GreenValley Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 1 minut sedan, skrev Peolito: Måste få plats med hängpungen I så fall rekommenderas en cykelkorg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 21 minuter sedan, skrev Peolito: Måste få plats med hängpungen 18 minuter sedan, skrev GreenValley: I så fall rekommenderas en cykelkorg! Tygpåsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 48 minuter sedan, skrev GreenValley: I så fall rekommenderas en cykelkorg! Nej jag vill gärna att den hänger och sas luftar av sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 29 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Tygpåsen. Ska jag lägga påsen i en påse? Blir för mycket pungsvett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 3 timmar sedan, skrev Peolito: Nej jag vill gärna att den hänger och sas luftar av sig. Ok men skaffa ett ordentligt kedjeskydd för att minimera risken för HP-kross. Man får inte göra avkall på säkerheten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Varit och inspekterat...nu blir det nya kavajer...dom gamla har hängt med sedan 60-talet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Gjort min plikt och röstat i EU valet för första gången. Kändes viktigt denna gång. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 44 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Gjort min plikt och röstat i EU valet för första gången. Kändes viktigt denna gång. Nästa söndag är det både EU val och mors dag och då har ju frugan kommit hem. Får ta henne och dottern och gå och rösta för att sedan äta något gott på lokal ☺ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2019 Tvättat........ Fy fan va tråkigt och varför är man så lat att man väntar in till sista sockan är förbrukad?...... Gästrummet blev torkrum idag....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2019 Dela Inlagd Maj 19, 2019 Kollat gamla bilar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 19, 2019 Dela Inlagd Maj 19, 2019 Tvättat sängkläder tillsammans med en dosa snus, inget att rekommendera! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 19, 2019 Dela Inlagd Maj 19, 2019 (ändrad) Hej. Var utflykternas dag idag... Började i Black Mountain och golfbanan. Sen lät jag bilen köra söder ut på 4:an. Och vi kom fram till Waghor Aquarium som ligger vid Khlong Wan Beach. Där tittade vi på fula fiskar och gick i en tunnel under vattnet. Efter sett en massa fula fiskar så gick vi stranden, men bad och vatten i kombination med stjp8729 är inte bra. Så vi gick till en lokal resturang vid stranden. Vi beställde mat, men hon som hade resturangen hade en väldigt liten meny. Så frugan och kompisen lånade resturangen och lagade vår mat 😀 Vidare till Kuiburi National Park Wildlife Watching, för att försöka se lite vilda djur. Och där fick vi åka enligt Thai style på flaket på en pickup. Men det fanns en väg iallafall. Och vi fick se fyra vilda elefanter. Och lite andra vilda djur.. Sen tillbaka till Hua Hin.. För resturang och äta "lite". Och det blev en del mat.. Men nu dags att sova för att jobba imorgon på ytterligare en nationell holiday. Ha en kanonbra dag! Ändrades Maj 19, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 Efter mycket slit o släp,måste jag nu meddela att skona gjort sitt,farväl kära skor👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 33 minuter sedan, skrev pust: Efter mycket slit o släp,måste jag nu meddela att skona gjort sitt,farväl kära skor👍😁 Kanon-Kens gamla skor ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev pust: Efter mycket slit o släp,måste jag nu meddela att skona gjort sitt,farväl kära skor👍😁 Det där är aldrig roligt, må dem vila i fred... Ändrades Maj 20, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 Efter mycket slit o släp hittade jag ett par begagnade,lite färg på dom gör inget,folk tror att jag arbetar,man får vara ful men inte dum👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 4 timmar sedan, skrev pust: Efter mycket slit o släp,måste jag nu meddela att skona gjort sitt,farväl kära skor👍😁 Bra jobbat👍 Det är inte många som kan slita ut skor som knappt nuddar marken 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 Gissa vilket bolag jag flög med idag?Får vi se om flygrävarna kommer fram.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 Gissa vilket bolag jag flög med idag?Får vi se om flygrävarna kommer fram.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk SAS[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 SAS[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Yes!Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 Äntligen har chefen upptäckt mitt slit o släp,som belöning har jag fått en bredare bil,så fötterna inte sticker utanför,allt frid o fröjd,jag glad,chefen glad👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 3 timmar sedan, skrev pust: Äntligen har chefen upptäckt mitt slit o släp,som belöning har jag fått en bredare bil,så fötterna inte sticker utanför,allt frid o fröjd,jag glad,chefen glad👍😁 Vilken kommun jobbar du för? Kan vara något för mig kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 36 minuter sedan, skrev Ken: Vilken kommun jobbar du för? Kan vara något för mig kanske? Kommun,vem ta du mej för,här är det privat därav slit o släp👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Fick någon minut över från slit o släp,lite naturbilder på morgonen👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Vart en sista sväng på varvets kontor och signat det sista, även om Lettland snart vart fritt i 25år så är den ryska andan påtaglig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu