audirs2 Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 (ändrad) Enligt meine frau så skall man dricka "priit" på soldäck i Helsingfors före man lämnar mot Stockholm, ja då får fick det bli så! Kön var så lång till baren så vid Vaxholm då kom jag fram och kunde beställa! Frugan kollar så min fostermorsa sköter sig och inte hittar på nått hyss där nere! Hon blev bara 41 år tydligen före hon dog, hade ingen aning! Sedan hittade vi en bra thai korg i Östra Helsingfors centrum som heter Bancook, bra mat var det, åk dit om ni e där! Ändrades Juni 17, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Körigt för en pankis. Jobbat och tvättat bilen Klippt gräsmattan Nu besiktning av mig själv Sedan hem och brassa käk då jag fastat sedan igår. Dessutom hunnit med både MPR och FB 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Slit o släp,dax att byta ställe,trött på att ligga😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Handlar lite midsommsröl i Rauma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev rolba: Städade garaget igår och tänkte åka till återvinningen men så flög fan i mig så ja lastade allt och lite til i bilen och idag åkte jag in på loppis vid travbanan. Fick ihop drygt 1000 spänn. Hälften fick jag släpa hem igen så det blir en tur till återvinningen imorgon i alla fall. Fick du sålt primusköket och för hur mycket? Annars hur vad vill du ha för det? EDIT: Fan, sålt, hyfsat pris! MVH Ändrades Juni 17, 2019 av Tommy fan... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Flög ner till Nantes i Frankrike.Amex resebyrå placerade mig på ett hotell nära firman jag ska besöka.Inte så charmigt.Ser ut som lunda/Västberga/Länna industriområde ungefär.Maten ganska medioker på detta charmiga 60tals hotell.Usch.Jag måste försöka hinna med att styra upp den där resebyrån i framtiden.Ständiga under-leveranser från dom. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 17 minuter sedan, skrev Nicholas: Flög ner till Nantes i Frankrike. Amex resebyrå placerade mig på ett hotell nära firman jag ska besöka. Inte så charmigt. Ser ut som lunda/Västberga/Länna industriområde ungefär. Maten ganska medioker på detta charmiga 60tals hotell. Usch. Jag måste försöka hinna med att styra upp den där resebyrån i framtiden. Ständiga under-leveranser från dom. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Boka själv... när det kommer till resor skall man aldrig lita på 3:e part Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Boka själv... när det kommer till resor skall man aldrig lita på 3:e partStämmer. Dom har helt enkelt noll koll.Vilket ger dig helt rätt.Vart lite körigt att hinna med bara. Mer resande på G tyvärr. Frankrike är ju ett land där allt är reglerat av nån maffia/fackförbund vilket gjorde att man fick köa 40minuter på en taxi. Blir så trött.Förvisso kan ju chaufförerna då både tänka och köra bil, men det är inte värt det. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 7 timmar sedan, skrev pust: Slit o släp,dax att byta ställe,trött på att ligga😁👍 Amatör 😱 Man ska ha en Baden Baden stol 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 testade poolen innan sova, funkade i år också:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 11 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Amatör 😱 Man ska ha en Baden Baden stol 😉 Baden Baden,finns dom kvar? Slit o släp,nya äventyr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 2 timmar sedan, skrev pust: Baden Baden,finns dom kvar? Slit o släp,nya äventyr Finns i ett tempel nära dig https://www.biltema.se/fritid/tradgard/tradgardsmobler/solstolar/solstol-2000039813 Finns go korv också 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Släkt törsten med en Singha Efter att ha låst in dagens pensionsutbetalning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Dona med denna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 51 minuter sedan, skrev Enis: Dona med denna enis Tänk om det vart en "donna" istället! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Stökat lite i båten. Hängt dit ankaret och nödmotorn. Tagit ombord dynor. Om vädret tillåter så åker vi på söndag. I år blir det västra sidan av Göta Kanal. Ev Mariestad,,,Läckö slott och kanske en sväng till Spikens gästhamn. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Inte idag men igår blev det trädgårdspyssel! Jag vattnade blomster och klippte bort visset på pionen.. Och frugan planterade lite blandat i växthuset! Sen var vi lite lata så det blev färdtjänst ner på stan för mat och dryck i Frimis trädgård.. Världens bästa Göran mötte upp och mimosabubbel kom på bordet.. Underbart! Så kom maten, frugan åt pasta med Havets frukter.. Världens bästa Göran slog till på en Caesarsallad.. Och till mig en ryggbiff.. fantastiskt gott! Mätta och belåtna blev det en promenad till Bishops såklart och på vägen dit fanns det några konstverk som ingår i Open art! Kvällens avslutning blev en lokal öl.. Mycket mumsig.. Sen var det dags att åka hem till jämmer och elände igen, men en riktigt trevlig kväll hade vi! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 2 timmar sedan, skrev audirs2: Tänk om det vart en "donna" istället! Mmm nu blev jag sugen på efterrätt.... kanske måste fortsätta inlägget i tråden ”thaimassage utan upptäckt” tog fel väg och här svängde bilen in självmant hur mycket jag än streta emot. nåväl finns ju gosaker här med men va f@n räcker ju inte till dessert tur att the main course är ännu mera prisvärd så en slang fick de bli enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 Spatserat förbi ett par ställen som väcker gamla minnen till liv. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 Slitit som ett djur. Kom en snubbe och ville köpa min båt. Men bara om han fick den innan midsommar. Jag som parkerat in den bakom en släpvagn och en okörbar bil. Dessutom låg det 800 kg plåt i bilen så domkraften gav upp när jag försökte lyfta den. Fick handlossa plåtarna a 40 kg st. Här under ligger 400 kg 400 kg ligger nu på släpet. Plåten ser faktiskt inte så illa ut som jag trodde. Något för @audirs2 kanske? Nu finns det 2.80 att vingla på. Han sa att vagnen var 2.40 Annars får vi väl släpa förbi den. Är ju bara 1.50 bred. Nä, nu känner jag att jag ligger efter med biljardträningen. Bild stulen från Facebook Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 8 timmar sedan, skrev Fritz: Spatserat förbi ett par ställen som väcker gamla minnen till liv. Har du fått sommar vikarie? 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 9 timmar sedan, skrev rolba: Slitit som ett djur. Kom en snubbe och ville köpa min båt. Men bara om han fick den innan midsommar. Jag som parkerat in den bakom en släpvagn och en okörbar bil. Dessutom låg det 800 kg plåt i bilen så domkraften gav upp när jag försökte lyfta den. Fick handlossa plåtarna a 40 kg st. Här under ligger 400 kg 400 kg ligger nu på släpet. Plåten ser faktiskt inte så illa ut som jag trodde. Något för @audirs2 kanske? Nu finns det 2.80 att vingla på. Han sa att vagnen var 2.40 Annars får vi väl släpa förbi den. Är ju bara 1.50 bred. Nä, nu känner jag att jag ligger efter med biljardträningen. Bild stulen från Facebook Tjocklek på plåta och mått? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 3 timmar sedan, skrev audirs2: Tjocklek på plåta och mått? 4mm 1590x790 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 14 minuter sedan, skrev rolba: 4mm 1590x790 Ungefär 40kg per plåt. 4mm stålplåt väger ca 32kg/kvm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 3 timmar sedan, skrev audirs2: Tjocklek på plåta och mått? 27 minuter sedan, skrev rolba: 4mm 1590x790 Mittåt, 1670x780x4 Domex 240 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu