lasseiudon Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 16 timmar sedan, skrev Soengsang: Det är ett helt ok hotel, prisvärt och hyfsad restaurang..... Poolen ser ju najs ut men finns det någonting utanför själva hotellet. Det verkade ligga så långt in på en Soi att inte ens Google Street View hade varit där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 On 2019-07-11 at 12:23, skrev Naam kaeng: Jo, det är något speciellt med annonser på dessa lite billigare bilarna. Lockar fram de sämsta figurerna.... Polaren sålde en billig bil för en tid sedan. Ringde utlänningar (företrädesvis zigenare) som ställde frågor (svar på alla frågor fanns redan i annonsen förstås) Han sade att den redan var såld till dessa knäppgökar som skulle betala en tiondel av bilens värde. Sedan ringde en man; -God eftermiddag! Mitt namn är Erik och jag ringer med anledning av annonsen om bil till salu. Annonsen väckte mitt intresse och jag skulle uppskatta .......... bla bla bla på proffsig Svenska. De stämde träff på en plats en timma senare. In svänger en fetmerca och ut kliver 5 överviktiga zigenare, som visade sig vara hotfulla och otrevliga. Så de har ju sina metoder........ Det e då man skall känna några HA killar som håller lite ordning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Hej Kört runt med MC i mer eller mindre hela Bangkok, hade T-shirt och handskar. Syns det? Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Kört runt med MC i mer eller mindre hela Bangkok, hade T-shirt och handskar. Syns det? Ha en kanonbra dag! Passande reklam jag fick 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Kört runt med MC i mer eller mindre hela Bangkok, hade T-shirt och handskar. Syns det? Ha en kanonbra dag! Kan du inte lägga in den bilden på wikipedia under ämnet raggarsolbränna?Ingen kommer någonsin mer att behöva fråga vad som menas🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Idag har jag handlat shorts, som för första gången på länge var lite för stora! Tyvärr inte på grund av viktminskning... Bara JULA som hade riktigt stora storlekar, deras XXXL var stora på riktigt, får se om jag byter till juniorstorleken XXL i morrn? Köpte ett par fin-shorts på ett annat etablissemang också, "TUXER" kan varmt rekommendera det märket, sköna och hyfsat snygga. Sen shoppade jag lite biljetter så att jag kan få lugn och ro några veckor... Frugan skall till Thailand imorgon, och hon får ta grabben med sej! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 En gofika hos en vän som har en fantastiskt fin trädgård! Tack Maggan för en trevlig stund! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 On 2019-07-12 at 12:37, skrev Arnold Layne: Tagit ett sista farväl till min kära mamma 💕 Beklagar din förlust och sorg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 2 minuter sedan, skrev AnTove: Beklagar din förlust och sorg. Detsamma. Bleklagt sorgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 On 2019-07-12 at 12:37, skrev Arnold Layne: Tagit ett sista farväl till min kära mamma 💕 Vi skall alla den vägen vandra. Beklagar er förlust, vårda sorgen. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 22 timmar sedan, skrev AnTove: Beklagar din förlust och sorg. 22 timmar sedan, skrev Khonis: Detsamma. Bleklagt sorgen. 22 timmar sedan, skrev Tommy: Vi skall alla den vägen vandra. Beklagar er förlust, vårda sorgen. MVH Tackar och bockar för det mina vänner If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 (ändrad) Spelat bridge hela dan i Falkenberg och sopat banan med sörlänningarna. Ändrades Juli 14, 2019 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Inte jag men Frugan plockade ett par liter sen kom regnet & åskan vi tar en skogstur i veckan och hämtar resten Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Kom hem från en 3 veckors båtresa igår. Idag har jag varit hos Elgiganten och fixat så jag fått igång min gamla pålitliga Nokia tel igen. Min "smartphone" ligger undanstoppad långt inne i ett skåp och där får den ligga länge. Den hade blivit galen och laddade ner allt möjligt på egen hand. Dessutom hade den raderat alla mina bilder jag tagit så där försvann den semestern. Så tyvärr blir det inga bilder från resan. ☹️ Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 On 2019-07-09 at 19:56, skrev Enis: ”investerat” i en slit och slängbil /Enis Hur många backar lastar den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 On 2019-07-11 at 12:49, skrev Tallviking: Vill "köparen" stämma träff någon annan stans än hemma hos säljaren så är sannolikheten väldigt hög att det är en oseriös "bilhandlare" eller annat otrevligt bakom. Vägrar alltid att "mötas" någonstans än hemma (där jag dessutom har kamera på parkeringen) Man vill väl inte ha hem nå slödder på gårn så jag brukar stämma träff vid länsmuseet (75 meter från polisstationen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Startat upp ett litet sommarprojekt på kontoret Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Sonen har tränat medans den fetlagda faddern dricker sig berusad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 4 timmar sedan, skrev bob: Sonen har tränat medans den fetlagda faddern dricker sig berusad... Nä du Bob, du är inte fetlagd, utan mer flintlagd......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 Jag är på spaning efter några kända platser i en viss svensk film! Men regnet kom så jag fick söka skydda o dricka en öl istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 Jodå det blev ett besök hos Kötthandlarn 😀 Den rökta Forbondekorven var jäkligt god. Men jag köpte inga kryddor idag. THE SOURCE HOT SAUCE 599.95 KR/ST - Endast Järfälla. Iakttag försiktighet!! Över 7 miljoner Scoville - 3 x starkare än pepparspray… Ursprung: Hell 👹 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Jodå det blev ett besök hos Kötthandlarn 😀 Den rökta Forbondekorven var jäkligt god. Men jag köpte inga kryddor idag. THE SOURCE HOT SAUCE 599.95 KR/ST - Endast Järfälla. Iakttag försiktighet!! Över 7 miljoner Scoville - 3 x starkare än pepparspray… Ursprung: Hell 👹 Stiligt! Kommer upp i början av augusti... då får du hålla grillen varm! Blir det någon septemberträff i gula stugan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 Precis nyss, skrev samet: Stiligt! Kommer upp i början av augusti... då får du hålla grillen varm! Blir det någon septemberträff i gula stugan? Den 21/9 är lokalen bokad. Grillen är alltid varm 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 On 2019-07-15 at 12:29, skrev Mr Ning Ning: Kom hem från en 3 veckors båtresa igår. Idag har jag varit hos Elgiganten och fixat så jag fått igång min gamla pålitliga Nokia tel igen. Min "smartphone" ligger undanstoppad långt inne i ett skåp och där får den ligga länge. Den hade blivit galen och laddade ner allt möjligt på egen hand. Dessutom hade den raderat alla mina bilder jag tagit så där försvann den semestern. Så tyvärr blir det inga bilder från resan. ☹️ Annars så kan du komma förbi här på kontoret så får du några Nokija! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 17, 2019 Dela Inlagd Juli 17, 2019 (ändrad) Spelat minigolf och tagit en strandpromenad på beachen i Falkenberg i det vackra vädret. Men inget badande, nån måtta får det vara. Ändrades Juli 17, 2019 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu