Jive Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Har just testat japansk rövdusch för första gången. Klart godkänd! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Har blivit klippt,behöver några öl för att varva ned😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Undrar vad polisen skulle säga om denna pärla,?😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Bättrat på brännan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 22 timmar sedan, skrev Benriach: Vänta bara på nästa rejäla regnperiod. Då kommer nog potthålen framsmygandes igen... Vadå, är det Irländsk asfalt?😛 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Just nu tar jag eftermiddags groggen eller flera,funderar på varför det har blivit så mycket tjafs på mpr på slutet,tjafsa lite är väl ok,men det måste ju vara med glimten i ögat. Ha det nu o sköt om er😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev pust: Just nu tar jag eftermiddags groggen eller flera,funderar på varför det har blivit så mycket tjafs på mpr på slutet,tjafsa lite är väl ok,men det måste ju vara med glimten i ögat. Ha det nu o sköt om er😁👍 Ser helt ok ut där på Baybrezze, tror jag ska prova det nästa gång. Vilken typ av rum har du? Kan man få balkong åt något håll som är jävligt illa, balkong åt rätt läge tycker jag är viktigt, gillar att sitta just som du gör nu! Ändrades Mars 24, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 55 minuter sedan, skrev Soengsang: Ser helt ok ut där på Baybrezze, tror jag ska prova det nästa gång. Vilken typ av rum har du? Kan man få balkong åt något håll som är jävligt illa, balkong åt rätt läge tycker jag är viktigt, gillar att sitta just som du gör nu! Du ska få ett svar imorgon,skulle jag svar nu blir det kanske konstigt. 8öl+min lilla vän,ha det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ser helt ok ut där på Baybrezze, tror jag ska prova det nästa gång. Vilken typ av rum har du? Kan man få balkong åt något håll som är jävligt illa, balkong åt rätt läge tycker jag är viktigt, gillar att sitta just som du gör nu! Bodde där sist och tycker det var ett trevligt hotell. Vi hade balkong mot Jomtienhållet. Fanns en liten trevlig pool också Bra frukost och gott käk de gångerna vi käkade där Hade ett hörnrum mot andra gatan Toastolen var också bra Från andra gatan Balkongutsikt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Legat på stranden på Koh Mudsum och myst. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 24, 2019 8 minuter sedan, skrev Rillex: Legat på stranden på Koh Mudsum och myst. Skickat från min iPhone med Tapatalk Är inte helt förtjust att du tog en bild på mig när jag låg där i vattenbrynet........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 On 2019-03-23 at 06:47, skrev pust: Undrar vad polisen skulle säga om denna pärla,?😁 Aj Kwaii!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Sovit halva dagen ,har jobbat i 3 timmarnu, bara 8timmar kvar så är man ledig i 7 dagar och får åka hem till la familia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 Osäker på om det var igår eller idag. Sent var det i alla fall när jag fått lite laddning på batteriet. Många som utmanade på biljardspel. Är det sent måste man vila lite. Nu kör vi igen. Nästa utmanare. Så där stor såg inte den röven ut inatt i mina ögon. Förmodligen en ofördelaktig fotovinkel. Sista batterignuttan gick här så sen var det ju bara att åka hem. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 13 timmar sedan, skrev Rillex: Legat på stranden på Koh Mudsum och myst. Skickat från min iPhone med Tapatalk Har du fruga med dig? Kul att du e tillbaka! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 Ätit en kebab på G-point //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Nattens biljardspel bjöd inte på mycket till rövar. Eller så var jag bara slö med kameran. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 7 minuter sedan, skrev rolba: Nattens biljardspel bjöd inte på mycket till rövar. Eller så var jag bara slö med kameran. 😎 Det var annat på Maitans tid. Ingen kunde fotta thailändskors rövar som han. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 20 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Det var annat på Maitans tid. Ingen kunde fotta thailändskors rövar som han. BTT Nä, men så hade han ju ett nudelstånd tvärs över gatan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 52 minuter sedan, skrev rolba: Nä, men så hade han ju ett nudelstånd tvärs över gatan. Skulle tippa på att det även fanns ett rejält stånd mellan benen på den gode värdshusvärden. Ha ha ha BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Skulle tippa på att det även fanns ett rejält stånd mellan benen på den gode värdshusvärden. Ha ha ha BTT Har du googlat fram det också ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Skulle tippa på att det även fanns ett rejält stånd mellan benen på den gode värdshusvärden. Ha ha ha BTT Ja, var lätt småperversa dessa bilder......men var en del godbitar.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Skulle tippa på att det även fanns ett rejält stånd mellan benen på den gode värdshusvärden. Ha ha ha BTT Brukar ju sägas att "man dömer andra efter sig själv"... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 1 timme sedan, skrev acarls: Brukar ju sägas att "man dömer andra efter sig själv"... Är en jäkla skillnad att som Maijtan ta egna bilder på tjejer i Jomtien på riktigt än och sitta på kamaren i Sverige med stånd till google bilder 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Är en jäkla skillnad att som Maijtan ta egna bilder på tjejer i Jomtien på riktigt än och sitta på kamaren i Sverige med stånd till google bilder 😉 Framförallt lär det inte vara alla förunnat att kunna få ett stånd...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu