Kötthandlarn Inlagd April 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2019 Dammsugit lite å man vet att ngt har gått fel när det "rasslar" till dammsugarröret............... Nåväl, påsen var iaf nybytt, så det blev ingen längre jakt........... Där var den....... Laddaradaptern mellan vanlig androidladdare till laddaren till arbetets Samsung......... Varför kan inte Samsung vara som alla andra androider?......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Varit på immigration i Phuket town. Trodde det skulle vara lugnt där så här års men det var fyllt till bristningsgränsen. Skulle köpa ett reentry och i den kön var det lugnt. Fick nr 431 och det var nummer 430 på tavlan när jag satte mig ner. Allt tog ca en kvart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Tog "ryssbåten" ut till Koh Larn igår. Valde Monkey Beach. Maten blev thaislafs. Med en chang på sniskan. En turistdrink Mai tai. Sen var man hemma igen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 7 minuter sedan, skrev Broskan: Tog "ryssbåten" ut till Koh Larn igår. Valde Monkey Beach. Maten blev thaislafs. Med en chang på sniskan. En turistdrink Mai tai. Sen var man hemma igen. //Broskan Living the dream! Go resa du har! Gött vi får hänga med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Fixade plåtar till den här mannen när han spelar i Karlstad i höst...och då tar han med sig Earth-bandet ochså If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Jaha,det är väl bara att börja om man ska orka med en slit o släp säsong till😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 12 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Fixade plåtar till den här mannen när han spelar i Karlstad i höst...och då tar han med sig Earth-bandet ochså Kul. Såg dom på Konserthuset förra århundradet någongång. Svängde bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 8 timmar sedan, skrev Peolito: Kul. Såg dom på Konserthuset förra århundradet någongång. Svängde bra. Har sett dom jag också som förband till Beach Boys på Ullevi sent 80-tal ... men en timmes Manfred blev jag inte mätt på. Nu får vi hoppas på en repertoar på tre timmar minst If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 4 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Har sett dom jag också som förband till Beach Boys på Ullevi sent 80-tal ... men en timmes Manfred blev jag inte mätt på. Nu får vi hoppas på en repertoar på tre timmar minst Skulle vilja vara där med dej, två favoriter på samma plats...Samtidigt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Föredrag på CTH om vart vi är på väg av CTO:n på Svenska IBM, grymt bra föreläsare, rolig, avslappnad, intressant och lagom icke-PK Mycket AI blev det. God mat bjöd CTH på efteråt, Jawohl. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Nana Plaza bjuder på bra utsikt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Äter thai köttbullar [emoji3062]www.tomtens-mandlar.se http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 Träning inför jobbet👍 slit o släp😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 Kollade just formel 1 kvalet.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 ..... tiden går långsamt......... ..... för oss som bara tittar på ........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 Druckit öl,inte blivit så blöt,läsa lite bok,om jag inte somnar,ska jag titta på manchester mot mitt älsklings lag West Ham😊❤👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 Skickar iväg sonen för träning med landslaget uppe i Stockholm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 38 minuter sedan, skrev bob: träning med landslaget Vilken sport? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 (ändrad) , Ändrades April 13, 2019 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 9 minutes ago, Enis said: Vilken sport? enis Sporternas sport Muay Thai... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2019 11 minuter sedan, skrev bob: Sporternas sport Muay Thai... 😉 Bra jobbat av pöjken........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 Thai nyår blev det i Hemmesta ute på Värmdö, dansade bara 3 timmar!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2019 Satt på balkongen å göttade mig i solen när jag hörde två "kids" nere på gatan som sjöng "I want to break free" med Queen i sådan passion och glöd........ De kan kanske ha varit 8 år typ........... Det finns hopp för mänsklighetens musiksmak ändå?......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 Hej! Varit frånkopplad från att bli blöt, så spenderat hela dagen på Netflix och Youtube hemma i Bangkok. Gött att att ha bra fiber hemma. Ha en kanonbra dag;) Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 1 timme sedan, skrev stjp8729: Hej! Varit frånkopplad från att bli blöt, så spenderat hela dagen på Netflix och Youtube hemma i Bangkok. Gött att att ha bra fiber hemma. Ha en kanonbra dag;) Säkert kollat dina home secure med , Som sagt sist så kör jag med vera secure,men förstått det ligger mil ifrån ditt system ...Ha de gott , O var trevligt att träffas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu