Bibben Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Träffat polkagrisgumman Här gör hon små polkagrisbarn med Herr polkagris På tal om det, undrar om Pepparkaksgumman jobbar på att få pepparkakorna klara i tid till jul, för annars lär ju @stefan5300 bli skogstokig. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2019 Haft rökpaus i Laxå......... Tågstopp som vanligt......😠 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Var i Slottskogen och letade efter de socialt handikappade igår, de fanns ej vid polisvakten men de satt här, Boa och TV med peruk och hatt manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 On 2019-06-06 at 00:02, skrev rolba: Kollat solnedgången i Tierp Å imorrn ere Fjollträsksträff! Tror du valt rätt MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Efter mycket slit o släp,får man lite belöning,skål👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 11 timmar sedan, skrev Bibben: Träffat polkagrisgumman Här gör hon små polkagrisbarn med Herr polkagris På tal om det, undrar om Pepparkaksgumman jobbar på att få pepparkakorna klara i tid till jul, för annars lär ju @stefan5300 bli skogstokig. Om jag blir sugen på pepparkakor så kan jag fixa det själv om så behövs men du klarar väl inte av vare sig att baka pepparkakor med färdig deg, steka ägg eller att koka tevatten utan din förmyndares hjälp. Fungerar även med ägg i pepparkaksformarna BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 9 timmar sedan, skrev Esspe: Nån av bakgatorna i Pattis? Billigaste jag sett är 150. Soi Buakhao. Nära Klangen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Idag har vi bytt olja och oljefilter på båtmotorn. Trångt och bökigt att hålla på i maskinrummet med min gamla stela kropp. 🙄 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2019 Så idag blev mitt MPR-liv komplett när jag fick stöta ihop med "Andrejs den ruskige".......😱 Han var ju inte alls ruskig utan oerhört sympatisk och hade givetvis koll på benutrymmet.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Det var som fan😀Älskar ordbajsaren och min vän Andrejs.😍 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 Passat på och tanka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 Vart fest igår,2 kompisar fick 7 rätt på travet igår,över 2 mille,synd man inte va med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 Leverans av torsk direkt från nord Norge “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Dagen kloka råd,drick inte för mycket så ni hamnar här,slit o släp👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Varit på en MPR träff Det var många bekanta där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 27 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Varit på en MPR träff Det var många bekanta där Och du är fortfarande kvar som ordförande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 (ändrad) 44 minuter sedan, skrev MickeN: Och du är fortfarande kvar som ordförande! Nej den platsen var det många som ville ha. Det borde du veta om du hängt med i helgens trådar 😀 Ändrades Juni 10, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 1 timme sedan, skrev MickeN: Och du är fortfarande kvar som ordförande! Nu väntar jag på något riktigt fantasifullt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Checkat in i Czheckien.Handfat i sovrummet.Här går nog M33 igång.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Ätit krokodil, kenguru, gris och buffel. Sköljt ner med öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 7 timmar sedan, skrev Surin P3: Ätit krokodil, kenguru, gris och buffel. Sköljt ner med öl. Va ölen godast?😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 4 timmar sedan, skrev jlh66: Va ölen godast?😂 Så här på morgonen, känns det som mer krokodil och mindre sprit hade varit bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 17 timmar sedan, skrev Surin P3: Ätit krokodil, kenguru, gris och buffel. Sköljt ner med öl. Tänkte först att nu blev det mycket öl - men sedan (med lite hjälp av Google Translate) kunde jag konstatera att du valt den finska stavningen, så då är du ju förlåten. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Tänkte först att nu blev det mycket öl - men sedan (med lite hjälp av Google Translate) kunde jag konstatera att du valt den finska stavningen, så då är du ju förlåten. 😄 Det var nog första gången jag skrev ordet känguru. Nu ser jag hur dåligt stavat det var. Det var godare än krokodil, men inte direkt gott. Ölen var mycket bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 Fått panik.... ingen internet hemma Lite åsksmällar och avgrävda fiberkablar på andra håll i stan gjorde det omöjligt att få hitt någon tekniker idag. tror mig dock ringat in felet trasigt laninterface för internet på tjänstefördelaren är väl något kinesiskt skräp får hålla tillgodo med fånen och dess surf så länge enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu