ellim63 Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 3 minuter sedan, skrev striden: Försökte mig på en fläta på ungen idag, tog sin tid kan jag meddela. Inget jag kommer att göra ingen, fick knappt godkänt av dottern som är 5år. Måste ha höga krav den lilla damen Skickat från min iPhone med Tapatalk Ser bra ut tycker jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Att vara en sjukskriven pensionär är då ingen dans på rosor. Bara slit å släp 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev Enis: försökt lista ut vad rädisa heter på thai enis Rädisa hade jag ingen aning om, men att sparris heter "nååmai farrang" หน่อไม้ฝรั่ง , direkt översatt "Farrang bambu", vet jag! MVH Ändrades Juli 2, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 32 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Att vara en sjukskriven pensionär är då ingen dans på rosor. Bara slit å släp 😉 I Jakobsberg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev MickeN: I Jakobsberg? Jobb för Järfälla kommun Ändrades Juli 2, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) Vart på gymmet med kompisarna Typ 75 78 åringar Själv är ja 69 i juli Vi tränar Gratis på Volvos Gym Steneby gården det blir för min del 40 minuters cykling sen kommer kompisarna Sen kör vi en timme till ibland mycket roligt prat för det mesta sen brukar det bli sauna och fika med Tommys goa mackor för 15 spänn och gratis kaffe 😉 Nä forumet blir sämre och Sämre Har Lill Kurre slutat med sina trådar pga av mobbing Trisst ok de var väll lite samma men han kände väll sig tvungen och publicera pga att tråden var så poppis han fick väll skit från idi*terna och tröttna Tråkigt det borde va bra om vi hade en funk chon om att kunna blockera vissa typer Nu vet vi ju inte va som händer med de äldste Jive Pastorn Lill kurre Forumet blir sämre och sämre Ändrades Juli 2, 2018 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Jobb för Järfälla kommun Ca 400 meter ifrån där jag bor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Lagerarbete till 15 sen Boa dragit 2 kalla Blå första halvlek Gött i Värmen Brazil Go Go Go !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Dagens utrullning blev till staden och sedan vidare till slottet. Chauffören Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Frugan rensar ogräs i landet.. Favoritdottern odlar sin konstnärliga ådra.. Och jag har kökstjänst, idag blev det falukorv i ugn.. Och så mekade jag körsbärslikör.. Avsmakas till jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 konstaterat att man är en gammal fummlig man med noll handkontroll och syn. lyckats bryta av två av sex antenner på en nyinköpt router innan jag ens satt på strömmen på den.. singlade ner för trappen, ett fall på en två tre meter.... vid monteringsförsök.... ridåå..... tänkte jag men med lite silvertejp och hönsnät och plastic padding så verkar allt fungera i alla falll Enis ---- Nätväxeln ---- natthöken "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2018 Dela Inlagd Juli 5, 2018 9 timmar sedan, skrev Enis: konstaterat att man är en gammal fummlig man med noll handkontroll och syn. lyckats bryta av två av sex antenner på en nyinköpt router innan jag ens satt på strömmen på den.. singlade ner för trappen, ett fall på en två tre meter.... vid monteringsförsök.... ridåå..... tänkte jag men med lite silvertejp och hönsnät och plastic padding så verkar allt fungera i alla falll Enis ---- Nätväxeln ---- natthöken Tackar för sympatikarman dags för nästa projekt installera lite kameraövervakning 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 5, 2018 Dela Inlagd Juli 5, 2018 Badat. Och det var tusan inte varmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2018 Dela Inlagd Juli 5, 2018 Blev en dag på kontoret “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 5, 2018 Dela Inlagd Juli 5, 2018 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Blev en dag på kontoret Fixade du till kaos? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Vart på gymmet .(3 dar i veckan ) nu stängs gymmet på freda i nästa vecka i 4 veckor Har redan fått abasistens Nåväl Hem til Angered och leta reda på Gröna Näsan .Har inhandlat 5 5 Stockholmare gillar inte namnet pga att ja är GÖTEBORGARE ha ha Nåväl det blev 5 Stockisar pga av att ja har problem med Migr Det går inte att ringa Fullt på linjen ring senare OCH DÅ ÄR DET UPPTAGET som vanligt Det är otroligt PGA av de jävvla Afghaner Flyktingar mm som kommer hit . Och förstör för våra gubbar som vill ha hit sin Thai DAM Det är otroligt Den dumma Svetsaren ( Lövet ) som är helt nollad Ok han losar i valet Sen har vci ju de andra idi*terna Röd luvan Och fåraherden Björklund Vilka idi*ter huga huga Försök övertala era vänner släktingar så vi får ordning på det här lanndet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 (ändrad) 45 minuter sedan, skrev clion: Vart på gymmet .(3 dar i veckan ) nu stängs gymmet på freda i nästa vecka i 4 veckor Har redan fått abasistens Nåväl Hem til Angered och leta reda på Gröna Näsan .Har inhandlat 5 5 Stockholmare gillar inte namnet pga att ja är GÖTEBORGARE ha ha Nåväl det blev 5 Stockisar pga av att ja har problem med Migr Det går inte att ringa Fullt på linjen ring senare OCH DÅ ÄR DET UPPTAGET som vanligt Det är otroligt PGA av de jävvla Afghaner Flyktingar mm som kommer hit . Och förstör för våra gubbar som vill ha hit sin Thai DAM Det är otroligt Den dumma Svetsaren ( Lövet ) som är helt nollad Ok han losar i valet Sen har vci ju de andra idi*terna Röd luvan Och fåraherden Björklund Vilka idi*ter huga huga Försök övertala era vänner släktingar så vi får ordning på det här lanndet Var är bilden på thaidamen du nu bytt till 🤣 jag är på Lidl och letar efter Borje enis Ändrades Juli 6, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 19 minuter sedan, skrev clion: Vart på gymmet .(3 dar i veckan ) nu stängs gymmet på freda i nästa vecka i 4 veckor Har redan fått abasistens Nåväl Hem til Angered och leta reda på Gröna Näsan .Har inhandlat 5 5 Stockholmare gillar inte namnet pga att ja är GÖTEBORGARE ha ha Nåväl det blev 5 Stockisar pga av att ja har problem med Migr Det går inte att ringa Fullt på linjen ring senare OCH DÅ ÄR DET UPPTAGET som vanligt Det är otroligt PGA av de jävvla Afghaner Flyktingar mm som kommer hit . Och förstör för våra gubbar som vill ha hit sin Thai DAM Det är otroligt Den dumma Svetsaren ( Lövet ) som är helt nollad Ok han losar i valet Sen har vci ju de andra idi*terna Röd luvan Och fåraherden Björklund Vilka idi*ter huga huga Försök övertala era vänner släktingar så vi får ordning på det här lanndet Vilket parti kan hjälpa dig att få hit din Thaidam från Ghana? Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 8 minuter sedan, skrev SWED THAI: Vilket parti kan hjälpa dig att få hit din Thaidam från Ghana? Mvh. SWED THAI C,V¨å Mp? "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 2 minuter sedan, skrev Tommy: C,V¨å Mp? Har du nån länk på de? Då kan du väl hjälpa clirre lite på traven. ☺️ Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 On 2018-07-01 at 22:16, skrev Enis: försökt lista ut vad rädisa heter på thai enis Vah, e hon inte bortgift ännu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 52 minuter sedan, skrev SWED THAI: Har du nån länk på de? Då kan du väl hjälpa clirre lite på traven. ☺️ Mvh. SWED THAI Noterade just att det gällde en Thaidam från Ghana, då gäller nog Fi... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 On 2018-07-02 at 14:25, skrev Kenneth4618: Att vara en sjukskriven pensionär är då ingen dans på rosor. Bara slit å släp 😉 Tror du Min Nissan 200 -2010 har Rh12 gas? Det kommer inge kall luft just nu, kanske anlita herrn? Du är säkert billigare än Pallfinger som var ute å fixade min kran, tog en timme =5600.-! Tackar! Dom verkar ta bra betalt att komma från Kallhäll till Nacka! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 (ändrad) 34 minuter sedan, skrev audirs2: Tror du Min Nissan 200 -2010 har Rh12 gas? Det kommer inge kall luft just nu, kanske anlita herrn? Du är säkert billigare än Pallfinger som var ute å fixade min kran, tog en timme =5600.-! Tackar! Dom verkar ta bra betalt att komma från Kallhäll till Nacka! R134a. Ska du ha den till Göteborg? Ändrades Juli 6, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: R134a. Ska du ha den till Göteborg? Nä fan, då blir det Race Kian! Nisse e fan ingen långfärds bil! Ändrades Juli 6, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu