Mr Ning Ning Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Gick in hos tandläkaren i morse och beställde tid för en tand som inte kändes bra. Fick tid 13 juni och sattes upp på återbudslistan. Dom ringde kl 13 och ville att jag skulle komma. Så nu är allt ok utom priset. 35min jobb för 1545kr.?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 6 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Gick in hos tandläkaren i morse och beställde tid för en tand som inte kändes bra. Fick tid 13 juni och sattes upp på återbudslistan. Dom ringde kl 13 och ville att jag skulle komma. Så nu är allt ok utom priset. 35min jobb för 1545kr.?? De får väl ta in på gungorna vad de förlorar på karusellerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 10 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Gick in hos tandläkaren i morse och beställde tid för en tand som inte kändes bra. Fick tid 13 juni och sattes upp på återbudslistan. Dom ringde kl 13 och ville att jag skulle komma. Så nu är allt ok utom priset. 35min jobb för 1545kr.?? Jag betalade bara 500 peso(85 sek) för en fyllning när jag var i Cebu. De trodde nog att jag var ett ensamkommande flyktingbarn eller nåt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 1 minut sedan, skrev Benriach: Jag betalade bara 500 peso(85 sek) för en fyllning när jag var i Cebu. De trodde nog att jag var ett ensamkommande flyktingbarn eller nåt... Ta det säkra före det osäkra och raka inte av dig skägget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 8 minuter sedan, skrev Benriach: Jag betalade bara 500 peso(85 sek) för en fyllning när jag var i Cebu. De trodde nog att jag var ett ensamkommande flyktingbarn eller nåt... På Filippinerna? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Har gjort fish n chips idag .smeten var inte att leka med kladdigt som fan. Men det blev riktigt gott ,om det berodde på ölen som ingick i smeten låter jag vara osagt.. Krossa Norge ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Har du fruga med dig?[emoji6] Kul att du e tillbaka! Tack , nej jag är faktiskt själv denna gång . [emoji57][emoji15][emoji57]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Är ju så långt hem till Gävle så tog in på hotell 😏 konstaterar att allt man kan tänkas glömt finns i tag själv shoppen på hotellet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 It´s a tough job, but someone´s gotta do it.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 7 minuter sedan, skrev Naam kaeng: It´s a tough job, but someone´s gotta do it.... Jomenvisst, men nog var det f-n så mycket jobbigare att lägga om till vinterdäck vad jag minns. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 22 minuter sedan, skrev Fritz: Jomenvisst, men nog var det f-n så mycket jobbigare att lägga om till vinterdäck vad jag minns. Som jag brukar säga ”sånt finns det sämre folk än jag till” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 Vårstädat bilen och lagt om till sommarsulorna jag också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2019 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Vårstädat bilen och lagt om till sommarsulorna jag också Imon kommer jag åka ner tidigt till Stigs center å besöka....... http://tidecar.se/ För en rejäl vårrengöring............ Bra priser och grym service.......... Veckan därpå blir det skifte till sommardäcken (äntligen) i samband med årlig service........ Pissdyrt denna gång.........🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 31, 2019 Dela Inlagd Mars 31, 2019 Tittat på när Norrköping förlorat mot Helsingborg ,får skaka av mig det och låta livet fortsätta . Imorgon bär det iväg för 7 nätters jobb igen ,för sista gången och det känns skönt.,sedan lär det väl bli jobb på hemmaplan i 3 månader. Får väl kolla mpr och se på tv riktigt länge så man kommer in i nattrutinerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Tar en öl,håller mej från att gå ut från hotellet,det verkar vara blöt där ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Tittar på kinesisk problemlösning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Hittat en grym LP i ett maskinrum producerad av Lasse Holm 1979 Säljes till högst bjudande 😉😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Innovationsdag ”I samhällets tjänst” hela dagen ute hos ”Pyttemjuk” i Akalla Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Hittat en grym LP i ett maskinrum producerad av Lasse Holm 1979 Säljes till högst bjudande 😉😉 Är det inte lilla Kikki D? Isåfall så bjuder jag 4 MPR-battingar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Druckit ett par öl med pannbensknackaren Gotland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Tagit en fika på gammalt café...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Tagit en fika på gammalt café...... Bysst?Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Åkt till verkstad så dom fick montera sommarhjulen på bilen. Såg att 2 hade lite mönster så jag beställde nya. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Intagit en Borlängetron bra svängrum till vänster lite trängre till höger men toarullen och kapsylhållare på ok avstånd perfekt höjd så man slipper sitta och dingla med benen och få stas enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 Blev en RedHorse fylla med lokalbefolkningen här i Lorega igår. Vaknade av kylan och tuppjävlar vid kl.04. Det ingår frukost på boendet så Chicken adobo med ris blev det. Boendet är som alla andra här i djungeln. En dag till sen vidare. Utedasset med sittmugg som tur är. Utsikten är bara djungel. US Marines är ibland i dom här trakterna och samtränar flapparnas djungel experter. Dom jagar ju ofta dom olika muslimska terrorgrupperna i liknande terräng här i Mindanao. Så var det tydligen skolavslutning nu i dagarna. Graduation med diplom mm är viktigt här. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu