L200 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Har köpt en rullater till en vän som förlorade bägge benen från knät och neråt;han har nu bara trä proteser så nu kanske han kan börja gå igen.Nästa vecka ska vi köpa speciela formskor som passar hans träfot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 On 2019-07-12 at 20:59, skrev matz: Ser nice ut ligger i latkrabang antar jag? Har på ett antal hotell där men inte riktigt hittat någon pärla än //matz Ligger på en lätt gångväg från 7/11 o tesco sen så har du matmarknaden o lite krimskrams runt hörnet. Detta hotell passar ypperligt om man inväntar en avgång på suvvan o bara vill relaxa inför en stundande resa. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Står o tittar,snart är det dax👍😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Funderar på ren till middag,men kan bli svårt att få in han i bilen😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Sitter på stranden i Hua hin o funderar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Hej Här kört ner till Hua Hin och besökt k.o.k. German Sausages. Så här ser 3770 Baht (1142 SEK) falukorv, wienerkorv och pannbiff ut. Nu tar det lungt vid hotellet Baan Nilrath och tittar på en premium bil från en känd tillverkare. Suger på en fin Leo öl vid hotellet medans kenneth073 får en massa sand mellan tårna några hundra meter från mig. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 25 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Här kört ner till Hua Hin och besökt k.o.k. German Sausages. Så här ser 3770 Baht (1142 SEK) falukorv, wienerkorv och pannbiff ut. Nu tar det lungt vid hotellet Baan Nilrath och tittar på en premium bil från en känd tillverkare. Suger på en fin Leo öl vid hotellet medans kenneth073 får en massa sand mellan tårna några hundra meter från mig. Ha en kanonbra dag! https://www.olearyssbd.com/sv-SE/delikatessbutiken-26634498 Har också egen tillverkning av falukorv med mera. Men det visste du nog redan 🙂 Ha en fortsatt trevlig dag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: https://www.olearyssbd.com/sv-SE/delikatessbutiken-26634498 Har också egen tillverkning av falukorv med mera. Men det visste du nog redan 🙂 Ha en fortsatt trevlig dag Hej Kenneth4618 Nu skriver jag utan att vara 100% säker, men tror faktiskt att falukorven, Isterbanden, Prinskorven, Pannbiffen och Wienerkorven är från k.o.k German Sausage. Förpackningarna ser till 100% likadana ut. Dom Gröländska räkorna gick inte av för "hackor", så in i helsike goda! 👍👍👍 Ha en kanonbra dag! Ändrades Juli 19, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 1 minut sedan, skrev stjp8729: Hej Kenneth4618 Nu skriver utan att vara 100% säker, men tror faktiskt att falukorven, Isterbanden, Prinskorven, Pannbiffen och Wienerkorven är från k.o.k German Sausage. Förpackningarna ser till 100% likadana ut. Dom Gröländska räkorna gick inte av för "hackor", så in i helsike goda! 👍👍👍 Ha en kanonbra dag! Tror som dig faktiskt... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 (ändrad) 41 minutes ago, stjp8729 said: Hej Kenneth4618 Nu skriver utan att vara 100% säker, men tror faktiskt att falukorven, Isterbanden, Prinskorven, Pannbiffen och Wienerkorven är från k.o.k German Sausage. Förpackningarna ser till 100% likadana ut. Dom Gröländska räkorna gick inte av för "hackor", så in i helsike goda! 👍👍👍 Ha en kanonbra dag! Är inte heller hundra men Görans/Olerys falukorv,isterband m.m tillverkas i Bangkok. K.O.K ligger ju i Huahin om jag fattat rätt. Har för mig att Göran har köpt in sig i stället som ligger i Bangkok. https://www.olearyssbd.com/sv-SE/wholesale-26634490 Ändrades Juli 19, 2019 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 39 minuter sedan, skrev Soengsang: Tror som dig faktiskt... Jag med...Vi har en likadan bukik här i Khao lak också.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Hej Är det någon som kunnig och kan "läsa väder"? Betyder dessa moln att det eventuellt kan börja regna lite i Hua Hin? Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 11 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Är det någon som kunnig och kan "läsa väder"? Betyder dessa moln att det eventuellt kan börja regna lite i Hua Hin? Ha en kanonbra dag! Det betyder att du lika gärna kan handla in ett gäng öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 41 minuter sedan, skrev thomas001: Är inte heller hundra men Görans/Olerys falukorv,isterband m.m tillverkas i Bangkok. K.O.K ligger ju i Huahin om jag fattat rätt. Har för mig att Göran har köpt in sig i stället som ligger i Bangkok. https://www.olearyssbd.com/sv-SE/wholesale-26634490 Det är vad han skrev på FB för ett tag sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 5 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Är det någon som kunnig och kan "läsa väder"? Betyder dessa moln att det eventuellt kan börja regna lite i Hua Hin? Ha en kanonbra dag! Japp, det är SNÖ på ingång! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 6 minuter sedan, skrev audirs2: Japp, det är SNÖ på ingång! Hej audirs2 Fasen också, tror inte vi har tid att byta till dubbdäck på endurohojarna imorgon. Då blir det intressant och se hur det går att köra 120 km i djungeln utan dubbat. Ja, det ger sig.. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Blev visst inget regn ,skulle tro att Cha am fick en del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Idag har jag köpt Dumbledore Elder Wand .... till dottern alltså Så ligger man på plus några dagar till...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Idag har jag köpt Dumbledore Elder Wand .... till dottern alltså Så ligger man på plus några dagar till...... Eeee! Innebär det att öl till Grillningen trollas fram[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 12 minuter sedan, skrev Nilsson68: Eeee! Innebär det att öl till Grillningen trollas fram Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Låt oss verkligen hoppas det! Fast det är inte "Eeee!". Det är "Expelliarmus!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Så var det dags för styvdottern Nr2 att gifta sig. Bokat!Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Är det i Doha hon ska gifta sig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Är det i Doha hon ska gifta sig [emoji6]Vätskepaus påväg [emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 25 minuter sedan, skrev Nilsson68: Vätskepaus påväg Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Härligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2019 On 2019-07-19 at 18:28, skrev Naam kaeng: Idag har jag köpt Dumbledore Elder Wand .... till dottern alltså Så ligger man på plus några dagar till...... Hmmmm, skyll på dottern bara.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu