Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?

Kötthandlarn

Recommended Posts

Kötthandlarn

Vart ute på en liten biltur idag och på tillbakavägen till Majorna tänkte jag mig att jag åker via Lundbyleden och över Älvsborgsbron.........

Inte lika mycket kö där nu när Volvo har semester och de renoverar bron, men döm av min förvåning när det var trångt så in i helvete över till fastlandet........

Konstigt att man inte hade ngn mötande trafik..........

Mitt på bron vart det blåljus in da masse, brandkår, polis, tma-bilar med mera........

Hmmmmm, trafikolycka tänkte jag men när jag passerade toppen på bron såg jag dialogpoliser knäböjda vid räcket med utsträckta händer neråt under vägbanan.........

Åkte ner till Röda Sten under bron och där var det också fullt pådrag..........

Polis, brandkår och räddningsbåtar ute i hamninloppet...........

Fick höra av en brandman att det var en "hoppare" som klängde i brons stålverk under vägbanan och inte ville tala med medlarna........

Såg honom själv på avstånd där han balanserade på balkarna under bron.......

Fy fan vad det såg skrämmande ut.........

Räddningspersonal kröp ut under bron på servicegångarna och försökte tydligen prata med honom........

Ville verkligen inte se fortsättningen, så jag åkte hem.........

Men samtidigt så förbannad över flera s.k. människor som fotade hela händelsen och uppenbarligen la ut det på sociala medier och en del pratade om att "hoppas han hoppar"...........

Va fan är världen på väg när man uttrycker sådana åsikter?........

Vad som hände med denna stackaren vet jag inte då media aldrig rapporterar om självmord- och försök (med all rätt) men jag hoppas verkligen han blev räddad och får den vård han behöver...........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

Vart ute på en liten biltur idag och på tillbakavägen till Majorna tänkte jag mig att jag åker via Lundbyleden och över Älvsborgsbron.........

Inte lika mycket kö där nu när Volvo har semester och de renoverar bron, men döm av min förvåning när det var trångt så in i helvete över till fastlandet........

Mitt på bron vart det blåljus in da masse, brandkår, polis, tma-bilar med mera........

Hmmmmm, trafikolycka tänkte jag men när jag passerade toppen på bron såg jag dialogpoliser knäböjda vid räcket med utsträckta händer neråt under vägbanan.........

Fick höra av en brandman att det var en "hoppare" som klängde i brons stålverk under vägbanan och inte ville tala med medlarna........

Räddningspersonal kröp ut under bron på servicegångarna och försökte tydligen prata med honom........

Men samtidigt så förbannad över flera s.k. människor som fotade hela händelsen och uppenbarligen la ut det på sociala medier och en del pratade om att "hoppas han hoppar"...........

Vad som hände med denna stackaren vet jag inte då media aldrig rapporterar om självmord- och försök (med all rätt) men jag hoppas verkligen han blev räddad och får den vård han behöver...........

Tråkigt.

Men sen sprida det vidare själv på mpr så fler kan söka på det är för mig ??

Pattaya

Dela på andra sajter

GreenValley
4 minuter sedan, skrev Stoneys:

Tråkigt.

Ta upp det med Göteborgs-Posten också för även de har rapporterat om incidenten!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Ta upp det med Göteborgs-Posten också för även de har rapporterat om incidenten!

Vem klandrade dom på spridningen ??

Pattaya

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
34 minuter sedan, skrev Stoneys:

Tråkigt.

Jag beskrev med text om en jobbig händelse som jag upplevde idag.......

Det är väl en jäkla skillnad mot att ta bilder på händelsen och "selfies" med Älvsborgsbron i bakgrunden samt kommentera att "hoppas han hoppar".........

Om du sätter mitt skriftliga inlägg i samma paritet med dessa personer, så är det bara pinsamt.........

God natt......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Så tragiskt och äckligt beteende av människor som inte har nån respekt eller en gnutta omtanke för folk som inte mår bra. Gör som i Tyskland. 

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Jag beskrev med text om en jobbig händelse som jag upplevde idag.......

Det är väl en jäkla skillnad mot att ta bilder på händelsen och "selfies" med Älvsborgsbron i bakgrunden samt kommentera att "hoppas han hoppar".........

Om du sätter mitt skriftliga inlägg i samma paritet med dessa personer, så är det bara pinsamt.........

God natt......

Men du sprider det ändå vidare,

Vilket jag tycker är lite ifrågasättande..

Fel eller rätt,

Hoppas du mår bra efter sett detta tråkiga fall.

Pattaya

Dela på andra sajter

Upp o ner,det är semester,tur man börjar jobba snart,så det blir lite lugnt👍😁IMG_20190710_101906.jpg.ac2daa8c38ab8a9f5bf6d3385625b425.jpg

Dela på andra sajter

Varit på utflykt

E9CD229D-257C-4DE6-B43E-9AB1A3CE5014.jpeg.a2c422f2e16929eded44461f17f3aa47.jpeg

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Besökt simbassängen där man förde ett herrans liv i och vid nattetid i fyllan och villan när man var ung, huva så tokig man var. :bag:

DSCN1111.JPG

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Äntligen hemma igen med Duracellkaninen 🙂

IMG_20190723_200325.jpg.2c2d8e9d7af530927ff788c07c06e82b.jpg

IMG_20190723_200301.jpg.816844b5bdf0ea2d532eba93b3d83ec3.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Inte idag men i går kväll, träffade jag en sörläning ??? han var jättetrevlig och han tog fram en dunk från bilen

och bjöd på en snaps, så sörläningar kan också det viste inte jag😯

Dela på andra sajter

Jag och grabben åkte på en liten utflykt för lättare lunch idag. Han tog en toast Skagen, jag åt musslor.FDE1A3EB-6FEC-426F-B3C4-9CAB9B0F7D3D.jpeg.7627e04ae40b070f8eb51dae28627180.jpeg8E0AE9B2-F926-4174-88D8-D23B6A525452.jpeg.d6169f73a491a4eeedabd44f69a07322.jpeg3B578251-554B-4D84-8E41-9D99CF1D9583.jpeg.291302d83a8fb3c2f0b6625c99ec19f2.jpegCA75F4AE-45F5-478C-97D9-6571DA8E6FAC.jpeg.a893bb5bde1ee879fd6f087e86353000.jpegE3CB9E71-7671-4A86-BC75-944B30D45B8A.jpeg.a8e43d2eede9a10fb18a4d8668e72d64.jpeg

Dela på andra sajter

Höll på att komma in i Norge,men denna hårdbevakade övergång satte stopp för min framfart😁👍IMG_20190712_101813.jpg.17b0ee15c444c2e7d5855c373d2b25dc.jpg

Dela på andra sajter

Att man ska lyckas pricka in en vrål förkylning när värmeböljan kom. Snoret kokar i skallen när man går ut.

Dela på andra sajter

Att man ska lyckas pricka in en vrål förkylning när värmeböljan kom. Snoret kokar i skallen när man går ut.

Svep några kalla vodka så blir du bättre.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Peolito:

Svep några kalla vodka så blir du bättre.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Blir inte bättre men känns bättre.

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Packat båten för en sväng på sjön.

Vi åker nog in i Göta Kanal och kollar om vi ser något skoj.

Avgång imorron och kameran är med.

Veteran

Dela på andra sajter

Läst ut instruktionsboken på bilen två gånger..så kom darlingen äntligen tillbaks..please only one more time..oki får väl ta mig en lur så länge1564138889356440620643.jpg.876e645a3ae36dbc67ae21182df49d91.jpg

Dela på andra sajter

Svetsa idag e inget för tunnisar! Puuuuuuuuuuh! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...