Fritz Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 Jag hörde på lokalradion i morse att livs levande renar observerats i centrala Arvidsjaur och det måste ju ses så jag åkte dit. Inte tusan såg jag några renar men däremot en älgfamilj som dock inte såg helt levande ut. Passade naturligtvis på att besöka denna anrättning. Vandrade sen Storgatan österut och passerade anrika Hotell Laponia. Därefter Nyborgstjärn. Köpte en golvfläkt för 200 spänn på Dollarstore. Slutstationen på promenaden och besöket i Arvidsjaur blev golfbanan där svågern just avslutade sin runda. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 23 minuter sedan, skrev Fritz: Jag hörde på lokalradion i morse att livs levande renar observerats i centrala Arvidsjaur och det måste ju ses så jag åkte dit. Inte tusan såg jag några renar men däremot en älgfamilj som dock inte såg helt levande ut. Passade naturligtvis på att besöka denna anrättning. Vandrade sen Storgatan österut och passerade anrika Hotell Laponia. Därefter Nyborgstjärn. Köpte en golvfläkt för 200 spänn på Dollarstore. Slutstationen på promenaden och besöket i Arvidsjaur blev golfbanan där svågern just avslutade sin runda. Har precis har en sådan uppe på operations bordet, fast han kommer från Borlänge denna rackaren! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 6 timmar sedan, skrev wavis: Läst ut instruktionsboken på bilen två gånger..så kom darlingen äntligen tillbaks..please only one more time..oki får väl ta mig en lur så länge Välkommen in i klubben 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Gått på semester å då vart man ju dyngrak... Tänk er Pamela Andersson med gummistövlar.....😋 Fick vilse på bara 200 meter.....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 Tog en liten roadtrip söderut över dan Först strosa i Trosa Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 Tog en sväng in på loppis på Häradsvallen/trosaland Sedan en räkmacka på slottscafét på Tullgarns Slott Sedan via färjan över Skanssundet och Slingerbulten hem igen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 Sitter o tänker,snart är det jul,skål på dej tomte👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 Funderat på hur det står till i knoppen på dessa människor som springer en tävling i värmen där det gäller att komma först till stugan som syns som en liten prick längst uppe på berget, huva. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 Kollat på en liten mysig ångbåt.... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 (ändrad) Så det var varmt så in i helvete här på Orust idag......... Å då brukar jag inte orka mycket.......... Men nu fram emot kvällskvisten gick termometern under 30 grader, så jag tog mig ner till vattnet för ett svalkande kvällsdopp.......... And in I went även om jag var lite fjollig först........... Det var tydligen inte mig ungjäveln ropade på och ville jag skulle hoppa.........😑 Underbart........... Undrar vad de fattiga gör just nu?........... Änd what about da buffelröv?........... Ändrades Juli 27, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 8 timmar sedan, skrev Tallviking: Tog en sväng in på loppis på Häradsvallen/trosaland Sedan en räkmacka på slottscafét på Tullgarns Slott Sedan via färjan över Skanssundet och Slingerbulten hem igen Samma resa gjorde jag på 90 talet några gånger, slottet är / var alltid coolt att se! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 (ändrad) Fruga och dottern ville åxå åka ut lite i det gröna så det blev en sväng till Nynäshamn där vi bla besökte nya köpcentret där Ericcson fabriken var förut, helt grym ICA affär finns där med ett eget rum bara för blommor! Sedan ner till havet längs Strandvägen som säkert många av er har kört, där intog vi den inköpta lunchen från ICA! Ändrades Juli 27, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 Och vi hade tur som hittade en riktigt fin strand med vit å mjuk sand! Sedan tyckte vi att vi köpte coola solstolar på Dollarstore, ja nu vet man! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 Varit på konsert med Chris Kläfford och Gyllene Tider Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Tog en kulturtur till Skokloster... Avslutades med gofika och glass... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Blivit instängt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2019 Åkt lite båt......... Gbg - Fredrikshamn, tåg till Skagen, bärs å ngn trubadur där samt tåg tillbaka till Fredrikshamn å båt till Gbg ihop med bror..... Fantastiskt trevligt.....👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 30, 2019 Dela Inlagd Juli 30, 2019 Varit på lejonkungen med junior & damen, hon somnade som vanligt efter fem minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2019 Dela Inlagd Juli 30, 2019 Precis nyss, skrev Tong jai: Varit på lejonkungen med junior & damen, hon somnade som vanligt efter fem minuter. Haha.... det där känner man igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 30, 2019 Dela Inlagd Juli 30, 2019 Varit o fyllt på förrådet i Heligehafen..O då måste man bara ta en av favoriträtten..Före o efter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2019 Flugit lite...😊 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2019 Checkat in och sovit lite (det blev mycket) middag.......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2019 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Checkat in och sovit lite (det blev mycket) middag.......😉 Hmmmm, för utsikt men svalare rum än förra året iaf........ Å temperaturen ute i år är ju ngt behagligare (21 gr) än förra årets 32 gr. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 13 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Checkat in och sovit lite (det blev mycket) middag.......😉 Ingen toarulle? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2019 2 timmar sedan, skrev lasseiudon: Ingen toarulle? Jo, en konstig....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu