Bananen Inlagd Maj 3, 2019 Dela Inlagd Maj 3, 2019 3 timmar sedan, skrev Fredman: Ännu en gång konstaterat att det bästa i livet är gratis! Ok, hur kom du fram till detta konstaterande? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 3, 2019 Dela Inlagd Maj 3, 2019 56 minuter sedan, skrev Bananen: Ok, hur kom du fram till detta konstaterande? Om du inte förstår så är jag inte den som kan förklara. Kan bara tycka synd om dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Maj 3, 2019 Dela Inlagd Maj 3, 2019 6 minuter sedan, skrev Fredman: Om du inte förstår så är jag inte den som kan förklara. Kan bara tycka synd om dig. Tja. som vanligt då, inga svar, bara du som inte kan förklara vad du menar när man ifrågasätter? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 10 timmar sedan, skrev Enis: Bitit sönder min första tand. Ja, nån gång ska man ju bli av med mjölktänderna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 I dag har vi varit ute och jobbat sen kl 08;00 frun med sin konstruktion med en Rampump och jag fixade en ramp så jag kan nå ned till motorerna på mina MC veteraner. Men det roliga är att det är April väder, sol, snö. hängde ut tvätten men den fick åka in igen när snön kom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Slit o släp,arbete dag o natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 5 minuter sedan, skrev pust: Slit o släp,arbete dag o natt Hoppas du får OB för det där ser inte bekvämt ut 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Får man något,får man var glad😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Druckit te och ätit glass Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 23 minuter sedan, skrev L64: Druckit te och ätit glass Såg en dokumentär om denna stad. Att vara taxichaffis där är en dröm för många 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Slit o släp,regn o rusk+ rött ljus,en tuff måndag,men jag tror att tisdagen blir bättre😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 9 timmar sedan, skrev pust: Slit o släp,regn o rusk+ rött ljus,en tuff måndag,men jag tror att tisdagen blir bättre😁👍 Ja om rödlyset slår om så,,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Städade ur en av bilarna. Hittade en kasse öl i baksätet. Tyvärr utgånget datum men en slank ner på prov. Mår fortfarande som en prins. Årgångsöl. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 Slit o släp,men lite natur hinner man med😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Besökt Elfack Jag var lite intresserad av denna och undrade om det var en HK-produkt, de visste inget om det, pekade på HK-adressen, fortfarande ingen som visste nåt, var ett stort amerikanske ftg påstod det, pratade med deras chefer, samma svar, sen när jag gick så bytte de till en annan bild... haha. Fick en öl iaf. Negerbollar fanns det gott om Finglas Sen var det en skåning som sade att jag får inte inte sikt för högt, tar det som en komplimang... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Blev ju tvåsiffriga plusgrader runt lunch idag så jag dristade mig att ta moppen för att shoppa lite. Lite småkyligt var det allt men efter en kvart inne i butiken hade man ju tinat upp. Men när jag hade en km kvar hem brakade snöhelvetet lös. Sen slutade det en minut efter att jag kommit hem. Lagen om alltings djävlighet. 20190508_122955.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 15 timmar sedan, skrev Bibben: Besökt Elfack Jag var lite intresserad av denna och undrade om det var en HK-produkt, de visste inget om det, pekade på HK-adressen, fortfarande ingen som visste nåt, var ett stort amerikanske ftg påstod det, pratade med deras chefer, samma svar, sen när jag gick så bytte de till en annan bild... haha. Fick en öl iaf. Negerbollar fanns det gott om Finglas Sen var det en skåning som sade att jag får inte inte sikt för högt, tar det som en komplimang... Finländska Ensto från Borgå e med ser jag, jobbade där som tonåring som lärling! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 Tittat lite inför montering av en porr Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2019 Hämtat yachten från varvet......😁 Lämnar........ Öppet vatten å full fart......👏 En bra dag om än lite kallt.....😊 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 Tog en promenad i solskenet,men det var lite kallt ändå. Tittat till båten så allt är ok. Pratat en stund med folket hos Sjöräddningen som visade sin svävare. Kollat en liten företagsmässa. Och formel1 kvalet. Nu är det ryggläge på soffan👍, Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 Köpt ett "gör det själv kit" för näsdroppar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Hämtat yachten från varvet......😁 Lämnar........ Öppet vatten å full fart......👏 En bra dag om än lite kallt.....😊 Var våra finska vänner framme å lyfte ner den? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Var våra finska vänner framme å lyfte ner den? Gick bra med en mindre kran. PD och putte var inte med.😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 12, 2019 Dela Inlagd Maj 12, 2019 All are equal in the eyes of God .mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 12, 2019 Dela Inlagd Maj 12, 2019 Skulle egentligen satt upp ett garagetält 3,6 x 6,0 m men det har rengnat och blåst hela dagen. Bra för både min grusbädd för tältet och grundvattnet. Så det blev Tv nu och hokey, var är Tumba, Roland Stoltz och Nisse Nilsson ingenting är sej likt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu