens provträning med Gais och gått på semester! Och öppnat några presenter från min älskade fru som slavar på en sylta som ett fyllo uttryckte sig. Gillar födelsedagspresenter som man verkligen har nytta av😉 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Precis nyss, skrev Wally: Grattis Tack, en fot i graven o den andra på ett bananskal Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 25 minuter sedan, skrev hamnoi: Tränat,”jobbat”, kollat grabbens provträning med Gais och gått på semester! Och öppnat några presenter från min älskade fru som slavar på en sylta som ett fyllo uttryckte sig. Gillar födelsedagspresenter som man verkligen har nytta av😉 Grattis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 35 minuter sedan, skrev hamnoi: Tränat,”jobbat”, kollat grabbens provträning med Gais och gått på semester! Och öppnat några presenter från min älskade fru som slavar på en sylta som ett fyllo uttryckte sig. Gillar födelsedagspresenter som man verkligen har nytta av😉 Grattis på födelsedagen Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Sett på lite rock,richie Ramone i S-tälje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Får lift med ett gäng glada grabbar från Fagersta👍Västerås 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 Rastat frugan i Ulva “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 Myst i skärgårn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rajraj Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 Västkusten som finast dvs Bästkusten .. rajraj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 9, 2018 Dela Inlagd Juli 9, 2018 Rensat föråd 2 sorterat lite till auktion lite till välgörenhet Puuuuhhh !!! Man har plockat på sig en hel del under åren ! Men nu är det klart innan flytt Gött ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 Konsert på Ullevi 20180711_221421.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 12, 2018 Dela Inlagd Juli 12, 2018 22 timmar sedan, skrev samet: Konsert på Ullevi 20180711_221421.mp4 Åh! Grabben som var med i ett avsnitt av Game of thrones! Sist jag var på Ullevi spelade ett käckt pojkband, One direction! ... Jag har en bra ursäkt. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 12, 2018 Dela Inlagd Juli 12, 2018 Jag har haft en rätt jobbig dag, värre än vanligt. Visste att det skulle bli tufft, så jag sov dåligt i natt, kanske 3 timmar eller så. Varför undrar kanske någon? Frugan och grabben kom hem efter en drygt 3-veckors semester i Thailand, de har haft en fantastisk resa! Jag och dottern mötte upp på Landvetter, så långt var allt bra, men dagen hade bara börjat, om en halvtimma blir det mest skit och gråt, det vet jag, säkert. Jag spelade "lycklig" men inombords höll jag på att bryta ihop. Lastade in Ungar och bagaget i bilen, startade bilen så att AC´n höll barnen svalkade. Nok parkerade bagagekärran, jag mötte henne på vägen tillbaka till bilen och vi pratade om hur vi skulle göra härnäst... Vi kom överens om att vänta 20 minuter tills vi kom hem. Nok och jag älskar varandra, problemet var ett annat... Fortsättning följer, detta är tungt att skriva. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 p Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 9 timmar sedan, skrev Tommy: Jag har haft en rätt jobbig dag, värre än vanligt. Visste att det skulle bli tufft, så jag sov dåligt i natt, kanske 3 timmar eller så. Varför undrar kanske någon? Frugan och grabben kom hem efter en drygt 3-veckors semester i Thailand, de har haft en fantastisk resa! Jag och dottern mötte upp på Landvetter, så långt var allt bra, men dagen hade bara börjat, om en halvtimma blir det mest skit och gråt, det vet jag, säkert. Jag spelade "lycklig" men inombords höll jag på att bryta ihop. Lastade in Ungar och bagaget i bilen, startade bilen så att AC´n höll barnen svalkade. Nok parkerade bagagekärran, jag mötte henne på vägen tillbaka till bilen och vi pratade om hur vi skulle göra härnäst... Vi kom överens om att vänta 20 minuter tills vi kom hem. Nok och jag älskar varandra, problemet var ett annat... Fortsättning följer, detta är tungt att skriva. MVH Tommy Jimmy var så glad för att komma hem, han saknade sina älskade husdjur. Nästan varje dag under deras resa hade jag skickat filmsnuttar och foton på dem. Mest saknade han Rosie, vår 5 månader gamla schäfervalp en liten buse! Tyvärr dog Rosie i Söndags kväll, Nok visste det men vi var överens om att inte berätta för Jimmy innan han kom hem. Den kvällen som nästan alla andra kvällar under tiden Nok och Jimmy var i Thailand var jag, Jasmine, Rosie och min Pappa ute på altanen. Jasmine och Rosie badade i Plaskpoolen. Kvart i 8 lämnade jag dem för att åka och stänga vår restaurang och hjälpa till med städningen, Jasmine badade fortfarande. När jag kom hem trekvart senare var det tyst, Jasmine hade badat klart, pappa och hon var i huset. Det första jag ser när jag kommer upp på altanen var Rosie, som uppenbarligen låg och sov som valpar ofta gör... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 (ändrad) … jag insåg snabbt att nåt var fel, hon andades inte, försökte väcka henne men det var för sent Rosie var borta för alltid. Hon hade fått tag på en vattenkanna, som hon ignorerat tidigare och tuggat på den. Kannan gick sönder och hon satte en vass bit plast i halsen och kvävdes (veterinären lyckades dra ut den med en lång tångliknande sak, när jag var där för att få en dödsattest åt försäkringsbolaget). Så väl parkerade hemma, tog jag och Nok tag i Jimmy och berättade som det var... Hela hans värld rasade, det var fruktansvärt att se, och alla började storgråta... Hela dagen igår gick i vågor mellan gråt och allvarliga samtal tillslut pratade Jimmy och jag länge om vad vi skulle göra, begrava Rosie i Trädgården eller kremera henne, det blir kremering, Jimmy vill inte att Rosie blir maskmat… Sen gick vi ner i källaren och tittade på jycken och klappade den, Rosie ligger i frysboxen och ser fortfarande ut att sova sött. Idag är Jimmy på bättre humör. MVH Ändrades Juli 13, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 32 minuter sedan, skrev Tommy: … jag insåg snabbt att nåt var fel, hon andades inte, försökte väcka henne men det var för sent Rosie var borta för alltid. Hon hade fått tag på en vattenkanna, som hon ignorerat tidigare och tuggat på den. Kannan gick sönder och hon satte en vass bit plast i halsen och kvävdes (veterinären lyckades dra ut den med en lång tångliknande sak, när jag var där för att få en dödsattest åt försäkringsbolaget). Så väl parkerade hemma, tog jag och Nok tag i Jimmy och berättade som det var... Hela hans värld rasade, det var fruktansvärt att se, och alla började storgråta... Hela dagen igår gick i vågor mellan gråt och allvarliga samtal tillslut pratade Jimmy och jag länge om vad vi skulle göra, begrava Rosie i Trädgården eller kremera henne, det blir kremering, Jimmy vill inte att Rosie blir maskmat… Sen gick vi ner i källaren och tittade på jycken och klappade den, Rosie ligger i frysboxen och ser fortfarande ut att sova sött. Idag är Jimmy på bättre humör. MVH 😢😍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Börjat glasa in altanen så man kan behålla värmen ett tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 On 2018-07-09 at 15:26, skrev svampen: Rensat föråd 2 sorterat lite till auktion lite till välgörenhet Puuuuhhh !!! Man har plockat på sig en hel del under åren ! Men nu är det klart innan flytt Gött ! He he, blir det senior boende nu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 6 timmar sedan, skrev rolba: Börjat glasa in altanen så man kan behålla värmen ett tag. Pensionärskuvös ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu